Kansen zijn op zich vrij goed. Over anderhalve week operatie, dan weten we meer. Maar toch, het blijft kanker.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:02 schreef possetje het volgende:
Hoi, en wat zeggen de dokters?
Heeft ze kans om te overleven?
Mijn vader heeft Alzheimer en mijn zus is reeds overleden aan kanker. Het kan altijd erger.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Kansen zijn op zich vrij goed. Over anderhalve week operatie, dan weten we meer. Maar toch, het blijft kanker.
Sterkte man, helaas ook wat mee te maken gehad en het blijft kut. Ook als iemand niet dood gaat.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Kansen zijn op zich vrij goed. Over anderhalve week operatie, dan weten we meer. Maar toch, het blijft kanker.
Het probleem is alleen dat dat dan vaak niet lukt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 00:05 schreef DoubleDip het volgende:
of in ieder geval niet het allerslechtste aannemen
Snap ik, maar als er meer duidelijkheid is over de prognose (en we er vanuit gaan dat die niet betekent dat de moeder van TS er aan overlijdt) dan scheelt het wel weer wat zorgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 00:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat dat dan vaak niet lukt.
Dat is wel het laatste wat iemand in zijn situatie nu wil horen. Ontwikkel je empathisch gevoel wat meer...quote:Op maandag 16 januari 2017 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mijn vader heeft Alzheimer en mijn zus is reeds overleden aan kanker. Het kan altijd erger.
Ziekte en dood horen bij het leven.
Het is een aparte post, mee eens, maar relativeren is in TS z'n geval nodig. Hoe moeilijk dat ook is. Ik zit namelijk in een soortgelijke situatie als TS.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat iemand in zijn situatie nu wil horen. Ontwikkel je empathisch gevoel wat meer...
Wat een kutreactie.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mijn vader heeft Alzheimer en mijn zus is reeds overleden aan kanker. Het kan altijd erger.
Sjees doe eens normaal.....quote:Op maandag 16 januari 2017 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik lees het al: TS stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geen kutreactie van Mishu. Het is alleen geen kusjekroel, maar dat lijkt me niet verplicht. Ik lees het als: het kan altijd erger, jouw moeder heeft tenminste nog een goede kans om beter te worden, focus je daarop.
TS: sterkte, maar je moeder heeft nu veel aan een sterke zoon, ze kan nu vast jouw werkgedoe etc. er niet bij gebruiken, dus hoe kut alles ook even is en lijkt, geef jezelf een schop onder je kont. Het komt heus wel weer goed of het wordt weer beter allemaal over een tijdje.
Sorry maar de 'het kan altijd erger' uitspraak vind ik wel zo'n dooddoenerquote:Op maandag 16 januari 2017 23:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |