abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168208715
Geen uitgebreid verhaal op dit moment. Wie terug wil lezen, kan m'n posthistory doorzoeken. Veel kennen het verhaal wel. In het kort: eenzaam, depressie, geen plezier in dingen, veel hoofdpijn. Het enige dat wel goed ging was werk en financieel.

Vorige week kwam het nieuws dat m'n moeder kanker heeft.

Vandaag kwam het nieuws dat het bedrijf waar ik werk failliet aan gaan is. Naast m'n baan was dit ook m'n spaargeld, omdat ik vlak voor de eerste van de drie grote ontslagrondes me min of meer in heb moeten kopen.

Ik weet echt niet meer waar ik het nu zoeken moet. Ik was al doodongelukkig en nu dit. Blue Monday: check. :'( ;( :{
  maandag 16 januari 2017 @ 22:55:40 #2
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_168208912
Sterkte
't gaat
pi_168208955
Klote-situatie. Sterkte ermee.
pi_168209147
Hoi, en wat zeggen de dokters?

Heeft ze kans om te overleven?
  maandag 16 januari 2017 @ 23:03:04 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_168209176
Veel sterkte toegewenst.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_168209348
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:02 schreef possetje het volgende:
Hoi, en wat zeggen de dokters?

Heeft ze kans om te overleven?
Kansen zijn op zich vrij goed. Over anderhalve week operatie, dan weten we meer. Maar toch, het blijft kanker.
  maandag 16 januari 2017 @ 23:55:17 #7
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168210630
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Kansen zijn op zich vrij goed. Over anderhalve week operatie, dan weten we meer. Maar toch, het blijft kanker.
Mijn vader heeft Alzheimer en mijn zus is reeds overleden aan kanker. Het kan altijd erger.

Ziekte en dood horen bij het leven.
pi_168210830
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Sterkte man, helaas ook wat mee te maken gehad en het blijft kut. Ook als iemand niet dood gaat.

Ik snap dat het superkut is allemaal, maar een andere baan vinden zou vast mogelijk moeten zijn. En laten we hopen dat het met je moeder ook goedkomt, of in ieder geval niet het allerslechtste aannemen.
pi_168210859
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:05 schreef DoubleDip het volgende:
of in ieder geval niet het allerslechtste aannemen
Het probleem is alleen dat dat dan vaak niet lukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 00:07:32 ]
pi_168211057
Sterkte man.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 00:52:13 #11
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_168211447
Sterkte man.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_168214007
Ja dat is even flink kut ja.
Sterkte ermee.
Life is a highway...let's ride it!
pi_168214134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat dat dan vaak niet lukt.
Snap ik, maar als er meer duidelijkheid is over de prognose (en we er vanuit gaan dat die niet betekent dat de moeder van TS er aan overlijdt) dan scheelt het wel weer wat zorgen.
pi_168214160
Sterkte.
pi_168214683
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Mijn vader heeft Alzheimer en mijn zus is reeds overleden aan kanker. Het kan altijd erger.

Dat is wel het laatste wat iemand in zijn situatie nu wil horen. Ontwikkel je empathisch gevoel wat meer...
pi_168214897
heel veel sterkte :*
ROBODEMONS..................|:(
pi_168215072
Sterkte TS.

[ Bericht 96% gewijzigd door EggsTC op 17-01-2017 11:09:54 (Reactie op verwijdering.) ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_168215390
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is wel het laatste wat iemand in zijn situatie nu wil horen. Ontwikkel je empathisch gevoel wat meer...
Het is een aparte post, mee eens, maar relativeren is in TS z'n geval nodig. Hoe moeilijk dat ook is. Ik zit namelijk in een soortgelijke situatie als TS.
Lambo of Rekt
pi_168215433
quote:

[..]

Wat een kutreactie. :')
pi_168215459
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat een kutreactie. :')
Maar ze zegt niks onwaars (alleen ff niet zo tactisch voor het lijdende onderwerp misschien)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 januari 2017 @ 12:49:17 #21
163650 Greys
pi_168217403
Ik vind het geen kutreactie van Mishu. Het is alleen geen kusjekroel, maar dat lijkt me niet verplicht. Ik lees het als: het kan altijd erger, jouw moeder heeft tenminste nog een goede kans om beter te worden, focus je daarop.

TS: sterkte, maar je moeder heeft nu veel aan een sterke zoon, ze kan nu vast jouw werkgedoe etc. er niet bij gebruiken, dus hoe kut alles ook even is en lijkt, geef jezelf een schop onder je kont. Het komt heus wel weer goed of het wordt weer beter allemaal over een tijdje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 12:51:31 #22
447051 crew  Peejtur
pi_168217443
quote:

[..]

Sjees doe eens normaal.....
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 12:52:59 #23
447051 crew  Peejtur
pi_168217476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geen kutreactie van Mishu. Het is alleen geen kusjekroel, maar dat lijkt me niet verplicht. Ik lees het als: het kan altijd erger, jouw moeder heeft tenminste nog een goede kans om beter te worden, focus je daarop.

TS: sterkte, maar je moeder heeft nu veel aan een sterke zoon, ze kan nu vast jouw werkgedoe etc. er niet bij gebruiken, dus hoe kut alles ook even is en lijkt, geef jezelf een schop onder je kont. Het komt heus wel weer goed of het wordt weer beter allemaal over een tijdje.
Ik lees het al: TS stel je niet zo aan.
pi_168217568
quote:

[..]

Sorry maar de 'het kan altijd erger' uitspraak vind ik wel zo'n dooddoener :r
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_168217629
We dwalen een beetje af...
pi_168217940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is een aparte post, mee eens, maar relativeren is in TS z'n geval nodig. Hoe moeilijk dat ook is. Ik zit namelijk in een soortgelijke situatie als TS.
Imo kan je pas gaan relativeren als je weet wat de stand van zaken is betreffende de moeder van TS. Het is iig iets waarvan ik me kan voorstellen dat je dat ff niet wilt horen in zo'n geval.
pi_168218026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Imo kan je pas gaan relativeren als je weet wat de stand van zaken is betreffende de moeder van TS. Het is iig iets waarvan ik me kan voorstellen dat je dat ff niet wilt horen in zo'n geval.
Dit. Precies dit.
pi_168218404
Ja ik ben het er mee eens, het is misschien niet wat je wil horen maar het kan van grote waarde zijn. "Het kan altijd erger", deze opmerking herkende ik gelijk, mensen die heel dicht bij mij staan, hebben aan precies deze opmerking in het verleden heel veel gehad. Dus ik hoop de TS ook.
Lambo of Rekt
pi_168218656
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:48 schreef OngeschiktX het volgende:
Geen uitgebreid verhaal op dit moment. Wie terug wil lezen, kan m'n posthistory doorzoeken. Veel kennen het verhaal wel. In het kort: eenzaam, depressie, geen plezier in dingen, veel hoofdpijn. Het enige dat wel goed ging was werk en financieel.

Vorige week kwam het nieuws dat m'n moeder kanker heeft.

Vandaag kwam het nieuws dat het bedrijf waar ik werk failliet aan gaan is. Naast m'n baan was dit ook m'n spaargeld, omdat ik vlak voor de eerste van de drie grote ontslagrondes me min of meer in heb moeten kopen.

Ik weet echt niet meer waar ik het nu zoeken moet. Ik was al doodongelukkig en nu dit. Blue Monday: check. :'( ;( :{
Sterkte man, ongelofelijk klote.

Enige advies die ik je kan geven voor de komende dagen, doe geen positieve of negatieve aannames, laat het op je afkomen en maak je niet gek in je hoofd.

Over een week of 2 weet je hopelijk wat meer over de situaties. Kan je daarna eens relativeren.
Voorlopig is het wat het is.

Succes de komende periode.
Hell To The Liars
pi_168218679
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:39 schreef EggsTC het volgende:
Ja ik ben het er mee eens, het is misschien niet wat je wil horen maar het kan van grote waarde zijn. "Het kan altijd erger", deze opmerking herkende ik gelijk, mensen die heel dicht bij mij staan, hebben aan precies deze opmerking in het verleden heel veel gehad. Dus ik hoop de TS ook.
Nou ik niet anders. Alsof het niks is.
pi_168218689
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Sterkte man, ongelofelijk klote.

Enige advies die ik je kan geven voor de komende dagen, doe geen positieve of negatieve aannames, laat het op je afkomen en maak je niet gek in je hoofd.

Over een week of 2 weet je hopelijk wat meer over de situaties. Kan je daarna eens relativeren.
Voorlopig is het wat het is.

Succes de komende periode.
Helemaal mee eens, eerst maar eens afwachten hoe de prognose is.
pi_168218897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nou ik niet anders. Alsof het niks is.
Het is ook niet niks, ik zit in een vrijwel identieke situatie. Ik zou deze post op een topic van mezelf best waarderen, maar misschien komt dat door mijn associatie met die opmerking. En misschien niet nu nee.. maar om straks te relativeren is zo'n opmerking heel sterk. Vandaar dat ik m laat staan.

Hopelijk valt het allemaal mee.
Lambo of Rekt
pi_168219130
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:39 schreef EggsTC het volgende:
dat anderen er wellicht baat bij hebben - prima. Ik zou het echt een 'ah joh, niet zo aanstellen' opmerking vinden. Zo vat ik zulke opmerkingen op. Maar goed, dat ben ik.

Tuurlijk snap ik dat je in TS geval ook moet relativeren. Je weet nog niet hoe ernstig de kanker is. Dat de wereld hoe dan ook onder je voeten weg wordt getrapt als je dat nieuws krijgt te horen - kan ik me goed voorstellen. Gelukkig geen ervaring en hoop het ook nooit te krijgen. Dat je jezelf gek kunt maken met eigen gedachtes, heb ik wel ervaring mee........ :@ -O-

Alle sterkte TS. Hoop met je mee dat het allemaal meevalt.... :*
pi_168219171
Zullen we de discussie in een ander topic voeren :)

Laten we dit topic een uitlaatklep zijn voor TS.

dit lijkt mij een mooi plek

R&P / Reageren en interpreteren online - hoe ermee omgaan?

edit: posts verwijderd, die discussie kan in het daarvoor bestemde topic gevoerd worden

[ Bericht 20% gewijzigd door Droopie op 17-01-2017 15:03:17 ]
Hell To The Liars
pi_168221159
quote:

[..]

Dit is altijd zo een nare opmerking. Alsof de persoon tegen wie dit gezegd wordt niet verdrietig mag zijn omdat andere mensen 'ergere dingen' hebben meegemaakt.

Jij zegt toch ook wel eens dat je honger hebt? En wat zou jij er dan van vinden als iemand tegen jou zou zeggen dat het altijd erger kan omdat hijzelf al twee keer zo lang niet gegeten heeft als jij? Dan gaat jouw honger echt niet ineens weg ofzo...

En ja, ik spreek uit ervaring: moeder en broertje verloren aan kanker, binnen enkele jaren. En beide keren zat ik tijdens het laatste fase van hun leven in een reorganisatie. En ik werd altijd (en nog steeds) woest als iemand tegen me zei dat er altijd mensen zijn die het zwaarder hebben of dat het erger kan.

En dan weer OnTopic:
TS, wat zich nu in jouw leven afspeelt is kut, en de timing - in de zin van dat alles tegelijk lijkt te komen - is nog kutter. Ik kan uit ervaring zeggen dat voor jezelf zorgen de eerste prioriteit is nu. Dat mag je interpreteren zoals je zelf wil.

Probeer gewoon nu alvast proactief een andere baan te zoeken zodat het hele financiële plaatje een minder grote zorg wordt. Dat is immers het enige punt waar je zelf invloed op uit kunt oefenen. En als dat lukt, dan geeft dat sowieso ook weer een lekkere oppepper. En die kun je nu wel gebruiken.

Hoe je om moet gaan met (het nieuws over) de ziekte van je moeder kan ik je niet vertellen. Ik had daar zelf zo veel moeite mee dat ik daarover geen advies durf te geven.

[ Bericht 23% gewijzigd door SummerBreeze op 17-01-2017 15:46:31 ]
pi_168222549
Ik zit in een soortgelijke situatie.

Wat mij geholpen heeft is de komende periode stap voor stap te bekijken.
Eerst de operatie, daarna zien jullie wel verder. Het heeft geen zin om je nu al druk te maken want je weet het gewoon niet.
Spreek met jezelf af dat je leeft van afspraak tot afspraak en uitslag tot uitslag. Aan de hand daarvan ga je je pas druk maken, of niet.

Werk is ook maar werk, je ziet nu in wat het allerbelangrijkste is. Je gezondheid.
Wees sterk voor je moeder en geef haar het gevoel dat ze hier niet alleen in staat.

Kanker hebben is heel eenzaam, laat haar weten dat ze niet alleen is, dat je naast haar staat en als ze het niet trekt, dan pak jij haar hand en trek je haar mee.

Sterkte TS
pi_168222636
Ik vind bepaalde opmerkingen die bedoeld zijn om te relativeren in dit soort situaties eigenlijk ook niet helemaal het einde..het leest als: ach, het kan altijd erger, denk daar maar aan. Ja, er zijn mensen die objectief gezien misschien meer hebben meegemaakt, maar dat maakt het probleem en de pijn voor TS niet makkelijker.

Maar om weer even ontopic te gaan: sterkte TS! Ik vind het kut voor je en ik hoop dat het met je moeder snel beter zal gaan. Probeer je te focussen op dingen waar je ook echt invloed op hebt. Heel veel sterkte iig!
pi_168223993
Nog wat tips voor TS: praat erover. En mocht het een hele molen worden: zorg voor jezelf en vertel mensen ook hoe het met jou gaat. Vaak wordt er alleen gevraagd hoe het met de zieke gaat, maar voor de naasten is het ook erg belastend. Dat mag je best aangeven als het te veel wordt qua zorg of mentaal, is geen schande.

Tip: je hebt ook inloophuizen voor mensen met kanker en naasten waar je heen kunt. Daar zijn creatieve activiteiten, maar ook workshops over hoe je er mee om gaat als naaste bijvoorbeeld. Veel sterkte en laten we duimen dat dit goed afloopt.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:22:22 #39
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168229063
sterkte :*
Trek je maar niks aan van Mishu
pi_168229586
Tijdje terug in een soortgelijke situatie gezeten: relatie naar de knoppen, moeder kanker (2x), geen baan. Uiteindelijk heb ik maar gewoon geaccepteerd dat mijn leven op dat moment kut was en geprobeerd mijn 'geluk' en plezier uit hele kleine dingen te halen. Het kan een tijdje duren, maar uiteindelijk klim je wel weer uit dat dal.

Sterkte!
pi_168230283
quote:

[..]

Hey Mishu, neuken?
Volgens mij heb jij dat wel nodig :')

Terug naar TS:
Zoals eerder is gezegd, kijk stap voor stap naar de zaken.
Zowel van je moeder: wat zijn de behandelmogelijkheden, hoe staat zij er zelf in?
Als naar je baan: wanneer is het faillisement? Is er een sociaal programma opgezet? Hebben andere werkgevers nog interesse in je? Als je de antwoorden hiervan weet, weet je wat er te doen staat en lijkt het minder een zwart gat :)

Sterkte!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168230374
Bedankt voor de steunbetuigingen.

Vorige week toen het bericht van m'n moeder kwam ging het allemaal nog wel redelijk. Het is op zich een mildere vorm, dus goed te behandelen. Ik heb een redelijk afwachtende houding wat dit betreft. Ik kan hier momenteel toch weinig aan veranderen.

Gisteren was echt gewoon een kut dag met het gedoe van werk erbij. Vandaag ben ik vooral bezig geweest met juridische zaken. Veel bellen en kijken wat de financiële impact gaat zijn. Kan ik m'n huis nog houden etc, dat is ook absoluut niet zeker. Ik zit met werk in een enorm ingewikkelde financiële constructie. Ik heb dan ook nog geen ontslag gehad, maar dat was wel 10x beter geweest dan waar ik nu in beland ben. Alle andere collega's op één na hebben wel ontslag gehad. Ik ben bang dat die uiteindelijk veel beter af gaan zijn dan ik.

Verder ben ik dus al ruim 10 jaar somber/depressief. Dit allemaal erbij is zo enorm kut. Vannacht heb ik geheel niet geslapen. Ik was echt heel blij toen het weer licht werd. Ik heb nog nooit zoveel pijn in m'n borst gehad als afgelopen nacht. Ik hoop echt dat dat vannacht weg is. Ik kon alleen op m'n rug liggen en m'n rechterzij. Andere houdingen voelde alsof m'n hart ermee zou stoppen. Dat zal wel met name tussen m'n oren zitten, maar toch.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:59:31 #43
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168230490
Sterkte.
pi_168230707
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef OngeschiktX het volgende:

Vorige week toen het bericht van m'n moeder kwam ging het allemaal nog wel redelijk. Het is op zich een mildere vorm, dus goed te behandelen. Ik heb een redelijk afwachtende houding wat dit betreft. Ik kan hier momenteel toch weinig aan veranderen.

Gisteren was echt gewoon een kut dag met het gedoe van werk erbij. Vandaag ben ik vooral bezig geweest met juridische zaken. Veel bellen en kijken wat de financiële impact gaat zijn. Kan ik m'n huis nog houden etc, dat is ook absoluut niet zeker. Ik zit met werk in een enorm ingewikkelde financiële constructie. Ik heb dan ook nog geen ontslag gehad, maar dat was wel 10x beter geweest dan waar ik nu in beland ben. Alle andere collega's op één na hebben wel ontslag gehad. Ik ben bang dat die uiteindelijk veel beter af gaan zijn dan ik.

Verder ben ik dus al ruim 10 jaar somber/depressief. Dit allemaal erbij is zo enorm kut. Vannacht heb ik geheel niet geslapen. Ik was echt heel blij toen het weer licht werd. Ik heb nog nooit zoveel pijn in m'n borst gehad als afgelopen nacht. Ik hoop echt dat dat vannacht weg is. Ik kon alleen op m'n rug liggen en m'n rechterzij. Andere houdingen voelde alsof m'n hart ermee zou stoppen. Dat zal wel met name tussen m'n oren zitten, maar toch.
Stress levert inderdaad een druk op de borst op. Iets wat 'tussen de oren' zit slaat ook op je lichaam.

Maar mooi dat het een mildere vorm van kanker is en goed te behandelen. Hoop doet leven!
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:13:13 #45
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168230988
Sterkte TS.
Fade to Black
pi_168266126
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Goede woordkeuze.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:04:08 #47
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_168266290
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

En als pessimist heb je er ook niks aan. Zo'n uitspraak wordt door zulke mensen juist vertaald als 'kut da's waar, het kan nog erger en dat zal ook wel gebeuren!'.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 januari 2017 @ 13:26:08 #48
163650 Greys
pi_168266723
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef OngeschiktX het volgende:

Toch zou ik daar maar eens mee naar de dokter gaan. Zélf als het tussen je oren zit. Pijn door stress moet je vanaf. Nu ben je namelijk bang dat je vannacht weer pijn hebt, en morgen etc. Dus weer stress. Die cirkel moet je doorbreken. Daar kan de dokter je bij helpen.

En kan je niet met je werkgever overleggen om jou dan ook te ontslaan als dat - net als je andere collega's - voor jou in dit geval beter is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168331610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch zou ik daar maar eens mee naar de dokter gaan. Zélf als het tussen je oren zit. Pijn door stress moet je vanaf. Nu ben je namelijk bang dat je vannacht weer pijn hebt, en morgen etc. Dus weer stress. Die cirkel moet je doorbreken. Daar kan de dokter je bij helpen.

En kan je niet met je werkgever overleggen om jou dan ook te ontslaan als dat - net als je andere collega's - voor jou in dit geval beter is?
Dat laatste gaat niet gebeuren, dan valt het bedrijf direct om en is m'n baas miljoenen investeringen sowieso kwijt. Bovendien heb ik zelf een participatie hierin, dus dat kost mij ook veel geld. En vragen om ontslag moet je ook mee oppassen voor WW-rechten e.d. Ik moet ook nog geld hebben om een woning te betalen.

Die pijn op de borst heb ik wel eens vaker, maar begin deze week heel erg. De laatste twee nachten wel aardig geslagen en toen was het ook bijna helemaal weg. Vandaag is het er helaas weer. Huisarts ben ik al geweest vorige week en ga ik komende week ook weer heen.
pi_168331764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hey Mishu, neuken?
Volgens mij heb jij dat wel nodig :')

Terug naar TS:
Zoals eerder is gezegd, kijk stap voor stap naar de zaken.
Zowel van je moeder: wat zijn de behandelmogelijkheden, hoe staat zij er zelf in?
Ze gaan uit van alleen een operatie vooralsnog, daarna verder kijken. M'n moeder is er heel luchtig onder. Ze zegt dat ze dit liever heeft dan een zware operatie die ze vorig jaar had. Dat had niets met kanker te maken.
quote:
Als naar je baan: wanneer is het faillisement? Is er een sociaal programma opgezet? Hebben andere werkgevers nog interesse in je? Als je de antwoorden hiervan weet, weet je wat er te doen staat en lijkt het minder een zwart gat :)

Sterkte!
Sociaalprogramma is er niet. Alles gaat individueel op basis van vaststellingsovereenkomsten. Die zijn voor iedereen compleet anders. Ik heb er een paar ingezien. Of er officieel een faillissement komt is nog niet duidelijk. M'n baas wil het bedrijf nog in leven proberen te houden en wachten tot de markt aantrekt, maar ik zie weinig in die strategie. Het maakt mijn positie alleen extreem onzeker. Uiteindelijk zou ik wel werk moeten kunnen vinden, ik denk alleen niet in dezelfde branche. Ik ben bang dat het inhoudelijk ook moeilijk is om iets te vinden dat ik zou leuk vond als dat ik deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')