Maar waaromquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch mooi man. Wil ik ook nog eens doen als ik ooit chick heb
27 is prima leeftijd om te trouwen tochquote:
Ja maakt niet uit iedereen is toch volwassen hier en zal mij niet belachelijk maken.quote:
Nee was echt flabbergasted. Ze deed onbeleefd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet ook echt een vrouw zijn om dit soort shit te kunnen denken.
begint te stinken op den duurquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Pis je ook niet onder de douche of zo? Spoelt er gelijk vanaf hoor.
Of je doet het omdat je een kneus bent of omdat je er opgewonden van raakt, beide dingen zie ik als vreemd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Pis je ook niet onder de douche of zo? Spoelt er gelijk vanaf hoor.
wat is dat danquote:
opgewonden raken is jou vreemd?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of je doet het omdat je een kneus bent of omdat je er opgewonden van raakt, beide dingen zie ik als vreemd.
ik hou van tonijnquote:
vreemdquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het vlees van een vent op een paard
hopelijk was het z'n piemelquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het vlees van een vent op een paard
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
opgewonden raken is jou vreemd?
ohjaquote:
Heb Spaanse kraag snap je dus ontwijk opwinding ook. Daarom was ik zo blij toen jij niet meer postte.quote:
Moordquote:
nee, en sorryquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb Spaanse kraag snap je dus ontwijk opwinding ook. Daarom was ik zo blij toen jij niet meer postte.
bahquote:
Je kan nog vertrekken.quote:
Wanneer het belastingtechnisch beter uitkomt bedoel je.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het moment dat ik niets beters heb om geld aan uit te geven.
Nee is zo lekker.quote:
waarom nou zo?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan nog vertrekken.Oude mensen genoeg in deze SC, ook zonder jou.
En de enige conclusie die daar uit te trekken valt is dat ze jaloers is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee was echt flabbergasted. Ze deed onbeleefd.
je kan gewoon gratis trouwen op maandagmorgenquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het moment dat ik niets beters heb om geld aan uit te geven.
jawel ik hou daar niet meer zo vanquote:
Is het varken of rund?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee is zo lekker.Althans ik at dat vroeger altijd van mijn moeder op.
Hopelijk stelt het mij niet teleur, was duur genoeg bij de slager.
Moet wel leuk zijn hèquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan gewoon gratis trouwen op maandagmorgen
Maar het hoeft dus niet duur te zijnquote:
oh bahquote:
Ja want een vrouw herkent dat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En de enige conclusie die daar uit te trekken valt is dat ze jaloers is.
uhm jaquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
En de enige conclusie die daar uit te trekken valt is dat ze jaloers is.
Maar als het niet leuk is, want is dan het punt van trouwen? Het leuke feestje toch.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar het hoeft dus niet duur te zijn
Geen idee, misschien vinden mensen dat leuker klinken ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als het niet leuk is, want is dan het punt van trouwen? Het leuke feestje toch.
Andere voordelen heb je net zo goed met geregistreerd partnerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |