Bijbel met brandvertragende coating op een brandwerende kaft. Voordat ie in de fik vliegt hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hebben ze wel een bijbel kunnen vinden die Trump z'n hand wil hebben?
Die plofkop gaat er nevernooit op passen tochquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:01 schreef Karzai het volgende:
er is nog een plekkie vrij
[ afbeelding ]
Op een 1:1 schaal toch wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die plofkop gaat er nevernooit op passen toch
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hij praat met rare intonaties
En hij snuift steeds
Ja, maar ze worden gesteund door god hè? Dan mag alles. Oh wacht, dat zeggen die extremisten ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:15 schreef ToT het volgende:
Geen buitenlandse oorlogen meer, maar wel wereldwijd islamitisch terrorisme uitroeien?Mkay....
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat gezicht van Obama na het handjes schudden
ik heb er helemaal niks meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, dat dat geloof nog steeds zo belangrijk is in Amerika....
Het is behoorlijk erg en het wordt steeds erger. Vele politici willen dat op scholen religie voorop staat en dat de evolutietheorie afgeschilderd wordt als "slechts een theorie".quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, dat dat geloof nog steeds zo belangrijk is in Amerika....
Ik verbaas mij gewoon dagelijks nog dat zoveel mensen in god geloven, je zou toch denken met alle kennis van nu, dat je wel slimmer bent dan een sprookjesfiguur geloven.quote:
The Bible rain is a blessingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is behoorlijk erg en het wordt steeds erger. Vele politici willen dat op scholen religie voorop staat en dat de evolutietheorie afgeschilderd wordt als "slechts een theorie".
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The Bible rain is a blessing
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]De Bijbel en regen. Ik heb laatst een Youtube video gezien waarin ze een berekening maakten over de zondvloed.
Als in 40 dagen en nachten het zo hard geregend zou hebben dat zelfs de Himalaya onder water stonden, zou door de wrijving van alle regendruppels in de atmosfeer de temperatuur 6000 graden gestegen moeten hebben!
Nog maar te zwijgen over de 10 miljoen dieren in een ark die nog niet half zo groot als een gemiddelde dierentuin is, maar tevens groter was als wat mogelijk is voor een houten boot!
Juist!quote:
ik zat er wel op te wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen designated survivor scenario nog?
Ja laten wij meedoen aan die poppenkastquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef Karzai het volgende:
geen amerikaanse show op r49 gemiste kans
quote:
Hier loopt iedereen allang van het podium. Grappig hoe jullie beelden achterlopenquote:
God is lovequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
There is 1 God....
Iets wat elk geloof zegt.... Maar alleen die van HUN is de juiste
please doquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja laten wij meedoen aan die poppenkast
Al wil ik best straks wat deuntjes er in gooien
Ik keek online.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Hier loopt iedereen allang van het podium. Grappig hoe jullie beelden achterlopen![]()
Wie gooit mij op het rooster? 7-9 is mooiquote:
Ik ookquote:
Ik denk dat ik momenteel hier de enige ben, dus ik doe het wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie gooit mij op het rooster? 7-9 is mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |