Nee, maar Weidman's worstelen en takedowns zijn wel degelijk goed genoeg om Moussasi op de grond te controleren en met wat ground and pound minimaal 2 rondes te pakken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jacare's submission ground game is denk ik niet echt te vergelijken met die van Weidman.
waarom dan zo happig om goldie te ontslaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:55 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Een aantal namen, waarvan Jim Rome de meest hardnekkige is volgens mij... Maar nog geen definitieve vervanger...
edit: ik lees net dat Todd Grisham (WWE en GLORY) is aangenomen om voorlopig het gat te vullen. Maar nog steeds geen definitieve.
hier een recente foto's van julie fapgodin.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:35 schreef Nober het volgende:
Dus.twitter:jennajameson twitterde op donderdag 19-01-2017 om 22:56:36To everyone thinking @ChaelSonnen 's remark at the press conference for his fight with Tito bothered me, it didn't... he stated the obvious reageer retweet
dat was Pre-USADA, nu is het een slappe hapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Weidman was toch degene die Anderson Silva met een jab k.o. had geslagen.
Weidman had daarnaast ook Machida stand-up gedomineerd zonder zijn wrestling daarbij te gebruiken.
Het gevecht vindt plaats in New York, dus is het een thuisgevecht voor Weidman.
We zien wel hoe Moose zich een dag voor het gevecht voelt. Toen tegen Jacare zei hij dat ie zich ziekjes of i.i.g. niet goed voelde. Als hij deze keer weer met zo een verklaring gaat komen, weten we dat ie gaat verliezen.
Silva en Machida zijn gepakt door Weidman omdat Silva ten eerste arrogant genoeg was om zijn handen laag te houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Weidman was toch degene die Anderson Silva met een jab k.o. had geslagen.
Weidman had daarnaast ook Machida stand-up gedomineerd zonder zijn wrestling daarbij te gebruiken.
Het gevecht vindt plaats in New York, dus is het een thuisgevecht voor Weidman.
We zien wel hoe Moose zich een dag voor het gevecht voelt. Toen tegen Jacare zei hij dat ie zich ziekjes of i.i.g. niet goed voelde. Als hij deze keer weer met zo een verklaring gaat komen, weten we dat ie gaat verliezen.
Nieuwe eigenaren misschien? Als Goldberg het niet zelf naar buiten brengt zullen we het nooit weten, vermoed ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom dan zo happig om goldie te ontslaan?
ik denk eerder dat zijn contract te hoog was en niet van wme was. de geruchten over meds verslavingen heb ik ook gelezen. hij was een fool, maar wel de onze.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:18 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Nieuwe eigenaren misschien? Als Goldberg het niet zelf naar buiten brengt zullen we het nooit weten, vermoed ik.
Persoonlijk vond ik 'm wel okay.
Ja dat is Kristof Sodingestquote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Trailer voor Logan. Buiten het feit dat deze film mij echt vet lijkt, zag ik op 00:54 een bekend gezicht. Is dat niet K-Sos?
Was sowieso al bekend dat zijn knie naar de tyfus was toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef THEFXR het volgende:
Michael Bisping Injury: Updates on UFC Champion's Recovery from Knee Surgery.
http://bleacherreport.com(...)ry-from-knee-surgery
de vuile ducker, hij zag hoe Romero, weidmans kop open deed splijten en nu heeft ie bs operaties.
Jouw fp-postsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef Floris_Stempel het volgende:
'k vermoed dat Bisping er een stalen knieschijf in laat zetten en Romero laat voelen wat hij Weidman heeft aangedaan...
dank!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jouw fp-posts
Eindelijk wat mma op FOK
Jenna was ooit de lekkerste.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier een recente foto's van julie fapgodin.
[ afbeelding ]
[..]
dat was Pre-USADA, nu is het een slappe hap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 weeks, 2 days, 2 hours... I fight everybody, anytime, anywhere.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef Floris_Stempel het volgende:
'k vermoed dat Bisping er een stalen knieschijf in laat zetten en Romero laat voelen wat hij Weidman heeft aangedaan...
- Michael Bishit
Waarom ze die niet eruit gegooid hebben ipv Goldberg is mij een enorm raadsel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Joe Rogan voorspelde zelf in één van zijn laatste podcasts naast Jon Anik te zitten bij 208.
Het wordt dus waarschijnlijk Rogan, Anik als DC samen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom ze die niet eruit gegooid hebben ipv Goldberg is mij een enorm raadsel.
dan waarom nu pas de operatie?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Was sowieso al bekend dat zijn knie naar de tyfus was toch?
te duur contract, een verslaving?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom ze die niet eruit gegooid hebben ipv Goldberg is mij een enorm raadsel.
Waarschijnlijk omdat hij het gevecht met Henderson wilde voordat Henderson. Die KO-loss zal pijn gedaan hebben bij Bisping en ik kan mij voorstellen dat hij, ondanks blessures, die rematch per sé wilde hebben voordat Henderson met pensioen ging.quote:
Klopt. En hoe voegt dat enigszins iets toe aan wat ik zei?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hendo is 46.![]()
En alsnog niet k.o. kunnen slaan. Hij ging zelfs zelf bijna weer k.o.
Als ie wraak wil nemen doet ie dat lekker in zijn eigen tijd en plaats. Er zitten al zoveel contenders in de middleweight en dan kwamen ze met zoiets. Straks wilt ie ook nog eens tegen Belfort.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. En hoe voegt dat enigszins iets toe aan wat ik zei?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Luke Rockhold 1,91m
[..]
Als ie wraak wil nemen doet ie dat lekker in zijn eigen tijd en plaats. Er zitten al zoveel contenders in de middleweight en dan kwamen ze met zoiets. Straks wilt ie ook nog eens tegen Belfort.
Veel vechters vechten ver onder hun divisie
Bisping 1,88m
Weidman 1,88m
Anderson Silva 1,88
Mousasi 1,88m
Romero 1,83m
Jacare 1,83m
Whittaker 1,83m
Nate Diaz 1,83m
En veel boven hun divisie
Mark Hunt 1,78m
DC 1,80m
Het wordt tijd dat er een andere vechtsport organisator komt die op basis van lichaamslengte divisies gaat instellen i.p.v. gewicht. Gat in de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |