SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:40 schreef Gripper het volgende:
Het wordt morgen fantastisch weer, wie heeft er zin om te gaan trainen? Ik heb een (groot) rondje heuvelrug in de planning.
Start ergens rond 10-11 uur, omgeving driebergen-zeist bijvoorbeeld, en een km of 100-120.
Critic en ik gaan zeer waarschijnlijk, Muzas misschien ook nog wel.
Vorige pedalen hadden slijtage aan achterkant :quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:31 schreef kaasplankje het volgende:
Slijtage valt toch nooit onder garantie ofwa?
Klinkt goed, wilde eigenlijk naar posbank ofzo gaan maar heuvelrug is ook leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:40 schreef Gripper het volgende:
Het wordt morgen fantastisch weer, wie heeft er zin om te gaan trainen? Ik heb een (groot) rondje heuvelrug in de planning.
Start ergens rond 10-11 uur, omgeving driebergen-zeist bijvoorbeeld, en een km of 100-120.
Critic en ik gaan zeer waarschijnlijk, Muzas misschien ook nog wel.
Hoe laat wordt er bij jou vertrokken?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:42 schreef Gripper het volgende:
Nog even het meetvoorstel uit het vorige topic :
[..]
Ik heb best zin an maar het lijf moet eigenlijk even een weekend rust.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik lees hier geen 'Nee' maar een 'haal mij over'quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb best zin an maar het lijf moet eigenlijk even een weekend rust.
Nee helaas, ik had een spiertje verrekt in mijn bovenbeen en ik was gister een beetje grieperig. Gaat vandaag wel wat beter maar k ga 't best even rusten. Heb afgelopen weken ook aardig wat crossjes gereden en die van afgelopen zaterdag hakte er ook wel in. Leek wel een rijstveld zo nat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik lees hier geen 'Nee' maar een 'haal mij over'
Maar wel goed geneukt dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee helaas, ik had een spiertje verrekt in mijn bovenbeen en ik was gister een beetje grieperig. Gaat vandaag wel wat beter maar k ga 't best even rusten. Heb afgelopen weken ook aardig wat crossjes gereden en die van afgelopen zaterdag hakte er ook wel in. Leek wel een rijstveld zo nat.
Hoe? Remrand op? Mijn achterwiel gaat zoveel harder dan m'n voorwielquote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:26 schreef ratatat het volgende:
Velg van m'n Khamsin voorwiel is na 15000 km op![]()
Vast achterwiel voor de Tacx![]()
Dan maar eens m'n zelfbouwpakket wielen testen
Ja, remrand flink hol en lekker aan het pulseren tijdens het remmen. Je voorwiel hoort volgens mij juist sneller te slijten aangezien je voornamelijk met je voorwiel remt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe? Remrand op? Mijn achterwiel gaat zoveel harder dan m'n voorwiel
Zou juist niet het 'zachtjes' bijremmen (en dus slepen) achter iets slijtgevoeliger zijn dan het hardere remmen aan de voorkant?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:39 schreef ratatat het volgende:
En je voorwiel hoort volgens mij juist sneller te slijten aangezien je voornamelijk met je voorwiel remt.
ook wel zin wel ff uitvogelenof dat kan met de trein zonder middernacht te vertrekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
keertje geen bier snel ff neuken en slapenquote:
Andersom.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:07 schreef dop het volgende:
[..]
keertje geen bier snel ff neuken en slapen
Dan kies ik voor optie 2quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:00 schreef Gripper het volgende:
Twee alternatieven voor de minimeet:
1. rond 10 uur bij mij verzamelen en hiervandaan een ronde heuvelrug (primavera 2016 parcours?)
of
2. bij Station Zeist verzamelen om 11 uur en dan iets soortgelijks qua parcours.
Ik gebruik ze alleen in de winter. Misschien verklaart dat het, achterwielen vangen meer zooi en gebruik ik misschien onbewust meer omdat het gladder isquote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, remrand flink hol en lekker aan het pulseren tijdens het remmen. Je voorwiel hoort volgens mij juist sneller te slijten aangezien je voornamelijk met je voorwiel remt.
Doen we dat toch, station Zeist @ 11.00quote:
Hoelaat vertrek je vanaf jouw huis?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doen we dat toch, station Zeist @ 11.00
Dop en ddx kunnen daar met de trein heen, Critic woont er vlakbij en ik kom met Muzas op de fiets vanuit Vreeswijk.
Ik heb nog nooit met mijn voorrem geremd?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, remrand flink hol en lekker aan het pulseren tijdens het remmen. Je voorwiel hoort volgens mij juist sneller te slijten aangezien je voornamelijk met je voorwiel remt.
Je gaat ook niet hard genoeg om ooit te moeten remmenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met mijn voorrem geremd?
Das waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je gaat ook niet hard genoeg om ooit te moeten remmen
15K op een khamsin wiel dat is 50-60 euro per wiel en dan 2/3 winters is 20.- per winter per wiel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je gaat ook niet hard genoeg om ooit te moeten remmen
Ok tot morgen, waar verzamelen bij station ? (aan kant driebergen of zeist?)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dop en ddx kunnen daar met de trein heen, Critic woont er vlakbij en ik kom met Muzas op de fiets vanuit Vreeswijk.
goed plan trein komt om 10:46 of 11:06 11:16 op driebergenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
wil je morgen best ophalen, kun je eindelijk weer eens met ddx god fietsen.quote:
Ik heb ook een mooie auto dat is het probleem niet. Ik moet eigenlijk even de benen laten rusten en heb morgen een snoeiklus. Ik moet ff wilgen knotten met de motorzaag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef dop het volgende:
[..]
wil je morgen best ophalen, kun je eindelijk weer eens met ddx god fietsen.
wie wil dat missen
Zit me nou niet over te halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:59 schreef dop het volgende:
prioriteiten stellen, zou te mooi zijn en ddx en kaasgod
ddx met de trein ?
ik hoop het niet dan lig ik er na 500 meter al afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef Andyy het volgende:
DDX heeft toch een ftp van 850 ofzo? Rijdt hij dan heel de 120km op kop?
Samen in de mongolenwaaier rijden?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef dop het volgende:
[..]
ik hoop het niet dan lig ik er na 500 meter al af
We trekken ons eerst af van 9.45 tot 10.00 drinken eerst ff koffie bij mij om 10 uur, en dan springen we om 10.20 op de fietsquote:
Zuidkant, Driebergen, bij de Ah to go!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Ok tot morgen, waar verzamelen bij station ? (aan kant driebergen of zeist?)
Tegenwoordig niet. Misschien wel de enige keer in je leven dat je hem eraf kan rijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef Andyy het volgende:
DDX heeft toch een ftp van 850 ofzo? Rijdt hij dan heel de 120km op kop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |