25.5 uur in één sitting natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij elkaar opgeteld zit ik inmiddels wel aan een uurtje of 100
Een vriendin van me kwam met dit nummer. Die stem!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, klinkt leuk.
Is dit een soundtrack?
bringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitbringitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:40 schreef moemoe het volgende:
Over sprookjes gesproken, er komt spontaan een verzoekje in me op.
Ik weet niet of jullie me zullen bedanken hiervoor...
Dan pas?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:43 schreef moemoe het volgende:
Verdorie, echt ik moet een keer DJ worden.
In 2048.
eerste criterium: 2 weken: check!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:43 schreef moemoe het volgende:
Verdorie, echt ik moet een keer DJ worden.
In 2048.
lol nee, dat nietquote:
50 alquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:32 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals altijd: Piet heeft zin in een genre, opent een map op zijn computer en draait dat net zolang tot hij het zat is.
Ik moet zeggen dat ik zelf na een uurtje of 3 - 3,5 toch echt wel klaar ben met radiomaken, hoe leuk ik het ook vind. Ik heb al tientallen shows gedaan inmiddels, waaronder recent een driedelige serie met alleen muziek uit Noorwegen. En ik heb ook - heel eigenwijs - de Top 50 van mijn jaarlijst uitgezonden op oudejaarsdag
Een paar maar. Iedereen was Top 2000 aan het luisteren. Ik geloof dat er één keertje iets van 11 of 12 had. Meestal zo rond de 5 - 7.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:47 schreef moemoe het volgende:
Hoeveel luisteraars had je dan bij je Top 50 Elfje?
(Ik vraag me af wanneer Stromae eindelijk eens gaat samenwerken met The Opposites....)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijft leuk ja
(Ik vraag me trouwens af wanneer Caro Emerald eindelijk eens met een nieuw album komt...)
Ja, ik vond het wel een tikje dubieus, die plaat...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:47 schreef moemoe het volgende:
Wat probeer je ons duidelijk te maken hiermee knokkels?
* moemoe ziet de vrouwen vluchten
Goedena.... nou ja, inmiddels bijna goedemorgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:48 schreef spijkerbroek het volgende:
"and then ... he FUCKED HER ALL NIGHT"
Subtiele tekst wel.
Yo, goeienavond enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:50 schreef Elfletterig het volgende:
Goedena.... nou ja, inmiddels bijna goedemorgen
2 weken Radio 49 luisteren bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
eerste criterium: 2 weken: check!
Als je bepaalde woorden laat vallen, worden die meestal wel opgepikt door de dienstdoende DJ - of je het nu wilt of niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:52 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek wacht rustig op de eerste dj op radio49 die Lambada draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |