SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Simpel. Die lijst is fout.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.ad.nl/show/dez(...)elnaakt-op~a12ba243/
Mad, de Bangles staan er niet bij.
Susanne zong in d'r uppie...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.ad.nl/show/dez(...)elnaakt-op~a12ba243/
Mad, de Bangles staan er niet bij.
Shit happensquote:Op maandag 16 januari 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Shit, dit heb ik zaterdag ook nog gedraaid...
Jouw muziekkennis is dan ook onbegrensd...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik zei net: Dit lijkt op Westside Story
Puerto Ricaans...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
"I like to be in America" gezongen met een Spaans accent. Ik wacht op The Wall van Pink Floyd
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op maandag 16 januari 2017 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik zei net: Dit lijkt op Westside Story
Dat zeg ik, Spaans.quote:
het was bij de 1e 3 tonen, dus het was redelijk snel welquote:Op maandag 16 januari 2017 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw muziekkennis is dan ook onbegrensd...
Oei, die heb ik niet klaarstaan en ook niet bij de hand. Was achteraf wel erg toepasselijk geweestquote:Op maandag 16 januari 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
"I like to be in America" gezongen met een Spaans accent. Ik wacht op The Wall van Pink Floyd
Heb ik ook niet - en zou mijn show aardig in de war schoppen, gezien de speelduurquote:Op maandag 16 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Dan kan America van Prince ook wel...
Mja, om nou dat hele album te draaien is misschien ook weer wat teveel van het goedequote:Op maandag 16 januari 2017 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, die heb ik niet klaarstaan en ook niet bij de hand. Was achteraf wel erg toepasselijk geweest
Ik denk dat ik het weet.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik ook niet - en zou mijn show aardig in de war schoppen, gezien de speelduur
Hierna een Duitstalige track.... (geen prijzen voor het raden van het goede antwoord)
Kut... vergetenquote:Op maandag 16 januari 2017 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht Bruce met Born in the USA ook nog wel.
Ik heb nooit begrepen waarom ze dit opgenomen hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer bestaat ook een Jam & Spoon remix...
(Gelukkig had ik deze keer het origineel klaargezet)
of Lunatic - "Pas l'Temps Pour Les Regrets"quote:Op maandag 16 januari 2017 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht Bruce met Born in the USA ook nog wel.
Goedequote:
I luf publiekspartipatie...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik fiets Al Stewart er straks nog wel even in
En dat allemaal n.a.v. Blue Monday.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het bruggetje al...
Hierna gaan het we het even over landsgrenzen hebben.Daarna over onnodige oorlogen. Van daaruit gaat een vooraanstaand persoon de doden bezingen...
Prachtige plaat, wil ik zeker eens draaien, maar past niet in deze show. Ik wil straks richting Trump, macht en dergelijke.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Landsgrenzen? Over de muur van Het Klein Orkest?
We zijn nog niet van Blue Monday af hoor. Het blijft nogal in je hoofd hangen, dat liedje...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat allemaal n.a.v. Blue Monday.
Dat klonk idd best smurfigquote:Op maandag 16 januari 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
LOLSchuifje verkeerd gezet, waardoor de jingle op dubbele snelheid afspeelde
Ik wacht geduldig af en luister naar mooie muziekjes.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn nog niet van Blue Monday af hoor. Het blijft nogal in je hoofd hangen, dat liedje...
Badum pssh!quote:
Kon het niet laten. Wilde eerst de Coldplay-track draaien waarin het gesampled wordt, maar dat wilde ik jullie niet aandoenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Barack met Amazing Grace was te voorspelbaar
Holy crap.. dat is wel een hele erge degradatie van Amazing Grace.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
Kon het niet laten. Wilde eerst de Coldplay-track draaien waarin het gesampled wordt, maar dat wilde ik jullie niet aandoen
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is er trots op dat 'ie in de USA was toen Obama beide keren gekozen werd. De eerste keer was een waar feest met de zwarte bevolking in Georgia...
Ik heb mijn Obama shirt uit 2008 nog dat ik die dag droeg.quote:
The Presidents Of The United States Of Americaquote:
Ah, TfF...quote:Op maandag 16 januari 2017 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zo geleidelijk aan belanden we in het machtsblok
![]()
Macht moet bevochten worden; altijd. En uiteindelijk wil iedereen wel de baas zijn over de wereld.
Ping!quote:Op maandag 16 januari 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedzo, je gaat door voor de magnetron
Ik loop wellicht 1-2 minuten uit, maar heb verder niks klaarstaan, dus iemand anders kan het overnemen. Zou leuk zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 21:18 schreef ToT het volgende:
Neemt zo iemand het over?Of gaat de show door?
Als iemand me op het rooster wil pleuren, kan ik wel ff een showtje doen!quote:Op maandag 16 januari 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik loop wellicht 1-2 minuten uit, maar heb verder niks klaarstaan, dus iemand anders kan het overnemen. Zou leuk zijn
Haha tof!!quote:Op maandag 16 januari 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn Obama shirt uit 2008 nog dat ik die dag droeg.
Eerst in Las Vegas, waar ik daardoor niet echt geliefd was bij de blanke bevolking, maar op het vliegveld als een held werd aangesproken door de zwarte medewerkers daar.
Later die dag landde we in Atlanta en toen had Obama dus al gewonnen.
Gekkenhuis, de donkere bevolking was buiten zinnen en dat vond ik heel ontroerend om te zien...
Fight the fucking power!
Ik vind het nog best meevallen.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
En wie dit fout / Vout vindt: hierna wordt het nog veel erger
Carpenters?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
En wie dit fout / Vout vindt: hierna wordt het nog veel erger
Die zijn toch niet Vout?quote:
Is ook gewoon te makkelijk...quote:
De volgende raad je geheid niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is ook gewoon te makkelijk...
Ik lul ook maar wat muziek aan elkaar hoor. Ik noem muziek eigenlijk nooit fout en geloof ook niet in het bestaan van guilty pleasures.quote:
Jennifer Rush of Frankie die naar Hollywood gaat?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende raad je geheid niet.Ik zou zelfs de titel hier voluit kunnen neerzetten en dan raadt waarschijnlijk nog niemand de bandnaam zonder te googlen.
Het heeft iets te maken met de kracht van alle liefde in de wereld. Klinkt eigenlijk best klef zo.
Ik geloof ook niet in guilty pleasures.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat muziek aan elkaar hoor. Ik noem muziek eigenlijk nooit fout en geloof ook niet in het bestaan van guilty pleasures.
ondergewaardeerd?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
The Power (Of All The Love In The World) is de nogal ondergewaardeerde tweede single van het tweede album van D:Ream: World
Ik kan het ook wel doen; hoef je niet te gaan lopenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu even mobiel, maar als er niemand anders is wil ik zo wel even naar boven lopen...
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel doen; hoef je niet te gaan lopen
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Bruce vergeet ie, Snap kan ie niet vinden, maar D:Ream heeft ie geen probleem mee. Manmanman...
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Bruce vergeet ie, Snap kan ie niet vinden, maar D:Ream heeft ie geen probleem mee. Manmanman...
U R The Best Thing ken je ook niet?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Verder dan Things Can Only Get Better ben ik nooit gekomen...
Het gaat prima zo, niet alles hoeft algemeen geliefd te zijn...quote:Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Goed hè? (Het was gewoon een spontane show, waarbij ik een aantal onderwerpen aan elkaar rijg, geen vooropgezette Amerika-show of zo)
Zegt me zo even niets...quote:Op maandag 16 januari 2017 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
U R The Best Thing ken je ook niet?
Wel vol oude samples zo te horen.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende track is heel onbekend en bijna een jaar oud. Toevallig afgelopen week ontdekt. En eigenlijk ERG toepasselijk voor de huidige situatie. In de VS maar ook in Nederland.
Laat hem doodvallen, die zelfingenomen kneusquote:Op maandag 16 januari 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde ook al een stiekeme sneer naar Soft Cell - Tainted Love van Matthijs van NieuwkerkAlles wat een beetje elektronisch is is meteen 'fout' ofzo, kom op
In mijn show zo komt ook aardig wat elektronisch werk voor!quote:Op maandag 16 januari 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde ook al een stiekeme sneer naar Soft Cell - Tainted Love van Matthijs van NieuwkerkAlles wat een beetje elektronisch is is meteen 'fout' ofzo, kom op
In dat geval kan ik wel op zaterdagavond tussen 21.00 en 23.00 uur draaien...quote:Op maandag 16 januari 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik loop iets uitquote:Programma van vandaag
20:00 - 22:02 DJ11 - Blue Monday
22:02 - 00:00 ToT tot Twaalf (of langer)
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
ToT staat trouwens voor Twee over Tien....
Moet je op 4 mei zeggen...quote:Op maandag 16 januari 2017 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die 2 minuten zijn te verwaarlozen.
Ik bedacht het pas nadat ik de showtitel had ingevoerdquote:
Ergens hoor ik het te weten. Een heel vreemde naam. Iets van Lenny Kravitz of zo, zo'n soort naam.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Wie heeft deze hit voor Kylie geschreven?
Met al dat "Lalalalala" zal het vast geen helder licht zijn geweest!quote:Op maandag 16 januari 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Wie heeft deze hit voor Kylie geschreven?
Goed bedacht hoor.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedacht het pas nadat ik de showtitel had ingevoerd(Anders was het nu de showtitel geweest)
Nee, de voormalige gitarist Rob Davis van de band Mud, hier rechts op de foto...quote:Op maandag 16 januari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ergens hoor ik het te weten. Een heel vreemde naam. Iets van Lenny Kravitz of zo, zo'n soort naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |