Zeelandgod, al die gekke stadsmensen gaan er naartoe want ze komen 'er zo heerlijk tot rust'.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zeeland en Groningen moeten ze ook afdrijven.. Wel lekker dat samen met Limburg die drie provincies snel weggegooid kunnen worden..
Roosendaal is niet best..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die in Roosendaal is ook niet best.
Ik ben in heel mijn leven 2x in Zeeland geweest volgens mij, ah ja en een aantal keer op Tholen omdat ik daar familie heb wonen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeelandgod, al die gekke stadsmensen gaan er naartoe want ze komen 'er zo heerlijk tot rust'.
Een land met de beide Hollanden, Utrecht, Brabant en Gelderland is prima. De rest is ballast. Overigens wel eerst al het gas de grond uit in Groningen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:35 schreef Saind het volgende:
Friesland afsteken. Groningen mag wel blijven
Dus gewoon best vaak.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben in heel mijn leven 2x in Zeeland geweest volgens mij, ah ja en een aantal keer op Tholen omdat ik daar familie heb wonen.
Brabant is awesome mangquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een land met de beide Hollanden, Utrecht, Brabant en Gelderland is prima. De rest is ballast. Overigens wel eerst al het gas de grond uit in Groningen.
Hedwigepolder en alles eromheen gewoon vol laten lopenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik kwam ooit een Zeeuw tegen, die rook ik al op honderd meter afstand aankomen.. Toen heb ik besloten: Ik ga nooit, maar dan ook nooit naar Zeeland.. Kost Nederland alleen maar geld, blijft Nederland geld kosten en er komt niets van enig belang vandaan..
Over stinken gesproken, ik werd vanmorgen in de tram onpasselijk van iemand die zich volgens mij al in geen maand had gewassen en naast mij kwam staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:37 schreef Befbekje het volgende:
Ik kwam ooit een Zeeuw tegen, die rook ik al op honderd meter afstand aankomen.. Toen heb ik besloten: Ik ga nooit, maar dan ook nooit naar Zeeland.. Kost Nederland alleen maar geld, blijft Nederland geld kosten en er komt niets van enig belang vandaan..
Ik ben 3x in Friesland geweest. Andere provincies veel vaker. Wij gingen nog wel eens naar een bungalowpark in Drenthe. Best mooi daar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus gewoon best vaak.
Ik ben nog nooit echt in Friesland geweest. Alleen een keer doorheen gereden
Waarom zou dat prima zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een land met de beide Hollanden, Utrecht, Brabant en Gelderland is prima. De rest is ballast. Overigens wel eerst al het gas de grond uit in Groningen.
Drenthe ben ik 1 keer geweest, bij een lab met een idioot grote schotel array. Vergeet die provincie altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Friesland geweest. Andere provincies veel vaker. Wij gingen nog wel eens naar een bungalowpark in Drenthe. Best mooi daar.
Drenthe is het meest depressieve stuk Nederland wat je kunt vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben 3x in Friesland geweest. Andere provincies veel vaker. Wij gingen nog wel eens naar een bungalowpark in Drenthe. Best mooi daar.
Wat is je rekensom?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zijn de gebieden die geld opleveren ipv kosten.
Ik vind die heidelandschappen wel mooiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drenthe is het meest depressieve stuk Nederland wat je kunt vinden.
Zie je.. Limburg is kut..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zijn de gebieden die geld opleveren ipv kosten.
Nee, dat is Limburg.. En de Veluwequote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drenthe is het meest depressieve stuk Nederland wat je kunt vinden.
Drenthe is echt 100x erger dan Limburg mimangquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, dat is Limburg.. En de Veluwe.. De Veluwe is kut..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |