Helaas gingen ze hierna bijna alleen nog maar de mist in.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:55 schreef Japepk het volgende:
[..]
Omdat het kan
Ik heb al die boxen niet, maar zelfs met deze fragmenten zie je dat de serie hier zóveel beter in elkaar steekt. Een paar ijkpunten (Laura, Barbara, Ludo) met een eigen plekje, en samenhang tussen personages. Én verhalen die over meer dan liefde en vreemdgaan gaan.
In de op een na laatste week van seizoen 15.quote:Op donderdag 16 februari 2017 23:04 schreef Japepk het volgende:
Isabella is aan het eind van '15 toch dat gebouw in gelopen? Of is dat begin '16?
Dat hebben ze jaren geleden al gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:50 schreef Claude_Viole het volgende:
Volgens mij heeft Endemol ook bezuinigd op goede schrijvers!
Al was daar t/m seizoen 15 weinig van te merken...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hebben ze jaren geleden al gedaan
Goh ja, toen was er nog een verbod op priklimonade tijdens de brainstormsessiesquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Al was daar t/m seizoen 15 weinig van te merken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
En nu nog een keer.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hebben ze jaren geleden al gedaan
Wiens huis? Dat van Ludo?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:12 schreef Claude_Viole het volgende:
En een huis verkopen gaat ook erg snel in GTST. Vrijdag opeens bankroet, en maandag al de bank die je huis wilt verkopen.
In seizoen 15 duurde dat nog wel een ruim weekje
dat valt me nu gelijktijdig kijkend naar seizoen 15 ook op.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:12 schreef Claude_Viole het volgende:
En een huis verkopen gaat ook erg snel in GTST. Vrijdag opeens bankroet, en maandag al de bank die je huis wilt verkopen.
In seizoen 15 duurde dat nog wel een ruim weekje
Jup. GTST lijkt wel geschreven door marketeers. Ze doen maar wat, om het spannend te maken wordt er om de twee jaar iemand vermoord en sterven de hoofdpersonages bij bosjes. Ze teren op de grote namen van vroeger om maar in beeld te blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:25 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
dat valt me nu gelijktijdig kijkend naar seizoen 15 ook op.
Ik vind het huidige verhaal van Ludo en de komst van Martine fantastisch.. maar het gaat zo snel en zonder gevoel. Er zit echt geen bezieling in. Zonde, want het is een mooie verhaal
Misschien valt het onder de boedel van Sanders Inc en betaalt hij huur? Misschien is er één of andere financiële constructie waarmee dat voordeliger is dan kopen + afbetalen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:22 schreef Gruj0 het volgende:
Wiens huis? Dat van Ludo?
Zo'n baas als hij zou dat toch allang in eigen bezit (volledig afbetaald) hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ludo had eerder toch nog eens verklaard dat hij een holding had, en zulke dingen gescheiden had? Lijkt mij vrij logisch. Dan kan er op privé-bezittingen geen beslag worden gelegd als een bedrijf op instorten staat. Maarre, het blijft een soap hequote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien valt het onder de boedel van Sanders Inc en betaalt hij huur? Misschien is er één of andere financiële constructie waarmee dat voordeliger is dan kopen + afbetalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |