dat jij moderator kan worden ( en zelfs al bent geweest ooit......absurd).quote:
iedereen kan hier mod wordenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat jij moderator kan worden ( en zelfs al bent geweest ooit......absurd).ik snap dat echt niet hoor.
is iedereen helemaal gek geworden ofzo?
![]()
maar goed als jij nu weer mod word ben ik echt weg. dan ga ik wel naar.......ergens anders naartoe.
Ik kan niet eens mensen bannen, maar goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat doet hugecooll ook hoor. geloof me.... daar weet ik alles van.
Je kan ze wel laten bannen als je Mark of Tem diep in de ogen kijktquote:Op zondag 22 januari 2017 13:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kan niet eens mensen bannen, maar goed.
of bedreigtquote:Op zondag 22 januari 2017 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan ze wel laten bannen als je Mark of Tem diep in de ogen kijkt
In theorie kan je als moderator ook gebant worden door een FAquote:
Nou, als dat geen succesverhaal wordt!quote:Op zondag 22 januari 2017 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb officieel mijn kandidaat gesteld om KLB moderator te worden.
Ik heb vroeger ooit eens gesolliciteerd in een bedrijf dat ik zeker wist dat me nooit zouden aannemen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou, als dat geen succesverhaal wordt!
FOK! moet je niet vergelijken met sociale werkplaats waar je nu werktquote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ooit eens gesolliciteerd in een bedrijf dat ik zeker wist dat me nooit zouden aannemen.
En raad eens ik werk er nu bijna 5 jaar
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOK! moet je niet vergelijken met sociale werkplaats waar je nu werkt
Het is geen sociale werkplaatsquote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOK! moet je niet vergelijken met sociale werkplaats waar je nu werkt
Uhm nee, sorry!quote:Op zondag 22 januari 2017 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen moeten mij een eerlijke kans geven vind ik.
quote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Willoow het volgende:
Kom terug Pharkus.
Je bent een leuke mod
alleen gebeurd dat nooit....volkomen terecht uiteraardquote:Op zondag 22 januari 2017 14:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In theorie kan je als moderator ook gebant worden door een FA
Ga je me weer zo eng aankijken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |