Is wel lekker rustig verder in de nacht natuurlijk, als het niet hoeft en je kan doen waar je zin in hebt dan moet je dat lekker doen.quote:
En het dan gek vinden dat je (een) di(j)k (van een vent) blijftquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kwart over 3 ofzo zegt ie in de video
Wel hoor! helemaal als ik diegene stom vind.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ja.
Als jij echt aan het werk gaat vliegt er meteen een ander uit omdat er te weinig werk voor diegene is. Dat kan je niet maken.
Ja maar er zijn in de zomer 5 spelers aangetrokken!!quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:35 schreef McGrath het volgende:
Hoi Le_Prof, hoe vind je de Arsenal aankopen deze winter?
Ik begrijp het. Vooruit dan, ik geef je toestemming om al je hele saaie voetbal dingen te bespreken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:42 schreef McGrath het volgende:
En daarnaast zijn er bij VBL alleen maar flikkertjes en ben ik liever bij jou, catkiller.
Braddie pakt steevast zijn slaapprobleem totaal verkeerd aan. Iedereen geeft hem het advies om te gaan slapen wanneer hij moe is maar op te staan om 8 uur. Als je dat een tijdje doet ben je 's avonds om 11/12 echt wel moe genoeg om naar bed te gaan. En wat doet Braddie, ipv eerder op te staan gaat hij om 10 uur 's avonds in bed liggen en naar het plafond starenquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, moet ie niet slapen
Man man man
Wat zijn jouw hobby's dan?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Vooruit dan, ik geef je toestemming om al je hele saaie voetbal dingen te bespreken.
Hij had ook in een 24/7 sportschool kunnen staan, die zijn er vast wel in de regio en hij geniet wel van een stukje rijden en dan is er toch bijna niemand aanwezig.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je (een) di(j)k (van een vent) blijft
Ja maar de sfeer!!quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij had ook in een 24/7 sportschool kunnen staan, die zijn er vast wel in de regio en hij geniet wel van een stukje rijden en dan is er toch bijna niemand aanwezig.
Waarschijnlijk heeft hij het best geprobeerd, maar als je dan om 3 uur 's nachts wakker wordt van de honger.. tja, dan ga je even naar een tankstation.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Braddie pakt steevast zijn slaapprobleem totaal verkeerd aan. Iedereen geeft hem het advies om te gaan slapen wanneer hij moe is maar op te staan om 8 uur. Als je dat een tijdje doet ben je 's avonds om 11/12 echt wel moe genoeg om naar bed te gaan. En wat doet Braddie, ipv eerder op te staan gaat hij om 10 uur 's avonds in bed liggen en naar het plafond staren_!
Jupquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Braddie pakt steevast zijn slaapprobleem totaal verkeerd aan. Iedereen geeft hem het advies om te gaan slapen wanneer hij moe is maar op te staan om 8 uur. Als je dat een tijdje doet ben je 's avonds om 11/12 echt wel moe genoeg om naar bed te gaan. En wat doet Braddie, ipv eerder op te staan gaat hij om 10 uur 's avonds in bed liggen en naar het plafond staren_!
Chips eten, computeren, mijn vriendin uitschelden, seksen.quote:
Misschien moeten ze een lachspiegel neerzetten in plaats van een normale, denk dat dat al een hoop zou schelen.quote:
Snap ook niet dat hij het gewoon een keer een maand ofzo probeert... hij probeert iets en 3 minuten later vind hij het al niks en stopt hijquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft het helemaal niet geprobeerd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij het best geprobeerd, maar als je dan om 3 uur 's nachts wakker wordt van de honger.. tja, dan ga je even naar een tankstation.
En als je dan toch bezig bent, knal je die review er ook maar gelijk uit!
doe je die laatste 2 ook tegelijkertijd?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chips eten, computeren, mijn vriendin uitschelden, seksen.
Niet speciaal in die volgorde.
Slaap jij samen met hem of zo?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft het helemaal niet geprobeerd.
Nee dan huilt ze tijdens EN na de seks, 1 keer is wel genoeg.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe je die laatste 2 ook tegelijkertijd?
Ik ga er vanuit dat als hij zelf aangeeft dat hij het 1x probeert en het hem niet bevalt dus er mee ophoudt dat het klopt.quote:
je snapt er niks vanquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daarom werken mensen hun hele leven lang voor dezelfde werkgever.
Jij zou je bezwaard voelen om te stoppen als je akkoord gaat en je na 1 maand doodongelukkig weer dat gebouw binnen stapt, zoiets toch?quote:
Tijd te veelquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand in dat vloggen topic typt al braddie zijn vlogs uit
Is dit serieus?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
Triestquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
NG?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:06 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/3061108507269652/
Vind het altijd leuk om de reacties onder dergelijke filmpjes te lezen.
Ik ook niet.quote:
lol watquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
net braddiequote:Op woensdag 18 januari 2017 16:26 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens wat loopt de sc traag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |