Ik neem aan dat Adele jouw verzoekje was?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
(Ik vraag me af wanneer Stromae eindelijk eens gaat samenwerken met The Opposites....)
I know. Ik ben gewoon benieuwd wie als eerste oppikt dat die zangeres morto is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je bepaalde woorden laat vallen, worden die meestal wel opgepikt door de dienstdoende DJ - of je het nu wilt of niet.
die hoordeniet in de flow, ik hou het zelf bij een jointje hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:47 schreef moemoe het volgende:
Wat probeer je ons duidelijk te maken hiermee knokkels?
* moemoe ziet de vrouwen vluchten
Ik was aan het draaien toen het bericht binnenkwam dat Pete Burns was overleden. Heb toen twee tracks van hem gedraaid. Laatst ook nog met Peter Sarstedt, de zanger van Where Do You Go To My Lovely.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
I know. Ik ben gewoon benieuwd wie als eerste oppikt dat die zangeres morto is.
Hoiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:52 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek wacht rustig op de eerste dj op radio49 die Lambada draait
Die Braziliaanse man die opgepakt in verband met haar dood zal wel wat te vaak geluisterd hebben en gek geworden zijn dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:59 schreef knokkels het volgende:
overigens draai ik Lambada best wel eens
jij bent ook vroeg wakkerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk, knokkels is toch wel wakker.
Ik deed even een all-nighter.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik deed even een all-nighter.
Oh nice, zonder gebabbel tussendoor dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar maar. Iedereen was Top 2000 aan het luisteren. Ik geloof dat er één keertje iets van 11 of 12 had. Meestal zo rond de 5 - 7.
Neen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Adele jouw verzoekje was?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh nice, zonder gebabbel tussendoor dan?
* moemoe houdt van pratende DJ's
Adelequote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Adele jouw verzoekje was?
ik heb het nu 3x geprobeerd...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:05 schreef moemoe het volgende:
Mijn verzoekje houdt verband met sprookjes.
Ik moet nog steeds haar laatste album eens goed luisteren. Op het eerste gehoor vond ik het stukken minder boeiend dan 21.quote:
Goedemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |