quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Don't Cry For Me Argentina _ Julie Covington
Da's de cover, ja...quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Don't cry for me Argentina - Madonna? gokje!
dit zou me 5 minuten kosten om te typen met de apostrofquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Don't Cry For Me Argentina _ Julie Covington
het album staat hier op LP in de kast, door mijn vader destijds uit Londen meegenomen na de voorstellingquote:
Blijven oefenen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zou me 5 minuten kosten om te typen met de apostrof
quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zou me 5 minuten kosten om te typen met de apostrof
Symph heeft chronische typgriepquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven oefenen.
En dan wil ik vaak ook nog typo's corrigeren...
ik kan het gewoon niet op een tablet (en op een gewoon toetsenbord ook niet trouwens)quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven oefenen.
En dan wil ik vaak ook nog typo's corrigeren...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet op een tablet (en op een gewoon toetsenbord ook niet trouwens)
quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heb ik dit single'tje voor mijn moeders verjaardag gekocht...
Ik was ergens gestopt met werk, kreeg platenbonnen en heb deze gekochtquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heb ik dit single'tje voor mijn moeders verjaardag gekocht...
Was ook een mega hit, weken op #1...quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ergens gestopt met werk, kreeg platenbonnen en heb deze gekocht
Platenbonnen willen ze weer terug brengen, begreep ik laatst.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ergens gestopt met werk, kreeg platenbonnen en heb deze gekocht
Ik heb nogquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Platenbonnen willen ze weer terug brengen, begreep ik laatst.
Er zijn weer platenbonnen te koopquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Platenbonnen willen ze weer terug brengen, begreep ik laatst.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |