Heb Spaanse kraag snap je dus ontwijk opwinding ook. Daarom was ik zo blij toen jij niet meer postte.quote:
Moordquote:
nee, en sorryquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb Spaanse kraag snap je dus ontwijk opwinding ook. Daarom was ik zo blij toen jij niet meer postte.
bahquote:
Je kan nog vertrekken.quote:
Wanneer het belastingtechnisch beter uitkomt bedoel je.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het moment dat ik niets beters heb om geld aan uit te geven.
Nee is zo lekker.quote:
waarom nou zo?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan nog vertrekken.Oude mensen genoeg in deze SC, ook zonder jou.
En de enige conclusie die daar uit te trekken valt is dat ze jaloers is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee was echt flabbergasted. Ze deed onbeleefd.
je kan gewoon gratis trouwen op maandagmorgenquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het moment dat ik niets beters heb om geld aan uit te geven.
jawel ik hou daar niet meer zo vanquote:
Is het varken of rund?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee is zo lekker.Althans ik at dat vroeger altijd van mijn moeder op.
Hopelijk stelt het mij niet teleur, was duur genoeg bij de slager.
Moet wel leuk zijn hèquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan gewoon gratis trouwen op maandagmorgen
Maar het hoeft dus niet duur te zijnquote:
oh bahquote:
Ja want een vrouw herkent dat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En de enige conclusie die daar uit te trekken valt is dat ze jaloers is.
uhm jaquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En de enige conclusie die daar uit te trekken valt is dat ze jaloers is.
Maar als het niet leuk is, want is dan het punt van trouwen? Het leuke feestje toch.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar het hoeft dus niet duur te zijn
Geen idee, misschien vinden mensen dat leuker klinken ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als het niet leuk is, want is dan het punt van trouwen? Het leuke feestje toch.
Andere voordelen heb je net zo goed met geregistreerd partnerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |