SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Dankjewel. Dit is het huis zoals het eruit zag toen wij het bijna 10 jaar geleden kochten. De zijmuur aan de buitenkant is nu helemaal begroeid met klimop en we hebben helemaal een tuin langs de zijmuur gekregen sinds oktober vorig jaar. Die moeten we nog beplanten.quote:
Gewoon de buren uitkopenquote:
Lekker genieten dusquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Dit is het huis zoals het eruit zag toen wij het bijna 10 jaar geleden kochten. De zijmuur aan de buitenkant is nu helemaal begroeid met klimop en we hebben helemaal een tuin langs de zijmuur gekregen sinds oktober vorig jaar. Die moeten we nog beplanten.
donaties zijn welkomquote:
Ja, bij mij ookquote:
Yeps. Op zich heerlijk huis en buurt om te wonen. Ik heb gisteren nog zitten lezen in het klustopic dat ik bijhield op Fok! destijds. Zo leuk om terug te lezen en te zien hoe het huis er toen uitzag. Zoveel anders is het nu.quote:
ik ga het op een rustig moment goed lezenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Op zich heerlijk huis en buurt om te wonen. Ik heb gisteren nog zitten lezen in het klustopic dat ik bijhield op Fok! destijds. Zo leuk om terug te lezen en te zien hoe het huis er toen uitzag. Zoveel anders is het nu.
achteraan aansluitenquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik meld me ook voor het ontvangen van donaties
dat is niet aardig voor DDMquote:
Hij schiet de donatie voor.quote:
quote:
dan terug naar je plek, dat is achter DDMquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet voorschieten wat ik niet heb.
Moet je echt even doen. Is erg leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga het op een rustig moment goed lezen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan terug naar je plek, dat is achter DDM
Goeie vraag. Wat een herrie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is dat CellDweller toegevoegd aan Gup?Tis gelijk zijn nieuwe favoriet
Echt, waarom wordt er uberhaupt nog muziek toegevoegd aan GUP? Dat zou toch niet meer gedaan worden omdat Gup al last heeft van obesitas en suikerziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |