Tinder loopt waardeloos laatste tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nee leven is bedoeld om je voort te planten dus hup hup
vooral veel van de verkeerde mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
er zijn al genoeg mensen op deze wereld hoor
ik ook 20 minuten. hoe hoog had je hem?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe altijd 20 minuten
Gebruik je crème ofzo van te voren? En na afloop iets hydraterends
Ja ga volgende week naar Dubai wil ook niet zo bleek zijn daar met dat fijne weer. ben nu denk ik in mijn hele leven stuk of 20/25 x geweest dus valt mee. ben bijna 25.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
Bang voor rimpels en dan toch zonnebanken.
Gurl...
Ik kijk er eigenlijk nooit meer op, beetje klaar meequote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tinder loopt waardeloos laatste tijd
oei dan gaat het hard als vrouw. nog van plan een beetje in shape te blijven, of laat je alles lekker groeienquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik ook 20 minuten. hoe hoog had je hem?
uhm daar gekocht. Deze
[..]
Ja ga volgende week naar Dubai wil ook niet zo bleek zijn daar met dat fijne weer. ben nu denk ik in mijn hele leven stuk of 20/25 x geweest dus valt mee. ben bijna 25.
beidequote:
Zit het nog steeds vol met bots?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk er eigenlijk nooit meer op, beetje klaar mee
Die kwam ik nooit tegenquote:
Sws dat ze te grazen genomen gaat worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:16 schreef MAHL het volgende:
Dubai, tering, das duur meid.
Hoe kom jij aan zoveel geldrijke ouders?
Één van de sterkste banken die ze hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik ook 20 minuten. hoe hoog had je hem?
uhm daar gekocht. Deze
[..]
Ja ga volgende week naar Dubai wil ook niet zo bleek zijn daar met dat fijne weer. ben nu denk ik in mijn hele leven stuk of 20/25 x geweest dus valt mee. ben bijna 25.
ergens heb ik een vermoeden dat een galante heer ter plaatse het tripje betaaldquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:16 schreef MAHL het volgende:
Dubai, tering, das duur meid.
Hoe kom jij aan zoveel geldrijke ouders?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ergens heb ik een vermoeden dat een galante heer ter plaatse het tripje betaald
sws nog welquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat ze te grazen genomen gaat worden.
Oh ja die ene kwam daardoor in de gevangenis ofniequote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Één van de sterkste banken die ze hebben
Doe je voorzichtig in Dubai (geen seks tegen betaling en dat soort dingen)
]quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oei dan gaat het hard als vrouw. nog van plan een beetje in shape te blijven, of laat je alles lekker groeien
omdat die gozer niet wilde betalen en zij toen aangifte deed toch ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja die ene kwam daardoor in de gevangenis ofnie
Och beter een galante heer uit Dubai dan een of andere pauper Mocro hierquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ergens heb ik een vermoeden dat een galante heer ter plaatse het tripje betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |