Want anders ga je bij d'r weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie het als een investering in jezelf. Je wilt toch zeker geen palletsorteerder worden?
Ik zeg tegen jongere collega's altijd dat ze een fatsoenlijke studie moeten doen omdat ze anders als mij eindigenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:13 schreef NoelGallagher het volgende: [..] Zie het als een investering in jezelf. Je wilt toch zeker geen palletsorteerder worden?
ik zag een keer een ontzettend geile chick op het schoolplein op de middelbare, toen stak ze een sigaret op, vond de kauwgom op de grond toen geilerquote:
Wil je wel weer terug naar school als je het geld had?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg tegen jongere collega's altijd dat ze een fatsoenlijke studie moeten doen omdat ze anders als mij eindigen
Helaas wees zelfs die kauwgom je ook afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag een keer een ontzettend geile chick op het schoolplein op de middelbare, toen stak ze een sigaret op, vond de kauwgom op de grond toen geiler
haha, ja dit schiet niet op hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie het als een investering in jezelf. Je wilt toch zeker geen palletsorteerder worden?
bleef altijd aan mijn schoenen plakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Helaas wees zelfs die kauwgom je ook af
ja, maar niet echt een optie hèquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je wel weer terug naar school als je het geld had?
Da's over 20 jaar ook niet sexy meerquote:
ik kijk niet verder dan 20 minutenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's over 20 jaar ook niet sexy meer
1 minuut eerderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk niet verder dan 20 minuten
Oh, da's relaxedquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk niet verder dan 20 minuten
moest wel om hem lachen bij Jinek gisterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks de finale van de slimste mens. Stefano
even 50k tevoorschijn toveren brbquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga ervoor zorgen dat het wel een optie is dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |