Want anders ga je bij d'r weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie het als een investering in jezelf. Je wilt toch zeker geen palletsorteerder worden?
Ik zeg tegen jongere collega's altijd dat ze een fatsoenlijke studie moeten doen omdat ze anders als mij eindigenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:13 schreef NoelGallagher het volgende: [..] Zie het als een investering in jezelf. Je wilt toch zeker geen palletsorteerder worden?
ik zag een keer een ontzettend geile chick op het schoolplein op de middelbare, toen stak ze een sigaret op, vond de kauwgom op de grond toen geilerquote:
Wil je wel weer terug naar school als je het geld had?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg tegen jongere collega's altijd dat ze een fatsoenlijke studie moeten doen omdat ze anders als mij eindigen
Helaas wees zelfs die kauwgom je ook afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag een keer een ontzettend geile chick op het schoolplein op de middelbare, toen stak ze een sigaret op, vond de kauwgom op de grond toen geiler
haha, ja dit schiet niet op hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie het als een investering in jezelf. Je wilt toch zeker geen palletsorteerder worden?
bleef altijd aan mijn schoenen plakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Helaas wees zelfs die kauwgom je ook af
ja, maar niet echt een optie hèquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je wel weer terug naar school als je het geld had?
Da's over 20 jaar ook niet sexy meerquote:
ik kijk niet verder dan 20 minutenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's over 20 jaar ook niet sexy meer
1 minuut eerderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk niet verder dan 20 minuten
Oh, da's relaxedquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk niet verder dan 20 minuten
moest wel om hem lachen bij Jinek gisterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks de finale van de slimste mens. Stefano
even 50k tevoorschijn toveren brbquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga ervoor zorgen dat het wel een optie is dan
nu moet je die GHB droppen die je bij me kochtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef Mozy het volgende:
chai aan de rode wijnmooie avond zie ik tegemoet
Goh, had er nou echt behoefte aan om dit te weten. Bedankt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef Mozy het volgende:
Hij was grappig in de afleveringen met die zure kut.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moest wel om hem lachen bij Jinek gister
Met G nooit meer neequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu moet je die GHB droppen die je bij me kocht
Ok, tof.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, en daar ben ik wel trots op.
ik kijk dat programma nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij was grappig in de afleveringen met die zure kut.
Zit WCH weer ingelogd op je account ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, tof.
He maar je eigen dieet kan niet altijd gelden op dat van een ander. Ik denk dat ik jou dat af en toe zie doen. Ik kan geen maaltijd missen. Op regelmatige tijden eten en slapen is over het algemeen goed, ookal drinkt en rookt iemand. Je hoeft een ander sowieso niets te verwijten. Ieder z'n eigen leef. Ik heb zelfs gejogged vandaag, doe 'k niet vaak hoor maar wie ben jij om je in te mengen op andermans leven. Kijk, dat jij natuurgetrouw aanleg heb voor aankomen wil nog niet zeggen dat ecto's als ik ook maar moeten gaan vasten. Met je koude wangetjes. Ik ben bijna 40 km gaan fietsen voor de noodzaak, koud of niet. Wantjes aan, muts op, muziekje erbij en voedsel.
je loopt verder achter dan je haargrensquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, tof.
He maar je eigen dieet kan niet altijd gelden op dat van een ander. Ik denk dat ik jou dat af en toe zie doen. Ik kan geen maaltijd missen. Op regelmatige tijden eten en slapen is over het algemeen goed, ookal drinkt en rookt iemand. Je hoeft een ander sowieso niets te verwijten. Ieder z'n eigen leef. Ik heb zelfs gejogged vandaag, doe 'k niet vaak hoor maar wie ben jij om je in te mengen op andermans leven. Kijk, dat jij natuurgetrouw aanleg heb voor aankomen wil nog niet zeggen dat ecto's als ik ook maar moeten gaan vasten. Met je koude wangetjes. Ik ben bijna 40 km gaan fietsen voor de noodzaak, koud of niet. Wantjes aan, muts op, muziekje erbij en voedsel.
Nice. Ik hoop dat hij wint. Echt een baas zo veel als hij weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jupalweer als dagwinnaar gisteren
Heb ook een soort rode wijn langs mijn benen lopen, dus valt wel mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef Mozy het volgende:
hard dezequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je loopt verder achter dan je haargrens
HEADSHOTquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ook een soort rode wijn langs mijn benen lopen, dus valt wel mee.
Zou wel echt je meesterkloon zijn. Srs.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zit WCH weer ingelogd op je account ofzo?
Zo debiel kan ik niet doen, helaas of gelukkigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou wel echt je meesterkloon zijn. Srs.
laat je emoties de vrije loop iddquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, tof.
Cadeautje wat ik van werk heb meegekregen, maar is geen bijzondere wijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk dat programma nooit
Welke wijn drink je?
Met je koude winterwangetjes. Je hebt DM.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
laat je emoties de vrije loop idd
Denk wel dat je het kan.. ik geloof in je.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo debiel kan ik niet doen, helaas of gelukkig
Nee, echt, niels is te psychotisch, dat speel je nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk wel dat je het kan.. ik geloof in je.
Oke, het spijt me Niels.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, tof.
sowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, het spijt me Niels.
Toch moet je kappen met die kankerstokkies.
De rode zee bevarenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ook een soort rode wijn langs mijn benen lopen, dus valt wel mee.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, echt, niels is te psychotisch, dat speel je niet
Jijquote:
deze had ik gezien jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_slimste_mens.html
Waarom excuseer jij je? Je hebt alleen bekritiseerd dat hij zonder inhoudelijke kennis en zonder argumenten bij bepaalde stellingen bleef toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, het spijt me Niels.
Dag kan niet meer stuk nuquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TERING
EN HERMANN EN ETTO
Zin in Noel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goh, had er nou echt behoefte aan om dit te weten. Bedankt.
oke is goed is goed gewoon in haar kont gieten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu moet je die GHB droppen die je bij me kocht
NEE... in haar ogen druppelenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
oke is goed is goed gewoon in haar kont gieten?
Van wie dan? Heb je last van de rook hier in de SC? Begint behoorlijke vormen an te nemen die antirooklobby.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, het spijt me Niels.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann, knapperig en krokant, edoch smeuïg en crèmeachtig
Succesquote:
Jij mag datquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Willoow heb ik niet gemist; ik bivakkeer al maanden in haar achtertuin in een zelfgegraven bunker, dus die zie ik elke dag.
Hoi liefie
Merk er weinig van hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef Kurovski het volgende:
Begint behoorlijke vormen an te nemen die antirooklobby.
Oh.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je hele scherm wazig is van de rook
ETTOquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann, knapperig en krokant, edoch smeuïg en crèmeachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |