Jazeker, vele jongens shirts in 92 album maat 92 shirtsquote:Op vrijdag 17 februari 2017 16:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zoek t-shirts met korte mouwen voor Sjaak in maat 92 voor de zomer. Lekker vrolijke shirtjes hebben mijn voorkeur. Heeft iemand wat leuks?
Ben benieuwd of er nog wat over blijft, want ik heb op zich ook wel interesse in wat jongenskleding en zo'n jongenspotje boekjequote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:59 schreef Kyara het volgende:
Iedereen die reageert heeft....ik ga vanavond even alles bij elkaar rapen en wegen en zo. En kijken wie eerst is en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mouwlengte?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:57 schreef Dot. het volgende:
Is er nog interesse in Hema stretchrompers 98/104? Rood, taupe en een enkele blauwe.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:16 schreef WupWup het volgende:
Didymos Swing maat 5, van 100% biokatoen. Naturel met gradatiestrepen in roze en blauw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's: https://slingofest.com/wr(...)ng-wrap?modelId=2677
¤70 ¤60 inclusief standaard verzenden via postNL.
Korte mouwquote:
Ik ga je pb-en als niet iemand me al voor isquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:05 schreef Dot. het volgende:
Ik heb weer wat uitgezocht.
Jongens 86-98 zomer en winter
Meisjes 50-74 zomer en winter
Met wat highlights:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een boel op Photobucket staan in dezelfde categoriën in dit album: http://s1318.photobucket.(...)ertjes?sort=3&page=1, maar omdat die telkens zo moeilijk doet nu even via Google.
Er staan geen prijzen bij, maar ik ruim graag op dus alles is bespreekbaar
Niet in meisjeskleren perse, wel in wol en longies!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:52 schreef klaprooss het volgende:
Iemand interesse in kidscase meisjes kleine maatjes (50-68) pakket? dan maak ik dit weekend foto's.
Ik heb ook nog wolletjes, MAM romper, MAM longie etc.
Voor welke leeftijd zoek je?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:06 schreef Hupje het volgende:
Oh, wat een leuke! (Maar hier helaas al te klein)
Heeft iemand gehoorbescherming voor kinderen over?
Oeh, die is tof! Valt 'ie echt als 74? Dus niet kleiner?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:30 schreef Ggirl het volgende:
Nieuwe, enkel gewassen longsleeve van Mala maat 74. Ik dacht écht zeker te weten dat het 86 was.. totdat ik hem tevoorschijn toverde 😢.
[ afbeelding ]
10 euro?
Nee, eerder iets groter nog, hier ligt hij op een 80 Hema shirt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:10 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, die is tof! Valt 'ie echt als 74? Dus niet kleiner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |