iets zegt me dat dat mij niet lukt. en dat ik zo extreem goed slaapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik overweeg tot 08:00 uur wakker te blijven, dan wat boodschappen te doen (lekker rustig in de winkel) en pas daarna te gaan slapen.
Dit dusquote:
vergeet je jezelf niet uit te trekken?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
vergeet je jezelf niet uit te trekken?slaapze, jeansman
jij ook zoquote:
De eerste zijn in de winkel, altijd fijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik overweeg tot 08:00 uur wakker te blijven, dan wat boodschappen te doen (lekker rustig in de winkel) en pas daarna te gaan slapen.
Werk zequote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt.
Ik ga richting werk.
werkze smeltendequote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt.
Ik ga richting werk.
De inauguratie van Trump? Dat gaat heus wel goedkomen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
De eerste zijn in de winkel, altijd fijn.
Ik heb al nu de kriebels voor later vandaag. Gewoon, nieuws, it's happening.
Werksequote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt.
Ik ga richting werk.
While my DJ gently sleepsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:52 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is asleep at the virtual wheels of steel
quote:
Oh, niet dat soort kriebelsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De inauguratie van Trump? Dat gaat heus wel goedkomen hoor.
Ik vind een verkiezingsnacht belangrijker dan zo'n formaliteit als vandaag. Ik bleef die nacht op - ik verwachtte de uitslag zo rond 05:00 uur wel. Maar dat werd 09:00 uur of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, niet dat soort kriebels.
Meer kriebels omdat er iets historisch te gebeuren staat. Gewoon een soort spanning wat ik dan voel, iets van ''exciting stuff''. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik op zoek ben naar sensatie, maar meer naja nevermind.
Ik zei toch al dat ik vrij voorzichtig ben als het om politiek gaat.
OT: wel wat zonde dat je fobo weinig foto's heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, niet dat soort kriebels.
Meer kriebels omdat er iets historisch te gebeuren staat. Gewoon een soort spanning wat ik dan voel, iets van ''exciting stuff''. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik op zoek ben naar sensatie, maar meer naja nevermind.
Ik zei toch al dat ik vrij voorzichtig ben als het om politiek gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |