Waar vind jij dat dat ze hulp zoeken? Ik zie dat niet op de website. Ik wil dat namelijk doorsturen aan een vriendin. Niet serieus maar omdat wij het nog wel minimaal eens per maand over Biodanza hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Weten jullie nog, het stel wat in Denemarken een camping ging beginnen en biodanza ging doen?
Ze zoeken hulp, welke Fokker gaat ze helpen? Hun Nederlands is ongeveer net zoals hun Engels destijds. (Deens spraken ze toe helemaal nog niet)
[ afbeelding ]
Camping Nature Ferie Denemarken noord Jutland.
We zoeken voor de periode juli en augustus een gezellige echtpaar die ons wilt helpen met kleine klusjes. We bieden een gratis staanplaats inclusief wifi . En een huisdier is geen probleem.
Wij hebben een kleine natuur camping, waar de gasten centraal staan , ons doel is iedereen een fijne vakantie aan te bieden, en een soort familie gevoel is belangrijk voor ons. Onze camping ligt aan het kattengat de zee is aan het eind van ons land, we hebben bos veel natuur en stilte op ons plekje
De werkzaamheden zijn , af en toe toiletten schoonmaken ,kleine klusjes zoals grasmaaien op een zit grasmaaier, op zaterdag helpen met schoonmaken van alles wat weer op nieuw geboekt is .en in de avonden soms zorgen voor een gezellig kampvuur.je hebt genoeg vrijetijd om het prachtige noord-Jutland te bekijken.
Voor meer info zie www.natuurvakantiedenemarken.nl
Ze hebben trouwens ook een update op hun site staan, hoe het nu met ze gaat:
http://www.natuurvakantie(...)s-na-ik-vertrek.html
Deze oproep staat op hun facebookpagina https://www.facebook.com/(...)07900768937/?fref=tsquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar vind jij dat dat ze hulp zoeken? Ik zie dat niet op de website. Ik wil dat namelijk doorsturen aan een vriendin. Niet serieus maar omdat wij het nog wel minimaal eens per maand over Biodanza hebben.
een drama is toch nooit leukquote:
Oh jawel! Een lekkende badkamer, een gammel dak, een falende aannemer. Dát soort drama's maken Ik Vertrek leukquote:
Ik voel me na al die jaren nog steeds ongemakkelijk als ik je UI ziequote:
weet ik toch gekkiequote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jawel! Een lekkende badkamer, een gammel dak, een falende aannemer. Dát soort drama's maken Ik Vertrek leuk
Ja. Verdrietige verhalen vind ik niet leukquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jawel! Een lekkende badkamer, een gammel dak, een falende aannemer. Dát soort drama's maken Ik Vertrek leuk
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik voel me na al die jaren nog steeds ongemakkelijk als ik je UI zie
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Is dit een throwback? Lijkt een oude aflevering?
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Is dit een throwback? Lijkt een oude aflevering?
quote:
Ah, doen ze dan ook een "hoe is het nu"-stukje? Anders hoef ik dit niet te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Zijn uit Nederland weggegaan in 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |