Ik herhaal:quote:Op maandag 23 januari 2017 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Een soort populistisch trashtalk zeg maar. Het gaat om kijkcijfers en geld.
Woodley wordt dan een soort held o.i.d. voor personen die zich gediscrimineerd voelen zeg maar in de VS, en geloof me, dat zijn er een hoop daarzo.
Ja, want die mensen gaan naar een racistische UFC kijken, of een PPV aanschaffen...quote:Op maandag 23 januari 2017 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Woodley wordt dan een soort held o.i.d. voor personen die zich gediscrimineerd voelen zeg maar in de VS, en geloof me, dat zijn er een hoop daarzo.
zelfde verhaal als wanneer de ufc iets organiseert in Europa, dat ze dan hierbij de tijden van de VS aanhouden, wij en de vechters zelfs hier in Europa met hun tijden opgescheept zitten. Nee, dat vinden wij niet vermakelijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik herhaal:
Dus omdat er in de VS meer racisme-jankerds zijn, moeten wij dat gezeik ook vermakelijk vinden?
personen die vinden dat er geen racisme is in de VS gaan kijken met de gedachte dat Woodley in elkaar gebeukt zal worden. Personen die het andersom vinden gaan kijken dat Woodley de blanke in elkaar gaat timmeren en zo wraak gaat nemen op hun gediscrimineerd zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:32 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Ja, want die mensen gaan naar een racistische UFC kijken, of een PPV aanschaffen...
Genoeg zwarte personen in de VS die racisme roepen. Misschien zelfs meer zwarte personen die het roepen dan zwarte die het niet roepen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
Luister naar God: "stop talking about it"
Genoeg personen die op Trump gestemd hebben om hem te laten winnen.. Dat het in de VS stikt van de domme mensen, maakt het niet dat zij gelijk hebben. De VS heeft inmiddels ook 31 verschillende geslachtenquote:Op maandag 23 januari 2017 12:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Genoeg zwarte personen in de VS die racisme roepen. Misschien zelfs meer zwarte personen die het roepen dan zwarte die het niet roepen.
Afgelopen jaren genoeg demonstraties geweest nadat er een zwarte door de politie doodgeschoten was. Deze demonstranten vinden Woodley zeker niet een zeikerd. En dit was nog toen Obama de president was, moet je nagaan.
wowquote:Op maandag 23 januari 2017 12:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
personen die vinden dat er geen racisme is in de VS gaan kijken met de gedachte dat Woodley in elkaar gebeukt zal worden. Personen die het andersom vinden gaan kijken dat Woodley de blanke in elkaar gaat timmeren en zo wraak gaat nemen op hun gediscrimineerd zijn.
Whatever you say Chael.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
God bestaat niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
je snapt het niet, je hebt van die mensen die de racisme/discriminatie kaart trekken zodra ze hun zin niet krijgen, Woodley is er zo een.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hoezo, genoeg personen in de VS die klagen over racisme. Zie de demonstraties e.d..
Als Woodley deze personen achter zich weet te scharen als een soort aanhang is het toch mooi meegenomen qua commercie en kijkcijfers.
ja, een work. dat stond er tochquote:Op maandag 23 januari 2017 13:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Even wat anders...![]()
Wat vonden jullie van Ortiz vs. Sonnen?
Niet opgevallen. Ik moest over een x aantal meldingen lezen.quote:
Basically clean fight.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet opgevallen. Ik moest over een x aantal meldingen lezen.
Mooie sub van Tito, en lekker lang vastgehouden ook
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
En daarna Sonnen die tapt terwijl Tito niet eens onder de kin zat.
Precies.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:quote:Op maandag 23 januari 2017 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Basically clean fight.
En daarna Sonnen die tapt terwijl Tito niet eens onder de kin zat.
Grote fout van McCarthy die zelf niet ingreep, Sonnen was bijna dood.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:
[ afbeelding ]
Sonnen schijnt gezegd te hebben dat hij dacht (quote:Op maandag 23 januari 2017 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.
Schijnt..?quote:Op maandag 23 januari 2017 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sonnen schijnt gezegd te hebben dat hij dacht () dat het een RNC was, en dat hij niet meer kon ademen dus wel moest opgeven. Daarnaast leek sonnen zijn kin op een gegeven moment ook op te tillen tijdens het verdedigen. Tja.
Ja dat zei men in social media discussie. Heb het maar even opgezocht voor jequote:Op maandag 23 januari 2017 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Schijnt..?
Ik denk dat ik op dat soort momenten helemaal niet denk wat ik na afloop moet zeggen.
Als er zo'n gruwelijke druk op me kaaklijn word gezet lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik dan gewoon maar tap.
Heb verder geen ervaring met RNC's of Jaw/nek cranks
Vergelijk de positie van de bovenarm van Maia met die van Ortiz. Story zit echt vast tussen de boven- en onderarm terwijl de bovenarm van Ortiz bovenop het gezicht van Sonnen rust. Hoe meer ik van die filmpjes zie (ook die van Dan Hardy), des te meer geloof ik wel dat het een opzetje was...quote:Op maandag 23 januari 2017 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:
[ afbeelding ]
twitter:FancyCombat twitterde op zondag 22-01-2017 om 06:02:50Tito held on to that choke way too long #Bellator170 https://t.co/UrRlSqShh9 reageer retweet
Welke drugs gebruik jij de laatste tijd? Wat een onzin continue van jou. Eerst dat gezeik over dat er lengtedivisies moeten komen nu weer van alles met de racismekaart.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Genoeg zwarte personen in de VS die racisme roepen. Misschien zelfs meer zwarte personen die het roepen dan zwarte die het niet roepen.
Afgelopen jaren genoeg demonstraties geweest nadat er een zwarte door de politie doodgeschoten was. Deze demonstranten vinden Woodley zeker niet een zeikerd. En dit was nog toen Obama de president was, moet je nagaan.
Dit interview moet echt elke week op TV komen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Beiden echt bazenstatements.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit interview moet echt elke week op TV komen.
Samen met deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |