SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:42 schreef FANN het volgende:
Of Sas bedoelde ''ik heb geduld''...Ja dat weet alleen Sas.. Maar die optie had ik ook nog in mn achterhoofd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had maar één optie aan die van jo had ik niet eens gedachtquote:Op maandag 16 januari 2017 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet alleen Sas.. Maar die optie had ik ook nog in mn achterhoofd..
Als online bestellen niet doet , dan bel je toch gewoon.. Er zijn nog mensen die dat doen..quote:Op maandag 16 januari 2017 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had maar één optie aan die van jo had ik niet eens gedacht
Ja maar wie moet je hier bellen?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als online bestellen niet doet , dan bel je toch gewoon.. Er zijn nog mensen die dat doen..
Geen idee... Ik zie het nu pas... Dat draaiende wieltje associeer ik meestal al direct met dat het niet werkt...quote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar wie moet je hier bellen?
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon googelen naar https://www.muurbeugel.nl/ ben je sneller klaar...
Jij kijkt naar andere dingen dan ik denk ikquote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Ik zie het nu pas... Dat draaiende wieltje associeer ik meestal al direct met dat het niet werkt...
Ja dat is oa het verschil tussen man en vrouwquote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij kijkt naar andere dingen dan ik denk ik
ik heb gelukkig een heleboel gebuldquote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is oa het verschil tussen man en vrouw
toch denk ik dat je het nog steeds niet snaptquote:Op maandag 16 januari 2017 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in jou geval is dat ook wel te begrijpen
Je denkt maar wat je wult...quote:Op maandag 16 januari 2017 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
toch denk ik dat je het nog steeds niet snapt
Ga je een boer laten?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
zal ik over een boer beginnen of zal ik het laten
Dat was mijn schoonPa die raapte iedere schroef op die hij vond en haaldequote:
alles is goed, behalve die spelfautquote:Op maandag 16 januari 2017 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was mijn schoonPa die raapte iedere schroef op die hij vond en haalde
overal de schroeven uit, die had kisten vol![]()
Had ik het goed trouwens?
al gaat het weer nergens over ......................
daar ben ik allang mee getrouwdquote:Op maandag 16 januari 2017 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je die ene met die visvijver al geschreven?
Zoiets?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:50 schreef sacha het volgende:
ben nog steeds op zoek naar een stofzuiger
Lijkt wel fokking Star Wars, ik heb een Nevac van de Cranenbroek, kostte 39,95, en doet het al 10 jaar, voordelen; ding zuigt goed en de zakken zijn goedkoop.quote:
Niet goedkoop nee... Ik heb nog een oud rol model op wieltjes ...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
weet je goftedomme wat die krengen kosten? dan heb ik liever een nieuwe tv![]()
oh wacht
Deze zuigt ook met tegenwind...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt wel fokking Star Wars, ik heb een Nevac van de Cranenbroek, kostte 39,95, en doet het al 10 jaar, voordelen; ding zuigt goed en de zakken zijn goedkoop.
Zoek een ventquote:Op maandag 16 januari 2017 19:50 schreef sacha het volgende:
ben nog steeds op zoek naar een stofzuiger
halve liter beker, gaat er makkelijk inquote:
Hennepzaad?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
halve liter beker, gaat er makkelijk inmet Spinazie sinaasappel en avocado en nu ook Hennepzaad.
Auto immmuun lichtfobie dus helaas te weinig lichtquote:Op maandag 16 januari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hennepzaad?
Wiet kweken in je maag...
is voedzaamquote:Op maandag 16 januari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hennepzaad?
Wiet kweken in je maag...
Te is nooit goedquote:Op maandag 16 januari 2017 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
halve liter beker, gaat er makkelijk inmet Spinazie sinaasappel en avocado en nu ook Hennepzaad.
Ja ok,quote:Op maandag 16 januari 2017 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet iedere dag dezelfde Smoothie hoor, ook andere, maar dit is wel één van mijn favorieten
http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op maandag 16 januari 2017 20:57 schreef sacha het volgende:quote:Op maandag 16 januari 2017 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar weer gezellig... Wat draait er zoal ?
Jajajaquote:Op maandag 16 januari 2017 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op maandag 16 januari 2017 20:57 schreef sacha het volgende:
*flatnixen gaat*
Loop je weer te kutkwootenquote:
Oh, jij hebt ook last van....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 06:14 schreef chufi het volgende:
Ja maar.... Koud water... Geen lift.. Geen internet...
Da's balen man.quote:Meer dan 360.000 mensen geen stroom in Amsterdam en Zaandam.
Hé, herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 06:14 schreef chufi het volgende:
Ja maar.... Koud water... Geen lift.. Geen internet...
hoeveel winkels zijn er leeggeroofd?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles doet 't weer qua stroom.
Nu de rest nog...
Goddank ...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu de rest nog...
oe........ daar was het te koud voor denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:53 schreef sacha het volgende:
[..]
hoeveel winkels zijn er leeggeroofd?
nog geen warm water of verwarming? Hier wél ....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu de rest nog...
Hier is het écht doodstil buiten....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:58 schreef sacha het volgende:
en hoeveel vliegtuigen cirkelen nog doelloos boven de stad?
verheug ik mij opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:15 schreef FANN het volgende:
http://www.npo.nl/het-is-hier-autistisch/19-01-2017/BNN_101382019
Je had trek, maar niet in je moederquote:
Nog last gehad van de stroomstoringquote:
Nah nee .. Op het werk was alles weer draaiende en de PABX was ook snel weer hersteld...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog last gehad van de stroomstoring
Ik heb spijt dat ik niet een rondje om ben gegaan. De duisternis en stilte is best cool
Ik was 5 uur uit bed, en merkte dat er nergens licht was. Gekke is dat ik weer wakker werd om zeven uur toen alles weer aan ging. De huisgeluiden die ik normaal gesproken niet eens hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee .. Op het werk was alles weer draaiende en de PABX was ook snel weer hersteld...
Ik werd ook om 5 uur wakker van iets dat piepte .. Ik heb daarna ook niet meer geslapen en me toch maar voorbereid om richting werk te gaan..(zonder kouwe douche) en net toen ik klaar was starte alles weer op.. Alleen aan de overkant was alles nog wel donker toen ik op de fiets stapte..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was 5 uur uit bed, en merkte dat er nergens licht was. Gekke is dat ik weer wakker werd om zeven uur toen alles weer aan ging. De huisgeluiden die ik normaal gesproken niet eens hoor.
Aan de andere kant van de Overtoomse sluis waren de lantarens wel aan. De grens hier denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd ook om 5 uur wakker van iets dat piepte .. Ik heb daarna ook niet meer geslapen en me toch maar voorbereid om richting werk te gaan..(zonder kouwe douche) en net toen ik klaar was starte alles weer op.. Alleen aan de overkant was alles nog wel donker toen ik op de fiets stapte..
Die hebben een ondergronds geheim netwerk. Stel je voor dat die uitvallenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:48 schreef Karzai het volgende:
ja inderdaad de parkeermeters deden het nog wel
Dat zou wat zijn.. Ik wil ook parkeermeters in de straatquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben een ondergronds geheim netwerk. Stel je voor dat die uitvallen
Parkeer overlast daarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.. Ik wil ook parkeermeters in de straat
Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens last met zonder auto
Mijn UPC ding wil niet meer aanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:55 schreef Karzai het volgende:
wekker radio deed het niet toen ik er batterijen in deed, kutding
Nee maar dat komt wel goed ik kijk 94 % via downloadsquote:
Ja anders was ik gillend gek gewordenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:57 schreef Karzai het volgende:
en internet wilde ik zeggen maar dat heb je wel
Fijn hè, al die elektrische apparaten...quote:
Ik heb vannacht toen ik er achter kwam dat het niet aan mij lag voor de zekerheid de stekkers van mijn apparaten eruit getrokken. Het kan soms misgaan als in één keer de stroom erop komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn hè, al die elektrische apparaten...
Computer was er vannacht ook uitgeklapt, wilde ook niet in één keer opstarten net.
Maar het euvel is verholpen...
Ik heb best een ouwe UPC kast. Ik heb daar wel vaker problemen mee (nee niet de batterijen)quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar toen ik thuis kwam werkte alles zonder problemen..
True, piekbelasting is soms killing.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vannacht toen ik er achter kwam dat het niet aan mij lag voor de zekerheid de stekkers van mijn apparaten eruit getrokken. Het kan soms misgaan als in één keer de stroom erop komt.
De hydrofoor is ook altijd van slag. Heb je een pis straal water
Mehh.. Tv kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, piekbelasting is soms killing.
Slim gedaan in ieder geval. En dan nog een apparaat dat het niet doet...
Jaquote:
Nou het is best een nare verkoudheid. Sterktequote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:28 schreef chufi het volgende:
Ben ik na jaren toch weer eens een beetje ziekjes... Had he koud en een irritant kuch hoest met kriebel in de keel...
We gaan het zien... Heb niet dat ik het van mn Singaporese collega heb die net over is ...Ze zat ook al te kuchen en ik zat gisteren naast haar op trainingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is best een nare verkoudheid. Sterkte
Lekker he. Die snotterende collega's. Vogel griepquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het zien... Heb niet dat ik het van mn Singaporese collega heb die net over is ...Ze zat ook al te kuchen en ik zat gisteren naast haar op training
Ja hou op.. Ben benieuwd wat mn cheffin straks nog brengt behalve Argentijnse koekjes na een weekje Buenas Aires..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker he. Die snotterende collega's
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:21 schreef chufi het volgende:
Nahja,was effe schrikken die stroomstoring, maar wel weer een goeie waarschuwing datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je er op voorbereid moet zijn, met kaarsjes of lampjes op batterijen en genoeg plekken
waar een zaklantaarn ligt, bij mij was dat redelijk, maar mag best beter![]()
Jij bent trouwens wel een bikkel met die kou nog steeds op de fiets
Ik heb genoeg lantaarns en zo her en der liggen.. Maar aangezien ik al nagenoeg blind ben zonder bril kan ik aardig uit de voet in het donker in mn eigen huis..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nahja,was effe schrikken die stroomstoring, maar wel weer een goeie waarschuwing dat
je er op voorbereid moet zijn, met kaarsjes of lampjes op batterijen en genoeg plekken
waar een zaklantaarn ligt, bij mij was dat redelijk, maar mag best beter![]()
Jij bent trouwens wel een bikkel met die kou nog steeds op de fiets
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb genoeg lantaarns en zo her en der liggen.. Maar aangezien ik al nagenoeg blind ben zonder bril kan ik aardig uit de voet in het donker in mn eigen huis..
Ja een bikkel met kou aan zn snikkel
je hebt toch van di broeken met een kruis van zeem? is dat niet om je kruis warm te houden?quote:
Dat zijn wielrenbroeken, meer om wat zachter te zitten en zo, mar beschermd ook wel watquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt toch van di broeken met een kruis van zeem? is dat niet om je kruis warm te houden?
mot ik even googelen
ja ik zag het ik was in de was, dan moet je gewoon zo'n therbroek onder je broek aan trekkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn wielrenbroeken, meer om wat zachter te zitten en zo, mar beschermd ook wel wat
Ach ja ik overleef het wel.. Het is maar voor kort .. iets van 20 minuten max.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zag het ik was in de was, dan moet je gewoon zo'n therbroek onder je broek aan trekken
of thermo onderbroek als alleen je kruis koud wordt.
Als ie maar niet afvriest danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja ik overleef het wel.. Het is maar voor kort .. iets van 20 minuten max.
man stop hem gewoon in een sok ofzo en haal hem er op je werk weer uitquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stop ik onderweg even en wrijf hem weer warm
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stop ik onderweg even en wrijf hem weer warm
In die sok heb ik mn spaargeld alquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
man stop hem gewoon in een sok ofzo en haal hem er op je werk weer uit
Ja dat loont niet echtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
die spaarrente is ook niet meer de moeitenog even en je moet bijbetalen
mooi zo, alles overhoop, ik hou er vanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef chufi het volgende:
Weer lekker weer in Spanje.. Sneeuw, vorst en harde wind.. Zelfs op Mallorca ligt 10 cm sneeuw
jA IK OOK..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
mooi zo, alles overhoop, ik hou er van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice Vondelpark vandaag
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
hoopvolquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoefde mn fietslampen niet meer aan te zetten..
komt vanzelf, automagischquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal als ik dat ook 's ochtends kan zeggen
Jawel hoor en honden.quote:
Ah, juist dát viel me op,ook geen honden op de foto, maar alser honden waren waren er dus ook mensen,maakt verder niet uit, mooie foto's zijn het wel.......quote:
Ik was daar elke dag.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, juist dát viel me op,ook geen honden op de foto, maar alser honden waren waren er dus ook mensen,maakt verder niet uit, mooie foto's zijn het wel.......
Jaquote:
Heb je nooit naar De scheve schuit gekeken?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer even denken wie jij bent en dan denk ik aan een Struise Vrouw
quote:
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb je nooit naar De scheve schuit gekeken?
De hele tijd hierquote:
Dat ken ik verder helemaal nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die vaart nog steeds in Plopsaland.
Piet heeft een kloon erbijquote:
De lol snap ik ook nietquote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de anderen kloons zijn toch op een of andere manier niet meer actief...
Ja jaquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:36 schreef chufi het volgende:
Overwinteren in Spanje en je vriest bijna dood aan het strand...
Piet moet eerst uit de top 500 zakken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat is nu de stand van zaken.. Ga je ze nog ooit weer gebruiken of kan dat niet meer?
Ja daar kan ik je niet mee helpen, maar een Dees bv welquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet moet eerst uit de top 500 zakken.
Zou niet mijn verwachting zijn.quote:
Net idd op de Spaanse TV en nu in Almeria (nog zuidelijker) sneeuwde het nu hevig. Voor morgen code rood en het nieuwe programma "Heel Spanje lauft lang"quote:
Af tellenquote:
Waar moet ik mee helpen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar kan ik je niet mee helpen, maar een Dees bv wel
Het was ook niet de verwachting van mijn nicht (van wie die foto is)quote:
Je weet dat ik altijd positief blijf denken.quote:
Kijk ik lul niet zomaar watquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook niet de verwachting van mijn nicht (van wie die foto is)
Ik vraag me af of ze in Spanje wel weten wat strooizout is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Net idd op de Spaanse TV en nu in Almeria (nog zuidelijker) sneeuwde het nu hevig. Voor morgen code rood en het nieuwe programma "Heel Spanje lauft lang"
Ik was bang dat jij in de kou zatquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook niet de verwachting van mijn nicht (van wie die foto is)
quote:
Ik geloof niet dat ik die ambitie heb.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorgen dat je in de 500 komt boven Piet
Hahaha zag ik net op TV.. Ja dat weten ze echt wel Dees.. Het weer is daar meer extreem dan hier en veel vaker sneeuwt het daar dan hier.. Maar in Javea is het idd een ander verhaal, want daar zijn ze er niet op voorbereidquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze in Spanje wel weten wat strooizout is.
I knowquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd positief blijf denken.
Maar ik kreeg vanmorgen de bewijzen dat je deze keer inderdaad niet uit je nek zat te kletsenquote:
Mag ik zeggen dat ik al die kloons nutteloos en irritant vind?quote:
Nu de kou..quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik kreeg vanmorgen de bewijzen dat je deze keer inderdaad niet uit je nek zat te kletsen
Mijn schoonzus woont in Zuid-Frankrijk en daar is het ook al weken koud, dat zijn ze daar ook helemaal niet gewend.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha zag ik net op TV.. Ja dat weten ze echt wel Dees.. Het weer is daar meer extreem dan hier en veel vaker sneeuwt het daar dan hier.. Maar in Javea is het idd een ander verhaal, want daar zijn ze er niet op voorbereid
quote:
Toen ik vanmorgen van huis ging was het nog donker en leek het alsof er allemaal glitters uit de lucht kwamen vallenquote:
Mist sneeuwquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen van huis ging was het nog donker en leek het alsof er allemaal glitters uit de lucht kwamen vallen
Schijnt van wel .. Maar ik heb er nog nooit iemand over horen praten in Spanje, maar zal wel Catalaans zijn vermoed ik.. Ik heb gewoon worst en chorizo en zoquote:
wiki zegt noord afrikaansquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt van wel .. Maar ik heb er nog nooit iemand over horen praten in Spanje, maar zal wel Catalaans zijn vermoed ik.. Ik heb gewoon worst en chorizo en zo
Smaakt het ? Stukje Noord Afrika is ook Spaanse hequote:Op woensdag 18 januari 2017 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
wiki zegt noord afrikaans
ik heb merguez op een marokkaans broodje met knoflooksaus
ik vind het wel lekker zo'n pittig worsie, zag ze toevallig liggen vandaag meteen meenemenquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Smaakt het ? Stukje Noord Afrika is ook Spaanse he
Pittig is vaak wel lekker jaquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker zo'n pittig worsie, zag ze toevallig liggen vandaag meteen meenemen
valt me nog mee dat iwanius nooit ziek is gewordenquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij de smaakpolitie, is ie in een of andere grill zaak, en, zoals verwacht, weer een lekkere gore bende.
Ja wat die allemaal beweert te eten iddquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
valt me nog mee dat iwanius nooit ziek is geworden
Uit eigen keuken weet je iig dat het met de hygiëne goed zit, dat geeft me altijd een prettig gevoel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat die allemaal beweert te eten idd
Ja en als ik twijfel gaat het gewoon de prullebak in..quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uit eigen keuken weet je iig dat het met de hygiëne goed zit, dat geeft me altijd een prettig gevoel.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en als ik twijfel gaat het gewoon de prullebak in..
Ik ooit een keer van een ontbijt brunchje in Spanje..quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus.
Ben ooit 1 keer doodziek geweest van vreten uit een snackbar.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:17 schreef chufi het volgende:
Of was dat hetzelfde... Nou ja Lang geleden iig
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:30 schreef chufi het volgende:
Ik ga een nieuwe UPC box aanvragen.. Beeld gaat spontaan op zwart en het geluid doet het nog gewoon.. Gebeurt me vaker de laatste tijd..
Pepersausje erbij.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Half uur op 100 graden in de oven en daarna krokant bakken in hete pan werkt perfect.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn laatste was ik iets te uitbundig met Madame Jeanette aan de gang geweest.
Ik hou van pittig eten, maar dat gaat over mijn grens. Dan proef ik niks meer en stik een beetjequote:
Lekker! Het is alweer veel te lang geleden dat ik sushi gegeten heb.quote:
Ik zou moren wel kunnen bestellen voor tussen de middag op het werk, want vrijdag wordt op verschillende afdelingen altijd van alles besteld.. Ook sushi, maar ik vind dat altijd maar niks... Maar wie weet wat er morgen op de afdeling besloten wordt.. Meestal pas ik en eet ik braaf mn bammetjesquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Het is alweer veel te lang geleden dat ik sushi gegeten heb.
Ik vind er niks aan, lekker hoor maar een bek vol plakrijst met een beetje vis verpak.quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Het is alweer veel te lang geleden dat ik sushi gegeten heb.
Dus als ik straks door ze gebeld word weet ik dat het jouw schuld isquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:34 schreef chufi het volgende:
Word ik weer lastig gevallen door beleggers in grond of ik geen zin heb om te investeren in grond.. Ik zei das meer iets voor Dees en Sas die vinden graven leukEn toen hing ik weer op
Ja dat lazen we maandag al... Ik maak regelmatig stamppotten, maar nooit boerenkool om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Boerenkool was maandag mislukt, rook heel naar, ging zo de kliko in, zaterdag herkansing
Zonde zeg! Was de boerenkool niet goed?quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Boerenkool was maandag mislukt, rook heel naar, ging zo de kliko in, zaterdag herkansing
Ja sorryquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als ik straks door ze gebeld word weet ik dat het jouw schuld is
Vrijdag besteldag! Bij het vorige bedrijf waar ik werkte was dat ook altijd vaste prikquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou moren wel kunnen bestellen voor tussen de middag op het werk, want vrijdag wordt op verschillende afdelingen altijd van alles besteld.. Ook sushi, maar ik vind dat altijd maar niks... Maar wie weet wat er morgen op de afdeling besloten wordt.. Meestal pas ik en eet ik braaf mn bammetjes
Rook waarschijnlijk net zoals die kerstboom van jouquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde zeg! Was de boerenkool niet goed?
Hoe de fuck kan je dat verknallenquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik maak sws broodjes voor tussen de middag..quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrijdag besteldag! Bij het vorige bedrijf waar ik werkte was dat ook altijd vaste prik
Maar jij kan de verleiding meestal weerstaan?
Ik hou van klefquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, lekker hoor maar een bek vol plakrijst met een beetje vis verpak.
De mosterd is wel lekker
Ohquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van klef![]()
En het is geen mosterd, maar wasabi.
denk het. Ik was verkouden en vond het raar ruiken toen het de pan in ging, maar Symph vond dat het gewoon naar boerenkool rook. Na paar minuten gevraagd of hij toch nog een keer wilde checken voor me en toen rook hij het ook. Afgegoten, zo de kliko in en geprobeerd die vieze lucht uit de keuken te krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |