Maar waaromquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch mooi man. Wil ik ook nog eens doen als ik ooit chick heb
27 is prima leeftijd om te trouwen tochquote:
Ja maakt niet uit iedereen is toch volwassen hier en zal mij niet belachelijk maken.quote:
Nee was echt flabbergasted. Ze deed onbeleefd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet ook echt een vrouw zijn om dit soort shit te kunnen denken.
begint te stinken op den duurquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Pis je ook niet onder de douche of zo? Spoelt er gelijk vanaf hoor.
Of je doet het omdat je een kneus bent of omdat je er opgewonden van raakt, beide dingen zie ik als vreemd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Pis je ook niet onder de douche of zo? Spoelt er gelijk vanaf hoor.
wat is dat danquote:
opgewonden raken is jou vreemd?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of je doet het omdat je een kneus bent of omdat je er opgewonden van raakt, beide dingen zie ik als vreemd.
ik hou van tonijnquote:
vreemdquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het vlees van een vent op een paard
hopelijk was het z'n piemelquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het vlees van een vent op een paard
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
opgewonden raken is jou vreemd?
ohjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |