Ja je hebt het verkeerdquote:
Top!quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja je hebt het verkeerd
Het lijkt me een nuttige link en dus niet verkeerd om te delen. Handiger dan dat je eerst txid's moet posten zodat iemand anders die daar kan invoeren.
quote:Bovendien is haat een emotie waar ik niet zoveel mee heb.
Of het gaat niet door en hij dipt weer inquote:Op donderdag 9 februari 2017 07:47 schreef ZetaOS het volgende:
Bitcoin 1080 nu!
Vannacht weer hele scheppen bitcoins die werden gekocht. Wacht maar als straks bitcoins ETFs is goedgekeurd. Dit is zoals ik al zei de voorloper hiervan.
Kijk je wel uit dat je jezelf niet te rijk rekent? Ik schat de kans op afkeuring hoger in dan op goedkeuring. Hoe dan ook wordt 11 maart een interessante dag. Forbes had hier van de week ook een artikel en podcast over: http://www.forbes.com/sit(...)in-etf/#5f3e2f563d84quote:Op donderdag 9 februari 2017 07:47 schreef ZetaOS het volgende:
Bitcoin 1080 nu!
Vannacht weer hele scheppen bitcoins die werden gekocht. Wacht maar als straks bitcoins ETFs is goedgekeurd. Dit is zoals ik al zei de voorloper hiervan.
Thanks voor die link.quote:Op donderdag 9 februari 2017 10:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je jezelf niet te rijk rekent? Ik schat de kans op afkeuring hoger in dan op goedkeuring. Hoe dan ook wordt 11 maart een interessante dag. Forbes had hier van de week ook een artikel en podcast over: http://www.forbes.com/sit(...)in-etf/#5f3e2f563d84
twitter:cnLedger twitterde op donderdag 09-02-2017 om 14:18:07OKCoin, Huobi: will upgrade AML system according to laws & regulations, pausing BTC LTC withdraw during the upgrade. Estimated time: 1 month reageer retweet
bron: http://www.coindesk.com/t(...)bitcoin-withdrawals/quote:Two of China's Biggest Exchanges Stop Bitcoin Withdrawals
Two of China's most widely used bitcoin exchanges have announced that they will suspend bitcoin and litecoin withdrawals for one month effective immediately.
Yuan recharge, withdrawals and other services will not be affected, the exchanges said.
In public posts that showcase the increasingly coordinated nature of exchange policy in the region, both OKCoin and Huobi said today that the move was a bid to bolster their anti-money laundering (AML) capabilities and prevent "illegal transactions".
Both OKCoin and Huobi indicated that their platforms would now go through an "upgrade" to combat "money laundering, exchange, pyramid schemes and other illegal activities", though no further details were provided.
BTCC, the other 'Big Three' domestic exchange, did not issue the update.
All told, the move comes amid a rocky period for local exchanges that began with the wider scrutiny of major bitcoin exchanges by the People's Bank of China (PBOC), the country's central bank.
Earlier today, China's central bank issued a warning to domestic exchanges, going so far as to state it would move to shutter startups that violated its guidance through the necessary government channels.
In statements provided to CoinDesk, Huobi indicated that the move was a proactive one that found the two exchanges seeking to "promote bitcoin industry self-discipline".
Poll: BTC en LTC withdrawals gestaakt op Chinese exchangesquote:Op donderdag 9 februari 2017 14:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]twitter:cnLedger twitterde op donderdag 09-02-2017 om 14:18:07OKCoin, Huobi: will upgrade AML system according to laws & regulations, pausing BTC LTC withdraw during the upgrade. Estimated time: 1 month reageer retweet
bron: http://www.coindesk.com/t(...)bitcoin-withdrawals/
Haha 10 minuten na je post, paniek op de beurzen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 10:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je jezelf niet te rijk rekent? Ik schat de kans op afkeuring hoger in dan op goedkeuring. Hoe dan ook wordt 11 maart een interessante dag. Forbes had hier van de week ook een artikel en podcast over: http://www.forbes.com/sit(...)in-etf/#5f3e2f563d84
Ja alles is kwijt en verloren. die 520 dollar zie je nooit meer terug.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:33 schreef Sosa het volgende:
Heeft er iemand ook problemen ondervonden met liqui?
Na het invoeren van mijn email en wachtwoord voer ik de authenticator code in maar krijg ik de vlgde melding:
'Incorrect confirmation code'
Terwijl deze dus wel echt klopt, ik kopiër het nota bene uit de authenticator app..
Opnieuw ww aanmaken helpt ook niet. Nu ben ik dus mooi mijn 20K Golem kwijt lijkt het
Das een goeie, de klok!quote:Op zondag 12 februari 2017 10:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja alles is kwijt en verloren. die 520 dollar zie je nooit meer terug.
Kijk je klok op je phone eens na? Als die verkeerd staat werkt de app niet.
your welcomequote:Op zondag 12 februari 2017 10:55 schreef Sosa het volgende:
[..]
Das een goeie, de klok!
Edit: inderdaadmijn locatievoorzieningen voor de klok stond uit waardoor deze niet gied gesynchroniseerd was. Thanks!
Ik zit nu op 1000 TIME.quote:Op maandag 13 februari 2017 11:41 schreef Sosa het volgende:
Zit te twijfelen om toch nog een btc'tje in chronobank te stoppen.. zit nu pas op 32 time..
Zover ik heb gelezen, zijn er ook weinig don'ts om het niet te doen. Alleen vraag ik me af wat er nou uiteindelijk overblijft van alle investeringen.
Met cb erbij is mijn rijtje nu als volgt:
ethereum
lisk
waves
wings
iconomi
golem
chronobank
en dan nog tezos in de nabije toekomst.
Het zal mij benieuwen welke van bovenstaande over 5 jaar nog bestaat (insert glazen bol).
nou je bent in ieder geval niet bang om er 10K in te stoppen.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1000 TIME.
Klinkt als een goed doordacht project maar zonder garanties op winst natuurlijk.
We gaan het zien (of niet).
Ze zullen heus nog wel bestaan.quote:Op maandag 13 februari 2017 11:41 schreef Sosa het volgende:
Zit te twijfelen om toch nog een btc'tje in chronobank te stoppen.. zit nu pas op 32 time..
Zover ik heb gelezen, zijn er ook weinig don'ts om het niet te doen. Alleen vraag ik me af wat er nou uiteindelijk overblijft van alle investeringen.
Met cb erbij is mijn rijtje nu als volgt:
ethereum
lisk
waves
wings
iconomi
golem
chronobank
en dan nog tezos in de nabije toekomst.
Het zal mij benieuwen welke van bovenstaande over 5 jaar nog bestaat (insert glazen bol).
Met de kansrijke ICO's ben ik toch aardig tevreden.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ze zullen heus nog wel bestaan.
Ik ga er een paar voor je afstrepen die niks worden.
ethereum
lisk <---![]()
waves
wings <-Niet veel ervaring mee, Hoeveel wings worden er ook weer uitgegeven? Punt duidelijk?
Zal wel hardvallen na de lancering zie lisk
iconomi <-ik zien het gewoon niet klaar bakken.
golem <-Gaat in iedergeval niet de nieuwe bitcoin worden. Voor internationale lezers: Golem (stupid name, sounds like bowel cancer)" Golum Total Supply 1,000,000,000 GNT that's as shitty and absurdly ridiculous as any CrapCoin can possibility ever get."
chronobank NEIGH!
Uiteraard is het meetmoment belangrijk. We hebben (bijna) allemaal hier enorm verdient aan Lisk, Solar en ga zo maar veder.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, het is maar wat je als meetmoment voor Lisk en Waves hanteert.
Had er vorig jaar voor 24.000 Euro inzitten (zowel uit ¤ als BTC) en in juli/augustus totaal aan 65.000 Euro uitgehaald, tevens nog 100.000 Lisk en 34.000 Waves over.
Zo reken ik ook met Chronobank, als ik de kans krijg haal ik m'n investering + goede winst eruit en hou ik een "restje" om te zien of dat nog wat gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 14:06:30 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |