abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168765487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Heb ik het verkeerd?
Ja je hebt het verkeerd :)
Het lijkt me een nuttige link en dus niet verkeerd om te delen. Handiger dan dat je eerst txid's moet posten zodat iemand anders die daar kan invoeren.

Bovendien is haat een emotie waar ik niet zoveel mee heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2017 20:55:54 ]
pi_168767242
quote:
4s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:53 schreef Oscar. het volgende:

[..]

jammer dat het een kuttoko is
Dat is topic waardig bijna.
pi_168767295
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja je hebt het verkeerd :)
Het lijkt me een nuttige link en dus niet verkeerd om te delen. Handiger dan dat je eerst txid's moet posten zodat iemand anders die daar kan invoeren.
Top!

quote:
Bovendien is haat een emotie waar ik niet zoveel mee heb.
pi_168771652
Bitcoin 1080 nu!

Vannacht weer hele scheppen bitcoins die werden gekocht. Wacht maar als straks bitcoins ETFs is goedgekeurd. Dit is zoals ik al zei de voorloper hiervan.
pi_168772735
*G*
జ్ఞ‌ా
  Eindredactie Games donderdag 9 februari 2017 @ 09:39:22 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168772810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 07:47 schreef ZetaOS het volgende:
Bitcoin 1080 nu!

Vannacht weer hele scheppen bitcoins die werden gekocht. Wacht maar als straks bitcoins ETFs is goedgekeurd. Dit is zoals ik al zei de voorloper hiervan.
Of het gaat niet door en hij dipt weer in :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168773338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 07:47 schreef ZetaOS het volgende:
Bitcoin 1080 nu!

Kijk je wel uit dat je jezelf niet te rijk rekent? Ik schat de kans op afkeuring hoger in dan op goedkeuring. Hoe dan ook wordt 11 maart een interessante dag. Forbes had hier van de week ook een artikel en podcast over: http://www.forbes.com/sit(...)in-etf/#5f3e2f563d84
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_168777050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Kijk je wel uit dat je jezelf niet te rijk rekent? Ik schat de kans op afkeuring hoger in dan op goedkeuring. Hoe dan ook wordt 11 maart een interessante dag. Forbes had hier van de week ook een artikel en podcast over: http://www.forbes.com/sit(...)in-etf/#5f3e2f563d84
Thanks voor die link.
Rijkrekenen, stiekem wel natuurlijk, maar ik weet dat er teminste een zelfde kans is op afwijzing, en daarmee zal de koers sterk zakken, wellicht gaan we dan de 7xx usd weer zien.
pi_168778407
cnLedger twitterde op donderdag 09-02-2017 om 14:18:07 OKCoin, Huobi: will upgrade AML system according to laws & regulations, pausing BTC LTC withdraw during the upgrade. Estimated time: 1 month reageer retweet
quote:
Two of China's Biggest Exchanges Stop Bitcoin Withdrawals

Two of China's most widely used bitcoin exchanges have announced that they will suspend bitcoin and litecoin withdrawals for one month effective immediately.

Yuan recharge, withdrawals and other services will not be affected, the exchanges said.

In public posts that showcase the increasingly coordinated nature of exchange policy in the region, both OKCoin and Huobi said today that the move was a bid to bolster their anti-money laundering (AML) capabilities and prevent "illegal transactions".

Both OKCoin and Huobi indicated that their platforms would now go through an "upgrade" to combat "money laundering, exchange, pyramid schemes and other illegal activities", though no further details were provided.

BTCC, the other 'Big Three' domestic exchange, did not issue the update.

All told, the move comes amid a rocky period for local exchanges that began with the wider scrutiny of major bitcoin exchanges by the People's Bank of China (PBOC), the country's central bank.

Earlier today, China's central bank issued a warning to domestic exchanges, going so far as to state it would move to shutter startups that violated its guidance through the necessary government channels.

In statements provided to CoinDesk, Huobi indicated that the move was a proactive one that found the two exchanges seeking to "promote bitcoin industry self-discipline".
bron: http://www.coindesk.com/t(...)bitcoin-withdrawals/
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_168778568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:33 schreef Tourniquet het volgende:
cnLedger twitterde op donderdag 09-02-2017 om 14:18:07 OKCoin, Huobi: will upgrade AML system according to laws & regulations, pausing BTC LTC withdraw during the upgrade. Estimated time: 1 month reageer retweet
[..]

bron: http://www.coindesk.com/t(...)bitcoin-withdrawals/
Poll: BTC en LTC withdrawals gestaakt op Chinese exchanges
Dus de BTC-koers zal wel in elkaar klappen
Maar dat heeft geen invloed op de koers
Maakt BTC schaarser dus de koers gaat moon
Is goed voor de koers van altcoins
42
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_168778997
Sell sell sell
pi_168780507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Haha 10 minuten na je post, paniek op de beurzen.
  Eindredactie Games donderdag 9 februari 2017 @ 16:59:45 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168781657
Kraken doet weer kut. Mag geen Euro's meer storten op mijn eigen bank ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 10 februari 2017 @ 09:17:07 #239
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_168796837
Eindelijk, Shift :D
Spatieboos
pi_168798425
Kennen jullie Avalon nog? 1 van mijn eerste asic miners was een Avalon.
Dat bedrijf waarvan ik dacht het wel dood zou zijn, is inmiddels de oude KnC mine locatie ingetrokken in sweden. (KnC voor de gene die het niet meer weten is dood)
Deze staat pal bij Facebook datacenter en de KnC mine was ook de locatie van de oude mine van Mining Sewden (website is er nog, maar al een jaartje geen contact meer kunnen krijgen).
https://www.cryptocoinsne(...)at-node-pole-sweden/

Raar genoeg claimde gisteren een Swedish Telecom bedrijf ook al actief te worden in de oude KnC mine. Dus of die Mine is ineens heel groot geworden, of er klopt hier iets niet :P
http://www.coindesk.com/s(...)&utm_campaign=buffer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2017 11:02:29 ]
  zondag 12 februari 2017 @ 09:33:36 #241
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_168845697
Heeft er iemand ook problemen ondervonden met liqui?

Na het invoeren van mijn email en wachtwoord voer ik de authenticator code in maar krijg ik de vlgde melding:

'Incorrect confirmation code'

Terwijl deze dus wel echt klopt, ik kopiër het nota bene uit de authenticator app..

Opnieuw ww aanmaken helpt ook niet. Nu ben ik dus mooi mijn 20K Golem kwijt lijkt het :{
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_168846469
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:33 schreef Sosa het volgende:
Heeft er iemand ook problemen ondervonden met liqui?

Na het invoeren van mijn email en wachtwoord voer ik de authenticator code in maar krijg ik de vlgde melding:

'Incorrect confirmation code'

Terwijl deze dus wel echt klopt, ik kopiër het nota bene uit de authenticator app..

Opnieuw ww aanmaken helpt ook niet. Nu ben ik dus mooi mijn 20K Golem kwijt lijkt het :{
Ja alles is kwijt en verloren. die 520 dollar zie je nooit meer terug.

Kijk je klok op je phone eens na? Als die verkeerd staat werkt de app niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2017 10:37:35 ]
  zondag 12 februari 2017 @ 10:55:33 #243
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_168846808
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja alles is kwijt en verloren. die 520 dollar zie je nooit meer terug.

Kijk je klok op je phone eens na? Als die verkeerd staat werkt de app niet.
Das een goeie, de klok!

Edit: inderdaad :) mijn locatievoorzieningen voor de klok stond uit waardoor deze niet gied gesynchroniseerd was. Thanks!

[ Bericht 15% gewijzigd door Sosa op 12-02-2017 11:03:36 ]
pi_168847512
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:55 schreef Sosa het volgende:

[..]

Das een goeie, de klok!

Edit: inderdaad :) mijn locatievoorzieningen voor de klok stond uit waardoor deze niet gied gesynchroniseerd was. Thanks!
your welcome
  maandag 13 februari 2017 @ 11:41:19 #245
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_168871190
Zit te twijfelen om toch nog een btc'tje in chronobank te stoppen.. zit nu pas op 32 time..

Zover ik heb gelezen, zijn er ook weinig don'ts om het niet te doen. Alleen vraag ik me af wat er nou uiteindelijk overblijft van alle investeringen.

Met cb erbij is mijn rijtje nu als volgt:

ethereum
lisk
waves
wings
iconomi
golem
chronobank

en dan nog tezos in de nabije toekomst.

Het zal mij benieuwen welke van bovenstaande over 5 jaar nog bestaat (insert glazen bol).
pi_168871547
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:41 schreef Sosa het volgende:
Zit te twijfelen om toch nog een btc'tje in chronobank te stoppen.. zit nu pas op 32 time..

Zover ik heb gelezen, zijn er ook weinig don'ts om het niet te doen. Alleen vraag ik me af wat er nou uiteindelijk overblijft van alle investeringen.

ethereum
lisk
waves
wings
iconomi
golem
chronobank

Het zal mij benieuwen welke van bovenstaande over 5 jaar nog bestaat (insert glazen bol).
Ik zit nu op 1000 TIME.
Klinkt als een goed doordacht project maar zonder garanties op winst natuurlijk.
We gaan het zien (of niet).
  maandag 13 februari 2017 @ 13:33:41 #247
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_168872851
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zit nu op 1000 TIME.
Klinkt als een goed doordacht project maar zonder garanties op winst natuurlijk.
We gaan het zien (of niet).
nou je bent in ieder geval niet bang om er 10K in te stoppen.

Wat ik er zoal over gelezen heb doet mij ook denken dat er goed over nagedacht is. Of er echt een toekomst zit in hun idee heb ik nog een hard hoofd in. Maar als het iets boven ICO oplevert, wat vaak het geval is, maakt dat het risico wel waard.
pi_168873119
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:41 schreef Sosa het volgende:

ethereum
lisk
waves
wings
iconomi
golem
chronobank

Ze zullen heus nog wel bestaan.
Ik ga er een paar voor je afstrepen die niks worden.

ethereum
lisk <--- :')
waves
wings <-Niet veel ervaring mee, Hoeveel wings worden er ook weer uitgegeven? Punt duidelijk?
Zal wel hardvallen na de lancering zie lisk
iconomi <-ik zien het gewoon niet klaar bakken.
golem <-Gaat in iedergeval niet de nieuwe bitcoin worden. Voor internationale lezers: Golem (stupid name, sounds like bowel cancer)" Golum Total Supply 1,000,000,000 GNT that's as shitty and absurdly ridiculous as any CrapCoin can possibility ever get."
chronobank NEIGH!

Bedank me later:
16RdgRHGCyiY5pbfJHGBHWERGSnnadvFYz

pi_168873197
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ze zullen heus nog wel bestaan.
Ik ga er een paar voor je afstrepen die niks worden.

ethereum
lisk <--- :')
waves
wings <-Niet veel ervaring mee, Hoeveel wings worden er ook weer uitgegeven? Punt duidelijk?
Zal wel hardvallen na de lancering zie lisk
iconomi <-ik zien het gewoon niet klaar bakken.
golem <-Gaat in iedergeval niet de nieuwe bitcoin worden. Voor internationale lezers: Golem (stupid name, sounds like bowel cancer)" Golum Total Supply 1,000,000,000 GNT that's as shitty and absurdly ridiculous as any CrapCoin can possibility ever get."
chronobank NEIGH!

Met de kansrijke ICO's ben ik toch aardig tevreden.
Tsja, het is maar wat je als meetmoment voor Lisk en Waves hanteert.

Had er vorig jaar voor 24.000 Euro inzitten (zowel uit ¤ als BTC) en in juli/augustus totaal aan 65.000 Euro uitgehaald, tevens nog 100.000 Lisk en 34.000 Waves over.
Bij Factom had ik er 5.7BTC inzitten (tegen lage koers van 200 Euro destijds) en iets van 11.000 Euro eruitgehaald (door stijging FCT en hogere BTC).

Zo reken ik ook met Chronobank, als ik de kans krijg haal ik m'n investering + goede winst eruit en hou ik een "restje" om te zien of dat nog wat gaat doen.

M'n laatste blunder was Lithium, dat was 1.85 BTC in een scam. Dat is de keerzijde.
pi_168873334
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, het is maar wat je als meetmoment voor Lisk en Waves hanteert.

Had er vorig jaar voor 24.000 Euro inzitten (zowel uit ¤ als BTC) en in juli/augustus totaal aan 65.000 Euro uitgehaald, tevens nog 100.000 Lisk en 34.000 Waves over.

Zo reken ik ook met Chronobank, als ik de kans krijg haal ik m'n investering + goede winst eruit en hou ik een "restje" om te zien of dat nog wat gaat doen.
Uiteraard is het meetmoment belangrijk. We hebben (bijna) allemaal hier enorm verdient aan Lisk, Solar en ga zo maar veder.

Mijn afstreeplijstje wordt er een duidelijk beeld gegeven hoe ik denk dat het gaat aflopen.
Dat wil niet zeggen dat je met sommige van die coins met het juiste instapmoment en exit strategie geen geld zou kunnen verdienen. Maar goed dat hoef ik jou eigenlijk niet te vertellen, oude handelsbaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 14:06:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')