Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:57 schreef moemoe het volgende:
[..].
Mijn verzoekje zal je wel bevallen.
chillquote:
ik had hem juist gecut na dj eigenaardigheidenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:00 schreef Elfletterig het volgende:
Na "DJ Eigenaardigheden" ging het mis. Wel een goede artiestennaam, trouwens
darn!@quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:00 schreef Elfletterig het volgende:
Oei... je knalt er een paar keer achter elkaar uit, Knokkels...
We horen je nu niet praten, maar we horen Gup
Dat -ie z'n slotje vergeet, zegt niks. Dat zegt ongeveer net zo veel als dat jij en ik ademhalenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:06 schreef moemoe het volgende:
Hoe nuchter is knokkels precies op dit tijdstip?
aww shit ikwas er mee bezigg maar ik was even afgeleidquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ah nee... ik zie het al. Knokkels is gewoon z'n slotje weer vergeten....
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat -ie z'n slotje vergeet, zegt niks. Dat zegt ongeveer net zo veel als dat jij en ik ademhalen
I know, maar hij maakte in de DM ook nog een eigenaardig foutjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat -ie z'n slotje vergeet, zegt niks. Dat zegt ongeveer net zo veel als dat jij en ik ademhalen
10 secondenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nog wel even verlengen dan? Je hebt twee luisteraars...
Mijn belangrijkste kloon is ook eigenaardig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know, maar hij maakte in de DM ook nog een eigenaardig foutje.
You're sexy. no denyingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know, maar hij maakte in de DM ook nog een eigenaardig foutje.
quote:
Ik ben trouwens nog even aan het bijkomen van de schrik. Dat moemoe in het holst van de nacht leeft, wisten we. Maar dat jij nu ook al op dit uur opduikt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |