Welkom op FMTquote:Op donderdag 2 maart 2017 15:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
mag men google gebruiken?
haha niet dusdan doe ik maar even geen uitspraak over die 3e film
![]()
Dat heeft (bijna) niemand hier hoorquote:Op donderdag 2 maart 2017 15:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
Bedankt
heb op zich redelijk wat film kennis maar niet over elke genre
okequote:Op donderdag 2 maart 2017 15:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat heeft (bijna) niemand hier hoor
Het was geen verplichting. Ik had zelf ook een vraag kunnen stellen, maar er dit keer geen zin inquote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
oke wist ik niet
bij deze een vraag:
Welke Film reeks (bestaande uit 2 films bij mijn weten) gaat over een professor die mensen weer tot leven wekt.
oke, naja ik dacht: ik weet nog een mooie vraag dus dan plaats ik hem maar (hopelijk niet te moeilijkquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was geen verplichting. Ik had zelf ook een vraag kunnen stellen, maar er dit keer geen zin in
Je moet je er geen zorgen om maken of vraag te moeilijk is of nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
oke, naja ik dacht: ik weet nog een mooie vraag dus dan plaats ik hem maar (hopelijk niet te moeilijk)
Welkom op FMTquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:08 schreef Sarabi het volgende:
Almost famous?
Perks of being a wallflower?
Haiquote:
Nee hoor, je mag in principe in elke vorm, over elke film, over elke persoon, trivia-fact etc. een vraag stellen.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Haihad gisteren beter moeten lezen
![]()
Als je een vraag stelt moet ie dan te maken hebben met het vorige onderwerp?
Vraagsteller bepaalt, dus wat jij wiltquote:Op zondag 5 maart 2017 16:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
5/10 (Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet zeker of Bridget Jones Diary 2 normaliter zou worden goedgekeurd of dat de volledige titel moet worden gegeven, maar ik ga er even van uit dat dit voldoende is)
Ik had je eerdere bericht in dit forum nog niet gezien, anders had ik het hier even gecheckt. Dank voor de toelichting.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:06 schreef hornage het volgende:
[..]
Vraagsteller bepaalt, dus wat jij wilt![]()
Meestal vragen we explicitet om de exacte, volledige titel, als je dat wilt.
We gaan zeker door totdat een vraag is beantwoord, maar na meer dan een uur geen activiteit van de vraagsteller mag er een opstarter geplaatst worden. 's Ochtends is het dus altijd even kijken wat er er gebeurt en sorry, maar sjoemie1985 melde zich net wat eerder dan jou om zijn vraag te herstarten vandaag.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Ja, dus omdat het even niet uitkomt en mensen er niet uitkomen gaan we gewoon verder en is mijn vraag pas weer van toepassing als er even niks gebeurd. Werkt het zo? Nou dan vraag ik mij af of het dan de moeite is hier verder ooit aan mee te doen want dacht altijd dat we gewoon doorgingen totdat een vraag was beantwoord.
Kun je net zo goed zeggen dat als een vraag na 1 dag nog niet is beantwoord, de vragensteller maar het antwoord moet geven want m.i.is juist een topic als dit, er ook voor om als geïnteresseerde moeite te doen om een vraag te beantwoorden, en niet als het even niet lukt, het maar over te slaan omdat het topic anders stilstaat.
Dus zeg het maar.
Owjee, een vast user die ook meerdere vragen door elkaar heen wilt doen...quote:Op maandag 6 maart 2017 10:12 schreef Asap het volgende:
[..]
Ben er mee eens, gewoon beide vragen open houden. Dat is niet al te spannend. Het is wel vrij duidelijk welke antwoorden waarbij horen.
Voorkomen voor zover dat kan. Heel soms gebeurt het, nouja, het zij zo.quote:Op maandag 6 maart 2017 10:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Owjee, een vast user die ook meerdere vragen door elkaar heen wilt doen...
Wat vindt de rest?
Lijkt me ook.quote:Op maandag 6 maart 2017 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voorkomen voor zover dat kan. Heel soms gebeurt het, nouja, het zij zo.
Nu is 1 van de twee beantwoord en kunnen we weer normaal verder
Normaal gesproken moet er wel structuur zijn idd, maar in dit geval betrof het een oude vraag waar al een antwoord op was gegeven en redelijk snel opgelost kon worden. Dan moeten we niet gaan frustreren en de huidige vraagsteller laten wachten terwijl hij online is.quote:Op maandag 6 maart 2017 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
het word mij te druk als er meerdere vragen door elkaar gaan lopen. Heb nou al moeite om te volgen wat er gebeurd in het topic...
Geef maar een hint.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Zal ik een hint voor mijn vraag geven of gaan we met een andere weer verder?
Wat mij betreft is jouw vraag de lopende vraag, dus kom maar op met die hintquote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Zal ik een hint voor mijn vraag geven of gaan we met een andere weer verder?
Ah, daar had ik niet eerder van gehoord. Wel de 1955 versie uiteraardquote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Schijnt een tv film te zijn
Oklahoma! (TV Movie 1999) - IMDb
Be my guestquote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik mijn oude vraag nu nog een keer stellen? (met extra hint)
Meestal zijn er maar 2 die een antwoord op een Sands vraag weten: hijzelf en Mr. Google...quote:Op maandag 13 maart 2017 16:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Opstarter maar? Ik vraag me af of er nog 3 films kunnen worden genoemd
Desu, SoK en Michelangelo2 weten vaak ook wel dit soort vragen.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Meestal zijn er maar 2 die een antwoord op een Sands vraag weten: hijzelf en Mr. Google...
Er waren er sowieso 7 te noemen met meer dan 10.000 stemmen op imdb.quote:Op maandag 13 maart 2017 16:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Opstarter maar? Ik vraag me af of er nog 3 films kunnen worden genoemd
'Uit die tijd' is het sleutelwoord in dezequote:Op maandag 13 maart 2017 21:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Er waren er sowieso 7 te noemen met meer dan 10.000 stemmen op imdb.
En het is een van de bekendere acteurs uit die tijd.
Die van jou is niet heel veel makkelijkerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
'Uit die tijd' is het sleutelwoord in deze
Zijn er na cross eyed katie nog meer bij gekomen dan?quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:30 schreef wyccie het volgende:
Die exen van Tom Cruise worden steeds jonger.
vier?quote:Op woensdag 15 maart 2017 18:35 schreef wyccie het volgende:
Geen idee, maar die vier zijn er toch ook al heel wat.
Mimi Rogers en Penelope Cruzquote:Op woensdag 15 maart 2017 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
vier?
Ik weet alleen Kidman en Katie (en ik ga er vanuit dat ik nou dus in het andere topic de vraag terug moet lezen en dan zie wie de andere twee zijn)
beetje raarquote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige shot. Jammer dat Jodie Foster geen Oscar nominatie voor deze rol heeft gekregen. Had ze wel verdiend. Eerlijk gezegd had deze film meerdere nominaties mogen krijgen.
Contactquote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige shot. Jammer dat Jodie Foster geen Oscar nominatie voor deze rol heeft gekregen. Had ze wel verdiend. Eerlijk gezegd had deze film meerdere nominaties mogen krijgen.
Ben erg benieuwd naar de serie van American Godsquote:
Heb ik nog steeds niet uit. Ben zijn nieuwste momenteel aan het lezen, Norse Mythology, erg mooi geschreven, aanrader!quote:Op maandag 20 maart 2017 15:46 schreef pipster het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de serie van American GodsAl is het boek vast beter.
Spoiler voor jou dan:quote:Op maandag 20 maart 2017 15:54 schreef pipster het volgende:
Ja die heb ik ook nog op mijn lijstje staan, lijkt me erf tof.
Das nummer 2, die is met Gerard Butler, deel 1 is met James Bondquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
tomb raider and the cradle of life. is volgens mij de volledige titel![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
oke, wist het ook niet helemaal zeker.
maar als ik er over na denk heb je inderdaad gelijk, die wat ik zij gaat inderdaad over de box of pandora.
en die met daniel craig gaat over die driehoek die de tijd even stil zet etc.![]()
Ach ja omstandigheden, en De Nix is een boek wat makkelijk in delen is te lezen, best dik en gaat veel over politiek, en derhalve geen doorlees boek.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom lees je meerdere boeken te gelijk... je kijkt toch ook maar 1 film per keer
O.a. Imdb.comquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
En hoe kom je eigenlijk aan die film teksten om te raden?
Series is dan ook wat anders. Als je elke keer maar 1 serie mag kijken dan kun je weken lang niks kijken... Ik snap gewoon het hele concept lezen niet. Of het moeten stripboeken zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:35 schreef pipster het volgende:
[..]
Ach ja omstandigheden, en De Nix is een boek wat makkelijk in delen is te lezen, best dik en gaat veel over politiek, en derhalve geen doorlees boek.
Overigens kijk ik ook altijd tig series door elkaar. Films heb ik inderdaad wel de neiging om in een keer te zien.
Main plot points die je daar noemt manquote:
Das om onze horizon te verbredenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt wel echt hele exotische films gekozen zeg, pfff
Geen idee dit
Door zulke vragen in FMT ben ik ook veel meer exotische (lees filmhuis, niet-amerikaanse, niet mainstream) films gaan kijken. @Rossdale, aanrader!quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das om onze horizon te verbredenDan gaan we eens wat anders kijken
Ik durf eigenlijk niet te zeggen of ik dat hierdoor is gekomen of niet. 1 van de eerste art house films die ik gekeken heb was Bin Jip, uit 2004. Zelfde jaar als dat ik lid ben geworden van Fok!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Door zulke vragen in FMT ben ik ook veel meer exotische (lees filmhuis, niet-amerikaanse, niet mainstream) films gaan kijken. @Rossdale, aanrader!
Bij deze de laatste keer dat ik tijd steek in nieuwe vragen verzinnenquote:
Wow, jij bent snel op je teentjes getrapt zeg. Omdat 1 persoon geen serieus antwoord geeft ga je zo doen tegen de hele groep? Neem dit even met JayHovah zelf op ofzoquote:Op zondag 26 maart 2017 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij deze de laatste keer dat ik tijd steek in nieuwe vragen verzinnen
Goede manier om nieuwe mensen weg te jagen
Ja echt supertof als iemand tot nu toe twee keer met een onzin antwoord komt. Zie ik hem bij anderen niet doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wow, jij bent snel op je teentjes getrapt zeg.
Ik snap je frustratie, maar blijf erbij, als er eentje stom doet hoef je dat niet op iedereen af te reageren. Er zijn PM/DM mogelijkheden om je onvrede bij JayHovah te uitenquote:Op zondag 26 maart 2017 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt supertof als iemand tot nu toe twee keer met een onzin antwoord komt. Zie ik hem bij anderen niet doen.
Heb tijd gestoken in screenshots maken dan vind ik het niet heel leuk als er zo mee om gegaan wordt.
Maar goed kennelijk moet ik niet zeuren, dus zal ik dat ook niet meer doen.
Dat doet JayHovah wel vaker. Het is zijn manier van hints vragen.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt supertof als iemand tot nu toe twee keer met een onzin antwoord komt. Zie ik hem bij anderen niet doen.
Heb tijd gestoken in screenshots maken dan vind ik het niet heel leuk als er zo mee om gegaan wordt.
\quote:Op zondag 26 maart 2017 13:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat doet JayHovah wel vaker. Het is zijn manier van hints vragen.
Jammer genoeg weer een weekend met nachtdiensten gehad en dus geen mogelijkheid om daar heen te gaan....quote:
Het is een manier om jou te laten weten dat er mensen aanwezig zijn maar het aan de hand van de door jouw gegeven hints het niet weten. We kunnen stil zijn, maar dan doe jij niks en ligt het topic stil. We kunnen gewoon zeggen dat we het niet weten of dat jij beter je best moet doen met nieuwe hints, maar ook dat word gauw saai. Dus komt er af en toe een onzin antwoord. Maar als dat voor jou genoeg rede is om gelijk geïrriteerd te zijn...quote:Op zondag 26 maart 2017 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik was erquote:
Ja, en 3 gratis bioscoopkaarten in 't verschietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vrouwen he
Duurt even maar dan trekken ze wel weer bij
Heb je al de cliche vragen ontvangen eigenlijk van de andere FMT'ers?quote:
Mwah heb al een pathe unlimited kaart dus daar doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, en 3 gratis bioscoopkaarten in 't verschiet
Nopequote:Op woensdag 29 maart 2017 12:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Heb je al de cliche vragen ontvangen eigenlijk van de andere FMT'ers?
@Firefox, brand maar los!
Waarom ik?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Heb je al de cliche vragen ontvangen eigenlijk van de andere FMT'ers?
@Firefox, brand maar los!
Robby of dyon dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom ik?
Sarabi is echt een aanwinst voor FMT
Hey... Ik ben de charmeur hier niet... Ik heb niet eens in een fotoboek gekeken... Ik ben niet zoals Sands en Robby (en FF1quote:
Ben jij een horror liefhebber dan?quote:
Die naam ken ik dan weer wel. Maar ik had er nooit opgekomen dat dat deze film is/moest zijnquote:
Er is een Warhammer film, waarom wist ik dit nietquote:
Wel een prima film trouwensquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is een Warhammer film, waarom wist ik dit niet
Ik hou niet zo van lezenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel een prima film trouwens![]()
Als je van Warhammer houdt, moet je eigenlijk de Horus Heresy series proberen. Erg toffe boeken serie
Moet je ook maar naar een meet komen. Vorig jaar met elkaar gezien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is een Warhammer film, waarom wist ik dit niet
Nu voor weinig te krijgen als ebook serie bij Humble bundlequote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel een prima film trouwens![]()
Als je van Warhammer houdt, moet je eigenlijk de Horus Heresy series proberen. Erg toffe boeken serie
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet je ook maar naar een meet komen. Vorig jaar met elkaar gezien.
[..]
Nu voor weinig te krijgen als ebook serie bij Humble bundle
Cool, ken die site niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet je ook maar naar een meet komen. Vorig jaar met elkaar gezien.
[..]
Nu voor weinig te krijgen als ebook serie bij Humble bundle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |