Elk kritiek betekent dat je tegenwoordig mad benquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef GGMM het volgende:
Waarom is iedereen en alles hier "mad" volgens de Trump-aanhangers?
Mad is een groot woord, maar bij NBC wordt uitgebreid ingegaan over zijn populisme, mensen die zich nu bang voelen enz.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef GGMM het volgende:
Dat, maar los daarvan was het ook hartstikke slecht. Hele tijd hetzelfde en erg slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Moet natuurlijk ook wel een beetje oprecht en overtuigend klinken he.
Als je een objectieve blik op de wereld in zijn huidige staat werpt kun je eigenlijk wel dezelfde conclusie trekken.quote:
wacht straks maar als Wilders 70 zetels krijgt .. dan zal ej hier ook een zooi "mad" lui zijn die niet amused zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef GGMM het volgende:
Maar zo denkt ook iedereen dat als je pro Trump bent dat je dan ook voor Wilders bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:33 schreef Keyos het volgende:
Het is een misopvatting dat mensen tegen Trump pro-Hillary zijn. Ik vind hem gewoon een grote hypocriete mongool, en dan begin ik nog niet over die bijbelknuffelaar van een Pence.
Terechte kritiek is goed. Jammeren over een onzeker meisje en de kleine handjes van Trump om maar wat te noemen is kleuter stampvoet gedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier andersom net zo goed. Ikzelf vind het prima als je pro Trump bent, en inderdaad even afwachten de komende vier jaar, maar het kleinste greintje van kritiek op deze beëdiging wordt al "afgestraft". Beetje vervelend imo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Terechte kritiek is goed. Jammeren over een onzeker meisje en de kleine handjes van Trump om maar wat te noemen is kleuter stampvoet gedrag.
Maar dat is ook wat leeft bij de mensen, waarom zouden ze dat niet mogen benoemen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mad is een groot woord, maar bij NBC wordt uitgebreid ingegaan over zijn populisme, mensen die zich nu bang voelen enz.
Kingflopzenderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik nemen CNN toch al niet serieus. Wat een flopzender.
Bob Dolequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wie die man in die rolstoel was die bij de uitgang van het platform zat? Alle oud-presidenten etc maakten er nog even een praatje mee, maar hij kwam me niet bekend voor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De waarheid is te hard voor je ? Verder leeft Trump van randzaken.
Sommigen hebben het nou eenmaal nodig om alles en iedereen neer te trappen om zichzelf beter te voelen. Niet wakker van liggen, medelijden mee hebben hooguit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook daar geldt, eerst resultaat en dan pas een mening vormen.
Dat ontzettend kinderachtige gedoe over zijn inauguratie en randzaken begint echt trieste vormen aan te nemen. Zelfs een kind van 17 wordt op de hak genomen. Triest.
Bob Dole.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wie die man in die rolstoel was die bij de uitgang van het platform zat? Alle oud-presidenten etc maakten er nog even een praatje mee, maar hij kwam me niet bekend voor.
Dolequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Die kleine handjes is natuurlijk gewoon grappig, daar heeft hij zelf voor gezorgd dat dat zo'n running gag werdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Terechte kritiek is goed. Jammeren over een onzeker meisje en de kleine handjes van Trump om maar wat te noemen is kleuter stampvoet gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |