abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2017 @ 16:37:36 #76
43556 miss_dynastie
pi_170961748
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:00 schreef Andromache het volgende:
Heerlijk! Arrogante Jantje op zijn bek zien gaan! Zet de borrelnoten maar klaar!
Het enige jammerlijke is dat 'ie dan de finale al gehaald heeft en ons de vreugde van de laatste plaats voor Duitsland in de semi bespaard blijft :'( Maar het moeten doen met een laatste plaats in de finale is ook leuk *O*
pi_170962625
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het enige jammerlijke is dat 'ie dan de finale al gehaald heeft en ons de vreugde van de laatste plaats voor Duitsland in de semi bespaard blijft :'( Maar het moeten doen met een laatste plaats in de finale is ook leuk *O*
Neenee, Jan verwacht zelf natuurlijk te winnen en dan aan het einde net zo'n opmerking te kunnen maken als de Portugees. Maar dan dat er meer mensen zuiver zouden moeten zingen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170962645
In het langere interview in de Telegraaf was Jan het overigens al aan het downplayen, met opmerkingen als dat Nederlanders het niet zouden accepteren als hij namens een ander land zou deelnemen, en dat het daarom in 2016 (toen ze ook al waren gevraagd) niet al gebeurd is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170962683
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:25 schreef Fred_B het volgende:
In het langere interview in de Telegraaf was Jan het overigens al aan het downplayen, met opmerkingen als dat Nederlanders het niet zouden accepteren als hij namens een ander land zou deelnemen, en dat het daarom in 2016 (toen ze ook al waren gevraagd) niet al gebeurd is.
Lekker arrogant weer... :') Denk dat een meerderheid van 'de Nederlanders' het van harte toejuicht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 mei 2017 @ 17:31:25 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170962742
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:18 schreef Cyan9 het volgende:
Er gaan geruchten rond over een revamp, en er is nu een akoestische variant op Youtube gezet. Klinkt wat mij betreft al een stuk minder cheesy. :)

als ze deze versie had gedaan had ze veel hoger gekomen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170963020
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:25 schreef Fred_B het volgende:
In het langere interview in de Telegraaf was Jan het overigens al aan het downplayen, met opmerkingen als dat Nederlanders het niet zouden accepteren als hij namens een ander land zou deelnemen, en dat het daarom in 2016 (toen ze ook al waren gevraagd) niet al gebeurd is.
Wát? :D Oh god dit gaat echt gebeuren he. Ik dacht hij heeft nog net genoeg zelfkennis om te realiseren dat hij niet voor Nederland moet gaan.
pi_170963058
Volgens mij heeft ie wel eens gezegd: als ik een goed songfestivalliedje heb, dan ga ik.
pi_170977960

Nog even ter herinnering: 1 van deze drie mag ons vertellen wat kwaliteit is en wat niet tijdens een internationale muziekwedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')