Scheelt weer modden. Daarom is het kindvrijtopic ook dicht, want actief modden en beslissingen maken is eng.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Zou je dit zeggen? droopie, de OP was al tijden 'opgelost' en daarna postte jij ook nog mee.
Als je een slotje zet (wat ik wel snap want nu draaide het uit op bashen) zet er dan de ware reden bij. Of gewoon niks.
Ben je nu teleurgesteld in een aantal users?quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Scheelt weer modden. Daarom is het kindvrijtopic ook dicht, want actief modden en beslissingen maken is eng.
Dat had ik idd beter kunnen doenquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Zou je dit zeggen? droopie, de OP was al tijden 'opgelost' en daarna postte jij ook nog mee.
Als je een slotje zet (wat ik wel snap want nu draaide het uit op bashen) zet er dan de ware reden bij. Of gewoon niks.
Dat is nog erger dan boosquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu teleurgesteld in een aantal users?
quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat had ik idd beter kunnen doen
Je hebt gelijk.
Kinderloze topic zijn we nog mee bezig.
Ballorigquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom? Gewoon dicht laten. Er zijn betere plekken daarvoor is weer gebleken.
Omdat er genoeg slowchat tussen zat en misschien iets te botte bezem erdoor gehaald..Eens, maar ik had 2 keer netjes gevraagd. Dan kan het voorkomen dat het de 3e keer wat minder netjes gaat.quote:Op zondag 9 april 2017 22:07 schreef kree het volgende:
Ik wil toch even vragen
R&P / Tinder [M], wat mannen niet leuk vinden!
Waarom werden daar nou ineens berichten weg gehaald?
Ik heb een stukje ervoor gemist van de betreffende user denk?
vond het laatste waarop ik wilde reageren in ieder geval niet offtopic enzo?
Nu "killed" het de discussie omdat er berichten uit gehaald worden.
Ok duidelijk, ik was er niet genoeg om er sc van te maken, maargoed snap het een beetje van je.quote:Op zondag 9 april 2017 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat er genoeg slowchat tussen zat en misschien iets te botte bezem erdoor gehaald..Eens, maar ik had 2 keer netjes gevraagd. Dan kan het voorkomen dat het de 3e keer wat minder netjes gaat.
Voor dat laatste excuses aan jou.
Klopt. Voorlopig blijft ie iig nog lekker dicht.quote:Op maandag 10 april 2017 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, die discussie over het kindvrijtopic duurt wel heel lang.
Thanks. Opgelost.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / tips voor herstellen van burnout
Beetje een rare kick met vragenlijsten.
Please do.quote:Op donderdag 13 april 2017 17:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
R&P / Hoe kunnen mensen zich blij voelen over het feit dat ze te dik zijn?
Als dit het beleid is van RenP beperk ik me voortaan tot andere fora.
Volgens mij is de sluitpost heel duidelijkquote:Op donderdag 13 april 2017 17:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
R&P / Hoe kunnen mensen zich blij voelen over het feit dat ze te dik zijn?
Ik ben nuchter. Kan het topic weer open?
Was imo niks mis met het topic totdat er enkele huillies het topic kwamen vergallen met persoonlijk geneuzel. Als dit het beleid is van RenP beperk ik me voortaan tot andere fora.
Dat is gewoon volgens het beleid. Zelfmoord neigende topics worden altijd gesloten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Met alle respect hoor, maar R&P / Gedumpt... Hulp nodig heeft gewoon even wat steun en een hart onder de riem nodig. Hij voelt zich al afgewezen en eenzaam en dan wordt het ook nog even gesloten![]()
Kansloos.
Ik snap wat je bedoel.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Met alle respect hoor, maar R&P / Gedumpt... Hulp nodig heeft gewoon even wat steun en een hart onder de riem nodig. Hij voelt zich al afgewezen en eenzaam en dan wordt het ook nog even gesloten![]()
Kansloos.
Als je nu een topic opent met een vraagstelling en een goede OP.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:39 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vel geen oordeel over anderen, maar ik voel me serieus fucking kut als ik te dik ben.
Als met deze uitspraak iets mis is ben ik verdwenen van dit forum. Ik laat me de mond niet snoeren.
Bedankt trouwens dat je mijn reacties heb verwijderd.
Als je om die reden dit forum verlaat laat je je dus nou net wél de mond snoeren. De ironiequote:Op vrijdag 14 april 2017 20:39 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vel geen oordeel over anderen, maar ik voel me serieus fucking kut als ik te dik ben.
Als met deze uitspraak iets mis is ben ik verdwenen van dit forum. Ik laat me de mond niet snoeren.
Bedankt trouwens dat je mijn reacties heb verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |