Dan kan je wel mooi beginnen aan je 2e puberteit. Af en toe colleges geven.. halfdronken. Niks meer voorbereiden, gewoon yolo.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
Nelis niet verplicht op vakantie sturen s.v.p. Soms voel ik me kut want stress en slechte keuzes en dan denk ik aan Nelis en dan is alles weer goed. Aan hem denken is makkelijker als hij er ook echt is dus vandaar.
Gotverdetyfus Mozy, wat lees ik nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
zelfde geldt voor Prof, Papa Franku, Drug en Cachet.
Vanaf 65 jaar ben je officieel bejaard geloof ik. Voordeel is wel dat je dan zo'n pas kunt aanvragen, kun je net als studenten lekker free loaden in het OV. Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
op welke leeftijd ligt de grens dan?
Ook gewoon echt geen moeite meer doen. Fles cava ontkurken terwijl ze tentamens makenquote:Op zondag 22 januari 2017 00:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan kan je wel mooi beginnen aan je 2e puberteit. Af en toe colleges geven.. halfdronken. Niks meer voorbereiden, gewoon yolo.
Waar is Pharkus dan?quote:
Dat klopt ook. Ik ben dol op paarden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat ama wel van paarden hield
Rip klbquote:
Moet nog wel even snel tussendoor wie is de mol terugkijken.quote:
Na vijf jaar modden met die man weet ik dat.quote:
We zullen het zien.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na vijf jaar modden met die man weet ik dat.
Breng hem terug danquote:Op zondag 22 januari 2017 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na vijf jaar modden met die man weet ik dat.
Voor de zomer issie terug. Let maar op.quote:
Waar is jouw boodschap voor Pharkie dan? Misschien kun jij hem terughalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |