Met hun huidige logo is toch niks misquote:Op maandag 16 januari 2017 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Werkelijk geen flauw idee, het is een idiote show met allemaal onzin en het enige wat ik ergens op twitter voorbij zag was iets over een nieuwe logo, geen idee wat daar over waar is.
Dat is net zoiets als Daley Blind een hoog cijfer geven bij een kutwedstrijd zodat hij speler van het jaar wordt om te voorkomen dat Lex Immers speler van het jaar wordt.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar voor de winterstop was hij geweldig, dus laten we hem deze prijs geven ondanks deze matige pot.
Eens. Prima logo niets mis mee.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met hun huidige logo is toch niks mis
Ajax moet ook weer terug naar het oude logoquote:Op maandag 16 januari 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Prima logo niets mis mee.
Lex Immers, leeft 'ie nog?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Prima logo niets mis mee.
Dit wil echt iedereen, ik begrijp niet waarom ze dit nog niet gedaan hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ajax moet ook weer terug naar het oude logo
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat hij nu werkt bij de plantsoendienst in Den Haag.quote:
Alle neuzen staan blijkbaar nog niet dezelfde kant opquote:Op maandag 16 januari 2017 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit wil echt iedereen, ik begrijp niet waarom ze dit nog niet gedaan hebben.
Nee ze moeten het opschonenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Club Bruggequote:Op maandag 16 januari 2017 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Werkt nu bij de plantsoendienst in Den Haag
Dit is de enige echtequote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze moeten het opschonen
[ afbeelding ]
Zoiets als dit
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alle neuzen staan blijkbaar nog niet dezelfde kant op
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|