Dat heeft Elfje nou ook altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan de ancients of ...
deed je goedquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een held hè, die Knokkels?
Ik heb hem ook zo gek gekregen dat hij hierna een remixje gaat draaien dat ik jaaaren geleden heb gemaakt. Ik kwam op een vage verzamel-cd met 60s-muziek ooit eens een heel vaag, slecht nummer tegen. Ik dacht: dat moet ik onderhanden nemen...
Jaja, dandan moemoe jeje maarmaar nietniet zo'nzo'n rarerare nicknick nemennemenquote:
Dat zie ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn remix van Tiny Tim - Tiptoe Through The Tulips
Hoeveel sleutelwerk zit hierin dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn remix van Tiny Tim - Tiptoe Through The Tulips
quote:
3 flessen whiskey denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoeveel sleutelwerk zit hierin dan?
best veel gok ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Best wat. De middelen die ik toen had, in 2003, zijn beperkter dan nu. Het was een heel gedoe om de muziek recht te trekken qua tempo. In het origineel zit nogal wat schommeling qua tempo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
2048.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
wanneer kom jij nou es draaien dan chickie
Tof!quote:
Nee, gewoon binnen nu en een maandquote:
Wat is iSketchen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon binnen nu en een maandGewoon eens proberen. Zo moeilijk is het niet. Het is nog makkelijker dan iSketchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |