quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:26 schreef Mozy het volgende:
Er is ook iemand in het vlogtopic die ongevraagd erotische fanfiction plaatst over een relatie tussen braddie en zijn auto.
Junkrat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net ff OW opgestart. Meteen POTG met Junkrat ondanks dat we verloren
Q drukken en richtenquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Junkrat.Dat speel ik pas als ik echt helemaal niets meer raak schiet.
Mccree POTG.BAMF.
Ik heb meestal zonder ults POTG mattie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Q drukken en richtenteringdebiel ben je ook
quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Deed net ff rondje drinken halen
Kom ik bij de baas
Je ontslag is geweigerd
Pak je kans Dima...quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Deed net ff rondje drinken halen
Kom ik bij de baas
Je ontslag is geweigerd
alleen dik en lelijkquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij bent niet kaal, oud en lelijk toch?
Oke stop maar ik geef het toe ik kan niet richten.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb meestal zonder ults POTG mattie.
Wist ik al, wel stoer van je dat je het toegeeft.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke stop maar ik geef het toe ik kan niet richten.
heeft dit enige voordelen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow... wil je in mijn kliekje?
je hoeft niet zo stoer te doen over skills in een computerspelletje hoorquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wist ik al, wel stoer van je dat je het toegeeft.![]()
![]()
Speel maar een keer mee met mij gvd.
remqo is voorzitterquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor mij wel, dan ben ik niet meer de enige in mijn kliekje
Waarom zou ik daar niet stoer over doen? :squote:Op woensdag 18 januari 2017 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft niet zo stoer te doen over skills in een computerspelletje hoor
lastige vragen die je daar stelt zo op de woensdagmiddag, zoskquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar niet stoer over doen? :s
Je bent zelf een lastige vraag.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lastige vragen die je daar stelt zo op de woensdagmiddag, zosk
godverdomme
Met lekker veel jusquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik eet vanavond boerenkool met worst en spek
is dat niet fantastisch?
mag ik mee etenquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik eet vanavond boerenkool met worst en spek
is dat niet fantastisch?
Wowquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rare naam voor een chinees
hoezo dat danquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die wil ik niet in mijn kliekje
omdat het op mensen die het niet spelen weinig indruk maaktquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar niet stoer over doen? :s
Kan ik regelen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin in geile aziatische seks
volgens mij is hij dat zelfquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wie is die vieze kloon van hplc
beschrijf je nu jezelf?quote:
is dat ook een omschrijving van jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |