welkequote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:05 schreef HRC2020 het volgende:
Heb me ingeschreven voor een Master. Voel me wel hooggeleid nu
Yoghurtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:04 schreef Neverknown het volgende:
onder zonnenbank geweest net, gezicht is vuurrood hebben meerdere mensen dit?
Durf het bijna niet toe te geven maar wel restecp dat je zo ver bent doorgestudeerdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:05 schreef HRC2020 het volgende:
Heb me ingeschreven voor een Master. Voel me wel hooggeleid nu
Vakantie is toch om te luieren pfff laat die jongenquote:
Wil hem alleen van tips voorzien.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Vakantie is toch om te luieren pfff laat die jongen
Netjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rug, schouders, buik gedaan dus moet morgen weer voor de rest
Door hem zo te commanderen gaat hij alleen maar tegenstribbelen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil hem alleen van tips voorzien.
Wanneer?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zat r aan te denken het dagrecord te verbreken
ja beetje slapen, beetje fokkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog concrete plannen? Of beetje chillen, beetje zuipen
Geeft niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Door hem zo te commanderen gaat hij alleen maar tegenstribbelen hoor
Ja dit was me eerste keer weer sinds lange tijd. En had gezichtsbruiner op het hoogst want wist ff niet meer. Kwartier lang ruim... daarna wel lager gezet maar alsnog verbrand.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had ik laatst ook, was in slaap gevallennormaal altijd gezichtsbruiner lager zetten halverwege
that sucks huidtype 1quote:
heb in die studio wat aferzon erop gesmeten. Maar ben bang voor een snelle rimpelenkopquote:
nee leven is bedoeld om je voort te planten dus hup hupquote:
leuk zegquote:
er zijn al genoeg mensen op deze wereld hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nee leven is bedoeld om je voort te planten dus hup hup
Jij gaat te veel met Jimmy omquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nee leven is bedoeld om je voort te planten dus hup hup
doe altijd 20 minutenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja dit was me eerste keer weer sinds lange tijd. En had gezichtsbruiner op het hoogst want wist ff niet meer. Kwartier lang ruim... daarna wel lager gezet maar alsnog verbrand.
hoelang zat je eronder?
[..]
that sucks huidtype 1
[..]
heb in die studio wat aferzon erop gesmeten. Maar ben bang voor een snelle rimpelenkop
niet genoeg knappe mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
er zijn al genoeg mensen op deze wereld hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |