dat weet niemandquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en waarop jaloers precies?
stel mozer vraagt je vanavond ten huwelijk. Wat zeg jequote:Op woensdag 18 januari 2017 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het moment dat ik niets beters heb om geld aan uit te geven.
Jij doet toch precies hetzelfde door toto (die hier nu helemaal niet is volgens mij) te quoten uit een gesloten topic?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach kijk, een nietszeggende user die ook wat aandacht wil.
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Nee, want dan zijn we sws veel te lang verloofdquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stel mozer vraagt je vanavond ten huwelijk. Wat zeg je
Nee, Toto ging op mij in en ik reply. Bij scrupuleus bemoeit hij zich er mee. (voor aandacht)quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij doet toch precies hetzelfde door toto (die hier nu helemaal niet is volgens mij) te quoten uit een gesloten topic?
Stuur hem een DM anders.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Toto ging op mij in en ik reply. Bij scrupuleus bemoeit hij zich er mee. (voor aandacht)
Ohja, want op eenquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Toto ging op mij in en ik reply. Bij scrupuleus bemoeit hij zich er mee. (voor aandacht)
Dit moet haast chai zijn. Betweter.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen zijn zelf zo vaak jaloers dat ze het meteen bij andere kunnen herkennen.
Oh hebben jullie ruziequote:Op woensdag 18 januari 2017 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb van Paxcon begrepen dat dat geen goed idee is.
In dit specifieke geval, ja.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, want op eenmoet je echt ingaan.
Eens, zulke slimme dingen kan hij niet zelf verzinnen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit moet haast chai zijn. Betweter.
Mn super bos haar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en waarop jaloers precies?
Dan had je hem prima een DM kunnen sturen zonder je wat aan te trekken van een trolletje van Paxquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dit specifieke geval, ja.
Maar dat is tussen Toto en mij verder.
ehehehe nicequote:Op woensdag 18 januari 2017 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn super bos haar.
Maar dat snap jij toch niet.
Ik neem Pax héél serieus.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan had je hem prima een DM kunnen sturen zonder je wat aan te trekken van een trolletje van Pax
gayquote:
paxcon post altijd eerlijk en oprechtquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan had je hem prima een DM kunnen sturen zonder je wat aan te trekken van een trolletje van Pax
Krijgen we deze onzin weer?quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit moet haast chai zijn. Betweter.
ja dagquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon post altijd eerlijk en oprecht
Whehehe.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn super bos haar.
Blij toe al genoeg flikkers hierquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig maakt paxcon geen gebruik van mycroft
ik vind dat altijd zeer aangenaam gezelschap. In de Homo sc is het ook goed toevenquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blij toe al genoeg flikkers hier
Iwanius Light in de SC hoor.quote:
heb wel beetje genoeg van jouw sneren richting mij dus boeit me niet ditquote:
sneren?quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
heb wel beetje genoeg van jouw sneren richting mij dus boeit me niet dit
ik overdreefquote:
moet jij zeggen ;squote:
Niet op je vette lijf?quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn super bos haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |