Als het goed gaat denk ik dat ze het wel snel willen verhogen naar enkele dagen pw en daarnaast heb je iig inkomen en kan je verder kijken. Met een contract sta je sterkerquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja afstuderen maar ik kreeg ook bijbaantje aangeboden voor 1 dag per week daar
nee man, doe gewoon controller of analist of iets wat je leuk lijkt en dan naar de gym. gewoon spuit in je kont, sarm en wat liver support ernaast en lekker hard gaanquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uitkeren trekken en 24/7 gym toch
The road to 90kg
Is allochtoon dus jaquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:57 schreef xcachet het volgende:
Heeft Dima wel recht op een uitkering dan?
Gezien hoe Braddie handelt is hij niet echt geschikt om te werken. Nu je het zo stelt, Dima ook niet. Nou dan krijgt hij zeker wel een uitkering.quote:
Dima is gewoon autist.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gezien hoe Braddie handelt is hij niet echt geschikt om te werken. Nu je het zo stelt, Dima ook niet. Nou dan krijgt hij zeker wel een uitkering.
K doe niet gemeen ben jullie niet. Denk srs dat Dima last heeft van iets en daarom niet zo veel durft.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens aardig stimo, het is 2017, gemeen doen tegen dima is heel erg 2016
Watquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:20 schreef Montelly het volgende:
Stimooooo...ben je nu Turkisch Mature?
Leuk, opgenomen in R&P?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Morgen op NPO3
'Het is hier autistisch' met Filemon Wesselink
KLB SC.quote:
Ik herken mij hier niet in.quote:
het is up or out kan niet na maandje zeggen doei hequote:Op woensdag 18 januari 2017 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het goed gaat denk ik dat ze het wel snel willen verhogen naar enkele dagen pw en daarnaast heb je iig inkomen en kan je verder kijken. Met een contract sta je sterker
Ik herken jou er wel in.quote:
Nee inderdaad, daarom werken mensen hun hele leven lang voor dezelfde werkgever.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is up or out kan niet na maandje zeggen doei he
Wou wel maar ze hadden nog maar 1 plek en die heb jij gekregen.quote:
Oh, heb hier geen bericht over gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou wel maar ze hadden nog maar 1 plek en die heb jij gekregen.
Dat is leuk voor u.quote:
Komt nog.. ze willen het nieuws je voorzichtig brengen..quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, heb hier geen bericht over gehad.
quote:
Flikker op naar VBL joh kaasmongoolquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:35 schreef McGrath het volgende:
Hoi Le_Prof, hoe vind je de Arsenal aankopen deze winter?
Jij kan wel snel posts aanpassen zeg. Ik zou mod worden als ik jou was.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt nog.. ze willen het nieuws je voorzichtig brengen..
[..]![]()
hoi catkillerquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flikker op naar VBL joh kaasmongool
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij kan wel snel posts aanpassen zeg. Ik zou mod worden als ik jou was.
Ja hoi McGrath, ik blijf bij mijn standpunt.quote:
:'quote:
Als ik mod rechten krijg ban ik iedereenquote:
Kwart over 3 ofzo zegt ie in de videoquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:37 schreef Catkiller het volgende:
Braddie met zijn Ford Ka review op een of ander verlaten tankstation.Wss om 4 uur in de nacht gemaakt.
Maar wat moet je dan heel de dag op werk doen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik mod rechten krijg ban ik iedereen
Is goed, Davey.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb net over autisme gelezen maar de enige stukjes die van toepassing waren op mij dat ging over hoog intelligente mensen dus daar val ik ook niet onder. Dus ik ben geen autist.
Haha.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kwart over 3 ofzo zegt ie in de video
Werken toch?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan heel de dag op werk doen?
Helemaal prima, Kees.quote:
Haha ja.quote:
Tering, moet ie niet slapenquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kwart over 3 ofzo zegt ie in de video
Mijn vraag blijft ook nog altijd staanquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja hoi McGrath, ik blijf bij mijn standpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |