Heb je die aflevering over Drenthe gezien van de Multicultiman, of hoe heet dat programma van de VPRO?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Drenthe is echt 100x erger dan Limburg mimang
Echt geen bestaansrecht
Gaan je nu de eigen provincie afvallen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee Zuid Holland is lekker...
Hokjesman? Niet gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je die aflevering over Drenthe gezien van de Multicultiman, of hoe heet dat programma van de VPRO?
Niks, maar het draagt in ieder geval weinig bij.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kosten te maken?
Haha nee. Maar dat gelul over welke provincie wel mag verdwijnen gaat nergens over.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaan je nu de eigen provincie afvallen?
Drenths moet je dan toch zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
O ja, die.. Drenthe.. Met z'n allen lekker Drents zijn.. Lekker, man.. Biertje dabei..
Ik vind dat je dit gesprek onderschat.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee. Maar dat gelul over welke provincie wel mag verdwijnen gaat nergens over.
Prachtig programma.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je die aflevering over Drenthe gezien van de Multicultiman, of hoe heet dat programma van de VPRO?
Nee.. Drenthe/Drents..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drenths moet je dan toch zeggen.
Nederland is al zo klein.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit gesprek onderschat.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:47 schreef Saind het volgende:
Ik stem ervoor alle plekken waar ze pallets stapelen om af te fakkelen af te stoten.
Getuigt toch van een zekere achterstand
Duindorp en Scheveningen teruggeven aan de zee vind ik geen slecht idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:47 schreef Saind het volgende:
Ik stem ervoor alle plekken waar ze pallets stapelen om af te fakkelen af te stoten.
Getuigt toch van een zekere achterstand
Scheveningen heeft nog wel enigszins nut hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Duindorp en Scheveningen teruggeven aan de zee vind ik geen slecht idee.
Jij woont toch in Eindhoven?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit gesprek onderschat.
hem?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer.
Haay, mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |