je bent om?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben op zoek naar een Tula draagzak, de standard uitvoering. Heeft iemand hier nog iets in de aanbieding?
Ik heb een Tula Jasper baby/ standaard die mag gaan. Dreumes past al wel in de toddler. Deze dus: https://www.ecorijk.nl/product/tula-jasper-baby/quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben op zoek naar een Tula draagzak, de standard uitvoering. Heeft iemand hier nog iets in de aanbieding?
Tula rockets? Gebruiken m niet meer voor Lucas en voor Amélie heb ik al een andere klaar liggenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja! PM.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb t-shirtjes in maat 80 voor een jongetje. Sommige shirtjes zijn nog nieuw (fout ingekocht).
Iemand interesse? Dan maak ik foto's.
PM/DM dan ook maar even.
Ik Pm je even!quote:Op zondag 12 februari 2017 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:
De sidekick en de rockets zijn niet mijn smaak, de jasper vind ik leuk! Wat wil je er voor hebben mm?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:08 schreef cunial het volgende:
Meegroeistoel van de prenatal, 3 maanden oud, enkele keren gebruikt omdat meneer eigenlijk gelijk op een normale stoel wilde zitten.
Eetblad zit nog in de verpakking.
¤40.
http://www.prenatal.nl/sh(...)TfjLSuae5xoC6IXw_wcB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door silliegirl op 13-02-2017 17:10:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond je het wat? Ik heb wel interessequote:Op woensdag 15 februari 2017 11:42 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb het boek "de melkfabriek" van Sofie van den Enk & Eva Munnik in de aanbieding
Moet je setje 10801 babydieren hebben, die is nog ruimschoots verkrijgbaar voor een euro of 10. Als Ferrari_rood hem niet heeft natuurlijk...quote:
Maat 74/80 heb ik voor je! Zal als Annie wakker is even kijken wat nog meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:44 schreef LuDann het volgende:
Ik zoek HEMA stretch rompers in 74/80 of vast een maat groter.
Ik heb geteld, F heeft 30 (!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 16:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zoek t-shirts met korte mouwen voor Sjaak in maat 92 voor de zomer. Lekker vrolijke shirtjes hebben mijn voorkeur. Heeft iemand wat leuks?
Ah fijn! Laat maar even weten hoe & wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Maat 74/80 heb ik voor je! Zal als Annie wakker is even kijken wat nog meer.
Misschien staat er in mijn link wat tussen?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:55 schreef Dot. het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeszomerkleding in maat 80. Ik heb een redelijk specifieke smaak, dus hierbij alvast mijn excuses. Geen ruches, pastel, spijkerrokjes, glitters of overdaad aan teksten. Donkerblauw en grijs vind ik haar het leukst staan. Summersuits en simpele jurkjes met patronen vind ik ook erg leuk.
Ik vond eigenlijk alleen dat blauw geblokte bloesje erg leuk, dus daar wilde ik je de moeite niet voor aandoenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:04 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Misschien staat er in mijn link wat tussen?
Binnenkort komt er nog een stapeltje bij.
Ik heb je via FB even een bericht gestuurd, Photobucket werkt niet mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:13 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah fijn! Laat maar even weten hoe & wat.
Ik zie niets op FB?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb je via FB even een bericht gestuurd, Photobucket werkt niet mee.
30! Wauwquote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:30 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb geteld, F heeft 30 (!) shirts in 92. Kom maar een keertje shoppen uit mijn geselecteerd overschot
Boksquote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:15 schreef Mineola het volgende:
[..]
30! Wauw![]()
![]()
thanks, hiermee kan ik mijn eigen shopgedrag voor de kleine makkelijk goedpraten, haha. Tot nu toe wijt ik het steeds aan 'ander kind andere smaak' maar leg ik niettemin bijna alles van de oudste toch ookweer in de kast bij jongste 'want dat waren zulke leuke dingen'
Nou ja, dat dus. Ander kind, andere smaak, maar ook andere bouw. Een aantal van J's shirts passen F gewoon niet...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:15 schreef Mineola het volgende:
[..]
30! Wauw![]()
![]()
thanks, hiermee kan ik mijn eigen shopgedrag voor de kleine makkelijk goedpraten, haha. Tot nu toe wijt ik het steeds aan 'ander kind andere smaak' maar leg ik niettemin bijna alles van de oudste toch ookweer in de kast bij jongste 'want dat waren zulke leuke dingen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |