Hij is ook van plan zich netter (spijkerbroek) te kledenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ben benieuwd wat hij er van gaat maken. Hij zal begin dit jaar zijn hok opknappen.
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:14 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
hij is ook van plan te gaan hardlopen
Nou hé.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij is ook van plan zich netter (spijkerbroek) te kleden
Hij zou zoveelquote:Op maandag 16 januari 2017 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ben benieuwd wat hij er van gaat maken. Hij zal begin dit jaar zijn hok opknappen.
als je overmatig cola drinktquote:Op maandag 16 januari 2017 18:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Hoeveel boeren is overmatig boeren. Weer zo'n vraag waar ik zonder Brad nooit bij stil gestaan zou hebben.
Rijk is natuurlijk anders, maar hij verdient als 1 van de weinige hier wel zijn geld met slapen. Ik moet op zijn minst nog 8 uur op komen draven op kantoorquote:Op maandag 16 januari 2017 18:18 schreef chroestjov het volgende:
Hij is ook van plan om slapend rijk te worden.
BradgeTV 21 uur geledenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef RedFever007 het volgende:
Ik voel een nieuwe vlog aankomen![]()
fles dop27 minuten geleden
En waar komt die deuk in de PC vandaan?
Beantwoorden
BradgeTV
BradgeTV17 minuten geleden
Zit er al een mooi poosje, ga volgende week een nieuwe kast kopen
En terecht.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oopsie, dat was niet de bedoeling. Al blijf je natuurlijk wel mijn favoriete moderator
Oeh nice!quote:Op maandag 16 januari 2017 18:23 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
BradgeTV 21 uur geleden
er komt vast binnenkort weer een autoreview aan.
Paul in the Dark 21 uur geleden
Wat anders zou ook leuk, je auto kennen we nu wel
BradgeTV 19 uur geleden
Komt er aan, binnenkort misschien de Ford KA van mijn moeder reviewen.
Waarom toch die reviews? Als ik wil weten hoe zo'n Ka/Twingo rijdt van 30 jaar terug dan koop ik er wel 1. Die dingen kosten geen reet. Heb parfum staan dat duurder isquote:Op maandag 16 januari 2017 18:23 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
BradgeTV 21 uur geleden
er komt vast binnenkort weer een autoreview aan.
Paul in the Dark 21 uur geleden
Wat anders zou ook leuk, je auto kennen we nu wel
BradgeTV 19 uur geleden
Komt er aan, binnenkort misschien de Ford KA van mijn moeder reviewen.
quote:De Nintendo Switch. Apparaatje zou rond de 300 euro kosten en dan zou er een geheugenkaartje bij geleverd worden van 32 GB. En het is 2017 he. Spelletjes van de Playstation 4 en de Xbox One zijn vaak al 50 a 60 GB. Daar komt dan je DLC nog bij. Gaat m nie worden nie. Ik heb ook mijn twijfels bij de prijs: 300 euro. Ik geloof dat de Xbox One S nu 290 euro is. En de PS4 is 249 euro. En dan komt Nintendo ff leuk aan in 2017: hé jongens, ik kom effe uhh, eventjes een consoletje op de markt brengen hoor, kost maar 300 euro. Dat apparaat is nu al outdated. Nu al. Het is nog niet eens uit. Het is hartstikke innovatief, met dat tabletscherm en die twee controllers die je er aan vast kan klikken, maar dat tabletscherm is 720p en het halveert je kloksnelheid zodra je hem uit zijn houder pakt. Wat gaat dat doen voor de framerate van spelletjes? En de maximale output is 1080p, geen hdr-ondersteuning, geen 4K, 1080p. Nou boeit dat de meeste mensen niet zo erg, maar toch. Als je ziet waar Sony mee komt, en waar Microsoft mee komt: Nintendo slaat in mijn ogen de plank mis. Ze zitten nu heel erg op de hypetrake, choo choo, choo choo, dit is een fantastische console, we zijn nu helemaal vertiefd, choo choo. Ik durf te wedden, twee maanden nadat ie uit is zie je hem met waarschijnlijk een twee keer zo groot geheugenkaartje voor 199 euro ergens achter inde Bart Smit zitten. Ze weten het allemaal goed te verkopen, maar het is en blijft gewoon een enorme underpowered console. 720p! Een PS3 draait op 1080p - Hell, mijn PS2 die kon al 1080i aan met een aantal games. Via component. De enige toffe console van Nintendo van de laatste 15/16 jaar vond ik de Wii. Dat vond ik wel echt een console die heel innovatief was door middel van die gekke controllers en die motion sensing, wat overigens ook al eerder bedacht was, door Sony met de iToy, maar dat terzijde, Nintendo die voerde het beter uit. En dan komen ze nu met zo'n console aan die qua kracht zelfs onderdoet voor een PS3. Ze zijn innovatief, ze zijn vernieuwend, maar op het grafische vlak en het hardwarevlak lopen ze gewoon enorm achter. Maar natuurlijk zullen er waarschijnlijk alsnog wel miljoenen van verkocht worden, want het is Nintendo.
Voor de autoliefhebber maakt het niet zoveel uit hoe oud of kut de auto is, is doorgaans wel grappig om er iets over te zien.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom toch die reviews? Als ik wil weten hoe zo'n Ka/Twingo rijdt van 30 jaar terug dan koop ik er wel 1. Die dingen kosten geen reet. Heb parfum staan dat duurder is
dit is echt extreem kansloosquote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef DoubleDip het volgende:
Transcriptie van de Nintendo vlog gezien ik geen fuck te doen heb. En voor het nageslacht natuurlijk.
[..]
Parfumquote:Op maandag 16 januari 2017 18:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom toch die reviews? Als ik wil weten hoe zo'n Ka/Twingo rijdt van 30 jaar terug dan koop ik er wel 1. Die dingen kosten geen reet. Heb parfum staan dat duurder is
het is wel een beetje als de bijbel, hij spreekt zichzelf constant tegen dus hoe het nageslacht dit allemaal moet interpreteren???quote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef DoubleDip het volgende:
Transcriptie van de Nintendo vlog gezien ik geen fuck te doen heb. En voor het nageslacht natuurlijk.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |