quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:32 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Nee, eerder iets groter nog, hier ligt hij op een 80 Hema shirt.
[ afbeelding ]
Helaas. Tips waar er 1 te kopen?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er een voor een baby
Interesse in foto's!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:52 schreef klaprooss het volgende:
Iemand interesse in kidscase meisjes kleine maatjes (50-68) pakket? dan maak ik dit weekend foto's.
Ik heb ook nog wolletjes, MAM romper, MAM longie etc.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:55 schreef Piekie81 het volgende:
Is er interesse in wollen rompers maat 62-68? Zo ja, dan zet ik ze morgen even op de foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 longsleeves mt 104SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 longsleeves mt 110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://s428.photobucket.c(...)brary/?sort=3&page=0
Er is weer 1 en ander verwijderd en toegevoegd. Meisjes mt 80 en enkele mt 86 en jongens mt 92/98 t/m mt 98/104![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:11 schreef mousemicky het volgende:
In de aanbieding vanwege opstandige kleuter:
3 broeken mt 104 (linkse 2 erg smal, rechts normaal)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 longsleeves mt 104SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 longsleeves mt 110Wat wil je voor die onderste 3 longsleeves en de broeken hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg![]()
Pmquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:54 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat wil je voor die onderste 3 longsleeves en de broeken hebben?![]()
![]()
Ben benieuwd! Hopelijk ben ik morgen niet te laat. Ik wilde er op wachten, maar ben te moequote:Op woensdag 1 maart 2017 17:14 schreef klaprooss het volgende:
vanavond gooi ik fotos erop voor kidscase, koeka en wolletjes.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: