Dank, dat deed me aan deze denken...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joel
Gary Numan - Are Friends Electric?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al geselecteerd.![]()
'Easy' mag ook...
U2 - The Electric Co.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, dat deed me aan deze denken...
Nee, niet gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:08 schreef peaceman het volgende:
MM ook radio 2 geluisterd vanmorgen? daar was deze ook op.
Verrassend goed nummer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami 2017 (Seen the lights go out on Broadway) - Billy Joel
Kan ie mooier?
In NYC brandde het licht gewoon vannacht hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om de vraag maar te beantwoorden. Aangezien die zanger er maar om blijft vragen, net als Facebook dat doet, ik lag in bed toen het licht uit ging.
Ik val ook wel eens in slaap met het licht aanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In NYC brandde het licht gewoon vannacht hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik val ook wel eens in slaap met het licht aan
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hot Chip heeft trouwens een best leuke cover daarvan gemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Kadanz - In het donker
al geweest?
En Dancing in the dark van Bruce?
Hmmm...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
En Dancing in the dark van Bruce?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |