Omdat ik hier ook post.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:45 schreef Greys het volgende:
En waarom krijg ik onder dit topic advertenties voor slips met een maatje meer?
Door Jensen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:45 schreef Greys het volgende:
En waarom krijg ik onder dit topic advertenties voor slips met een maatje meer?
Ik vind je lief hoor bobquote:
Je hebt nog niet gedronken zeker dat je mensen lief vind?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor bob![]()
Maar of je daar nu blij van wordt
Zit nu mobiel, zal je straks even de link dmen. Of Google even. Als je als partij nu op dit moment 15 zetels of minder hebt mag je er bij de verkiezingen max 50 zetels halen. Stel dat hij er 60 haalt, gaan de overige tien naar andere partijen. Staat gewoon in de kieswet. Als hij er dit jaar meer dan 15 heeft, mag hij de keer erna meer dan 50 halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke regel heb je het in hemelsnaam over?
Gut, nog steeds op je pik getrapt.. Sneu hoor..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gedronken zeker dat je mensen lief vind?
Dat is complete onzin.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit nu mobiel, zal je straks even de link dmen. Of Google even. Als je als partij nu op dit moment 15 zetels of minder hebt mag je er bij de verkiezingen max 50 zetels halen. Stel dat hij er 60 haalt, gaan de overige tien naar andere partijen. Staat gewoon in de kieswet. Als hij er dit jaar meer dan 15 heeft, mag hij de keer erna meer dan 50 halen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut, nog steeds op je pik getrapt.. Sneu hoor..
vindtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gedronken zeker dat je mensen lief vind?
Graag (die DM), die regel is mij onbekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit nu mobiel, zal je straks even de link dmen. Of Google even. Als je als partij nu op dit moment 15 zetels of minder hebt mag je er bij de verkiezingen max 50 zetels halen. Stel dat hij er 60 haalt, gaan de overige tien naar andere partijen. Staat gewoon in de kieswet. Als hij er dit jaar meer dan 15 heeft, mag hij de keer erna meer dan 50 halen.
okquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
Ik weet weer waarom ik POL onprettig vond. In deze tijden van divisie, een midden dat geen midden meer mag zijn maar standaard links of rechts moet zijn, waar alle tegengeluiden 'gejank' en 'mad' genoemd worden en er geen fatsoenlijke discussies meer lijken te bestaan, ben ik weer weg hier
Ga wel lekker in m'n eentje van deze historische topshow 'genieten'
Nee. Is waar. Zoek het maar op.quote:
Donald J Trump President of the UStwitter:politico twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:15:38.@realDonaldTrump: "We will unite the civilized world against radical Islamic terrorism, which we will eradicate co… https://t.co/bRBOb9zUw8 reageer retweet
Ik wist het ook niet hoor tot een maand geleden ongeveer. Toen werd het me verteld en vond ik het idd in de kiesregels. Stuur het straks effe, beloofd, moet nu autorijden!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag (die DM), die regel is mij onbekend.
Je mag als kleine partij maar 50 mensen op de kieslijst zetten. Echter dit geldt per kieskring. Er zijn 19 kieskringen, dus je kan theoretisch 19*49+1 (de lijsttrekker moet in elke kieskring gelijk zijn) = 932 verschillende mensen verkiesbaar stellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Trump ook..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:37 schreef Moira. het volgende:
Obama's lekker van een vakantie genieten
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor tot een maand geleden ongeveer. Toen werd het me verteld en vond ik het idd in de kiesregels. Stuur het straks effe, beloofd, moet nu autorijden!
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:49 schreef Nintex het volgende:
Terroristen zijn fuckedDonald J Trump President of the UStwitter:politico twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:15:38.@realDonaldTrump: "We will unite the civilized world against radical Islamic terrorism, which we will eradicate co… https://t.co/bRBOb9zUw8 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |