Engeland.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Waar is je vrouw dit weekend heen dan Frank?
Symposium van haar werk. Krijgen ze presentaties, rondleidingen en dat soort flauwekul.quote:
Pharkie reageert niet goed op mijn liefde.quote:
Oh niet voor de fun dus.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Symposium van haar werk. Krijgen ze presentaties, rondleidingen en dat soort flauwekul.
Kon mee als ik wilde.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh niet voor de fun dus.Ah klinkt wel boeiend en het is op een leuke plek.
En dat doe je niet eensquote:
Jawel, geloof me maar. Wel een boodschap achterlaten voor pharkie, waardeert ie wel van je.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie reageert niet goed op mijn liefde.
Ik wil eventjes lekker rustig een weekend alleen zijn. De afgelopen weken genoeg vriendelijk gedaan, het is nu even op. Frank wil rust.quote:
Komt ze morgen terug of maandag?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil eventjes lekker rustig een weekend alleen zijn. De afgelopen weken genoeg vriendelijk gedaan, het is nu even op. Frank wil rust.
Dat is gek. Ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik nog nooit gehoord van een meisje die een ander meisje op tinder heeft gevonden
Chicks.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom zou jij eigenlijk tinderen?
Alles buiten mijn bed js buitenland.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Moeten jullie vaak naar het buitenland voor werk?
Geregeld ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Moeten jullie vaak naar het buitenland voor werk?
Aha en dat vindt jouw vriend verder niet erg? Gaat me eigenlijk niets aan hoor, maar dat vraag ik me dan af en ben zo brutaal het gewoon te vragen.quote:
Viva la France. Lyon.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceWaar moest jij laatst heen dan?
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.quote:
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.
Al zijn het geen vakanties en blijf je er veel te kort. Maar je ziet wel wat van de wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.![]()
Oh.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |