Als je het niet lust, mag je het ook gewoon laten staan hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Proost! Eens kijken of het nu beter lukt dan bij ons uitgestelde Oudejaarsfeestje, toen mikte ik zo het halve glas prosecco in mijn decolleté, koud, brrr
zit die ook in 't donker ? Heeft die muts de stekker eruit getrokkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een heel oud nummer dat vannacht erg actueel was.
Dedicated to Piet Piraat...
Piet is fan van Ton Lebbink...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
zit die ook in 't donker ? Heeft die muts de stekker eruit getrokken
sommige geheugensquote:
De oud portier van Paradiso.quote:
Hier nog iemand.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken die Ton niet. Dit nummer ook niet.
Er staan geen stoplichten in de Klaverstraatquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen... in de Kalverstraat is altijd wat te doen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staan geen stoplichten in de Klaverstraat
Geen idee wat er in de Klaverstraat staat, maar in de Kalverstraat staan wél stoplichten volgens deze zanger / prater.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Edit: misschien bij een kapper...
Wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was dat niet in Almelo?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen... in de Kalverstraat is altijd wat te doen.
Daar was Doris D./Debbie Jenner dan ook de danseres bij in de videoclip...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is verder ook helemaal niet geïnspireerd op Funky Town hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |