Ook alleen maar omdat je niet op kale mannen valt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:21 schreef Chloroform het volgende:
Weet niet waar het over gaat maar ik ben #teamck
ik hoopte dat niels heel snel stopte met roken, toen ging ck hysterisch doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:21 schreef Chloroform het volgende:
Weet niet waar het over gaat maar ik ben #teamck
The feeling is mutual I guess.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas wordt het gemaakt door kutbritten die het fijn vinden om 20 jaar over 6 afleveringen te doen
heb gehoord dat laatste seizoen sherlock dikke aars wasquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn vaak wel eckte kwaliteitsseries, dus niet zo haten. Liever zo, want er is toch genoeg ander spul, dan keer op keer met matige aftreksels komen.
Ken nog zo iemand.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
CK in dramqueen modus
sweet
Weet niet wat triester is, mijn braddiehaat of jouw nielshaatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoopte dat niels heel snel stopte met roken, toen ging ck hysterisch doen
KLB / [KLB SC] YNG SCquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat triester is, mijn braddiehaat of jouw nielshaat
Ja, ik moet dan wel heel de tijd giechelen door de wijnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey snoesje. Word altijd hitsig van wijn, kun je dat wel handelen?
Ja mooi, past mooi bij de huidige tijd.quote:
Kom je wijn drinken met sof en mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |