Je bent weer dronkenquote:Op zondag 22 januari 2017 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoera, nu is alleen Frank <3 er nog!![]()
![]()
![]()
Of is Huge er ook nog?
Echt he.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nice!!! Ben blij dat die frenk-Dublin mod af is, die bakte er niets van.
ik ben net te laat zie ik inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2017 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Fijn dat er altijd nog GGMM is om over mijn graf heen te pissen. Ik wist dat ik op je kon rekenen.
beetje raar om hem aan te vallen op zijn huidskleur Frank!quote:Op zondag 22 januari 2017 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar aan de andere kant, het is ook niet verstandig om een oranje joker president van de VS te maken. Er zijn altijd gekkere dingen gebeurd.
Lekker voor je.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Fijn dat er altijd nog GGMM is om over mijn graf heen te pissen. Ik wist dat ik op je kon rekenen.
Ach, same old, same new.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om mod te worden, keizer van KLB?
dat jij moderator kan worden ( en zelfs al bent geweest ooit......absurd).quote:
iedereen kan hier mod wordenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat jij moderator kan worden ( en zelfs al bent geweest ooit......absurd).ik snap dat echt niet hoor.
is iedereen helemaal gek geworden ofzo?
![]()
maar goed als jij nu weer mod word ben ik echt weg. dan ga ik wel naar.......ergens anders naartoe.
Ik kan niet eens mensen bannen, maar goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat doet hugecooll ook hoor. geloof me.... daar weet ik alles van.
Je kan ze wel laten bannen als je Mark of Tem diep in de ogen kijktquote:Op zondag 22 januari 2017 13:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kan niet eens mensen bannen, maar goed.
of bedreigtquote:Op zondag 22 januari 2017 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan ze wel laten bannen als je Mark of Tem diep in de ogen kijkt
In theorie kan je als moderator ook gebant worden door een FAquote:
Nou, als dat geen succesverhaal wordt!quote:Op zondag 22 januari 2017 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb officieel mijn kandidaat gesteld om KLB moderator te worden.
Ik heb vroeger ooit eens gesolliciteerd in een bedrijf dat ik zeker wist dat me nooit zouden aannemen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou, als dat geen succesverhaal wordt!
FOK! moet je niet vergelijken met sociale werkplaats waar je nu werktquote:Op zondag 22 januari 2017 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ooit eens gesolliciteerd in een bedrijf dat ik zeker wist dat me nooit zouden aannemen.
En raad eens ik werk er nu bijna 5 jaar
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOK! moet je niet vergelijken met sociale werkplaats waar je nu werkt
Het is geen sociale werkplaatsquote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FOK! moet je niet vergelijken met sociale werkplaats waar je nu werkt
Uhm nee, sorry!quote:Op zondag 22 januari 2017 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen moeten mij een eerlijke kans geven vind ik.
quote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Willoow het volgende:
Kom terug Pharkus.
Je bent een leuke mod
alleen gebeurd dat nooit....volkomen terecht uiteraardquote:Op zondag 22 januari 2017 14:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In theorie kan je als moderator ook gebant worden door een FA
Ga je me weer zo eng aankijken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |