Goddomme, dat kun je wel zeggen... sjesus..quote:
ik ken het wel, dat hikjequote:Op donderdag 19 januari 2017 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goddomme, dat kun je wel zeggen... sjesus..
't is dat het me niet bekend voorkomt en ik het daarom wil beluisteren, anders ging ie wel mute...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goddomme, dat kun je wel zeggen... sjesus..
't is dat het me niet bekend voorkomt en ik het daarom wil beluisteren, anders ging ie wel mute...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Die hebben toch ook wel mooiere muziek gemaakt. Al kan ik me het dansje me wel voorstellen: netjes op een rij... stapje links, stapje rechts. Arm gebogen om hoog en naar beneden.
Met of zonder snorretje?quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Die hebben toch ook wel mooiere muziek gemaakt. Al kan ik me het dansje me wel voorstellen: netjes op een rij... stapje links, stapje rechts. Arm gebogen om hoog en naar beneden.
Ik dacht meer aan 40-45...quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welke jaren. Jaren 80: met snorretje.
Nog even volhouden, het is bijna afgelopen. Hoop ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik luister nog liever 2 uur naar Vout dan 3 minuten naar dit, om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik luister nog liever 2 uur naar Vout dan 3 minuten naar dit, om eerlijk te zijn.
Hoihoiquote:
Joe FOK!ker?quote:
Agreed.quote:
True!quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De C zit iets te dicht op de V...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |