Ik kijk alleen de finale en hoop dan weer op 40 penalties.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb niks gezien van de Afrika Cup
Maar voor de winterstop was hij geweldig, dus laten we hem deze prijs geven ondanks deze matige pot.quote:
Dan moet ik één of andere gare stream opzoekenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de finale en hoop dan weer op 40 penalties.
Waarover?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
Ondertussen heeft Juventus een live persconferentie op facebook, supervet man.
Met Thijs Slegers?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
Werkelijk geen flauw idee, het is een idiote show met allemaal onzin en het enige wat ik ergens op twitter voorbij zag was iets over een nieuwe logo, geen idee wat daar over waar is.quote:
Ik kijk dat ookquote:Op maandag 16 januari 2017 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
Facebook livestreamsquote:Op maandag 16 januari 2017 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
Met hun huidige logo is toch niks misquote:Op maandag 16 januari 2017 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Werkelijk geen flauw idee, het is een idiote show met allemaal onzin en het enige wat ik ergens op twitter voorbij zag was iets over een nieuwe logo, geen idee wat daar over waar is.
Dat is net zoiets als Daley Blind een hoog cijfer geven bij een kutwedstrijd zodat hij speler van het jaar wordt om te voorkomen dat Lex Immers speler van het jaar wordt.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar voor de winterstop was hij geweldig, dus laten we hem deze prijs geven ondanks deze matige pot.
Eens. Prima logo niets mis mee.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met hun huidige logo is toch niks mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |